výměna setrvačníku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
quinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 17:35
Bydliště: Brno

výměna setrvačníku

Příspěvek od quinn »

Cau, mám dotaz. Jak se pozná že je špatný setrvačník. Mám audi a4 1,9TDi 81kw quattro a na volnoběžné otáčky se auto hrozně třepe, třepe se motor, výfuk i celé auto, stačí se jemě dotknout plynu a je to ok. Když je pod nulou je to hrozný, když je 20 stupňů je to výrazně lepší.
Byl jsem v několika servisech a všude mi řekli něco jinýho, někde silentbloky, jinde setrvačník.
Proto se chci zeptat je možné že je to setrvačníkem? Když bych ho měnil má cenu ho měnit za jednohmotu, pokud chci zvyšovat výkon? Na kolik by cca vyšla jednomhota a na kolik dvouhmota? Díky
Audi a6 c6 3.0TDi Q
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nezkoušel jsi pomocí VAGu změnit volnoběžný otáčky?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kolik Ti ukazuje volnoběžnou dávku?
GIV Variant TDi ???kW
quinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 17:35
Bydliště: Brno

Příspěvek od quinn »

jo na Vagu to ukazuje přesně správný otáčky jaký tam mají být, přemýšlel jsem že bych je zvýšil, ale příjde mi to takový řešení - neřešení....ikdyby to pomohlo, tak zaprví podle teploty je potřeba přidat plyn pokaždý trošku jinak a za druhý neřeší to můj problém se setrvačníkem, jen ho to potlačuje...
Audi a6 c6 3.0TDi Q
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

psal jsem to proto, že by se tím možná dalo lecos vyloučit, píšeš, že někde ti řekli to, jinde ono, na B5 4x4, se mi to zvednutím otáček podařilo odstranit, nepříjemné vibrování do karosérie, tak proto jsem se ptal, setrvák s motorem spíš třepe, silentbloky přenáší do kastle spíš drnčení
quinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 17:35
Bydliště: Brno

Příspěvek od quinn »

zkusím zvednout ty otáčky no...ale do budoucna bych chtěl ten setrvák stejně vyřešit, nemáš představu na kolik by mě vyšela jednohmota + práce?
Audi a6 c6 3.0TDi Q
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

quinn píše:zkusím zvednout ty otáčky no...ale do budoucna bych chtěl ten setrvák stejně vyřešit, nemáš představu na kolik by mě vyšela jednohmota + práce?
jednomohmota kolem 3000kč
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vše záleží za kolik seženeš ten matroš, dá se koupit jednohmota za 1500,-, spojka okolo 5000,- nebo celá sada i se setrvákem od Valea, možností je několik
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

já sehnal jednohmotu setrvák za 1500kč z vrakoviště..pak na to novou sadu(přítlačák,ložisko,lamela) za 9tis. a teď čekám na sadu SPEC za 14tis.Takže jen tak dál (LOL)
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“