Výkon vs počasí??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

tom4550 píše:
elit píše:Je to normalni, studenejsi vzduch ma vetsi hustotu a "vleze" se ho do valce vic.

nebavim se o fyzikálních zákonech, ale o míře snesitelnosti.

Ale vsak se bav o cem chces (LOL)
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

To nejsou pocity.Čím nižší teplota tím se víc ochladí vzduch proudící do motoru tím pádem ho je víc a tím se zvýší Nm+PS.
To mám odzkoušené ;)
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

I když nemásm TDI tak to pozoruju taky. Večer a ráno to lítá a přes den když jezdím do centra nebo tak subjektivně se mi zdá že to jede hůř, hlavně akcelerace.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

neřikejte mi nikdo, že je změna o cca 15st. takto znát na výkonu, měl jsem aut opravdu dost, změna to je, ale minimální, to ten klimakompresor pociťuji víc. Když si pořádně přečtu prvotní dotaz, tak s tím nemohu souhlasit, já bych to typoval na váhu. Ta spotřeba je jasná, to je klima, ale ten výkon (3x menší zrychlení) to není hustotou ani vlhkostí vzduchu!
Já bych si změřil zrychlení 0-100km/h ráno a v poledne a pak bych viděl. Samozřejmě bych vypnul klima. A ať mi nikdo neříká, že tam bude rozdíl větší jak 1.5 sec!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

Kornout píše:neřikejte mi nikdo, že je změna o cca 15st. takto znát na výkonu, měl jsem aut opravdu dost, změna to je, ale minimální, to ten klimakompresor pociťuji víc. Když si pořádně přečtu prvotní dotaz, tak s tím nemohu souhlasit, já bych to typoval na váhu. Ta spotřeba je jasná, to je klima, ale ten výkon (3x menší zrychlení) to není hustotou ani vlhkostí vzduchu!
Já bych si změřil zrychlení 0-100km/h ráno a v poledne a pak bych viděl. Samozřejmě bych vypnul klima. A ať mi nikdo neříká, že tam bude rozdíl větší jak 1.5 sec!
domlovám si VAG na změření, zatím bych mohl otestovat to zrychlení, akorát si nedokážu představit jak to mám měřit sám v autě.Možná spíš naložím rodinu a polovičce dám do ruky stopky :-D
O1 ASV 01 chip 110kW
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

takže zdravím po delší odmlce a přináším nové poznatky.

dnes jsem byl na VAGu u Humla a zaujali jsme stanovisko, že důvodem mého "problému" může být zaprasená mřížka Intercooleru, jelikož mám prasklý pravý přední podběh v právě v místě IC a lítá tam bordel z pneumatiky. k tomuto jsme přišli po té co jsme měřili teplotu nasávaného vzduchu za jízdy. více technických informací bych směřoval na Humla, kterého tímto prosím v případě zhlédnutí o doplnění informací.
dalším krokem je tedy vyčistění chladiče IC a pak se uvidí.

toť zatím vše.
O1 ASV 01 chip 110kW
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

z 0-100 je podla mna blbost merat, rozbehnes sa 10 krat a budes mat 10 casov, medzi ktorymi bude 1s rozdiel, treba merat na 5ke z 80-120 kmh je to ovela presnejsie, zmeras to aj sam a uvidis na aute hned ci ma nejaky problem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já teď jezdím bez IC a nepociťuji nejaký velký rozdíl, možná pokud by jsi tlačil 2 bary, tak tam už by to bylo dost znát.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
pumix
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 26 led 2006, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pumix »

Když vzpomínám na simsona,tak to bylo to samé.Jel jsem na koupák a vůbec to nejelo.Cestou zpět jsem letěl jak drak.a u ostatních aut pozoruji to samé.VAG to neřeší-dělej to jako já .Do práce brzy ráno a z práce v noci...
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tom4550 píše:takže zdravím po delší odmlce a přináším nové poznatky.

dnes jsem byl na VAGu u Humla a zaujali jsme stanovisko, že důvodem mého "problému" může být zaprasená mřížka Intercooleru, jelikož mám prasklý pravý přední podběh v právě v místě IC a lítá tam bordel z pneumatiky. k tomuto jsme přišli po té co jsme měřili teplotu nasávaného vzduchu za jízdy. více technických informací bych směřoval na Humla, kterého tímto prosím v případě zhlédnutí o doplnění informací.
dalším krokem je tedy vyčistění chladiče IC a pak se uvidí.

toť zatím vše.
Při prvním měření to nevypadalo zas tak špatně, že by to mělo jet špatně, váha OK , turbo OK. Zkusili jsme i novou váhu, došlo k nepatrnému zlepšení, ale po chvíli svižnější jízdy se stalo, že hodnoty na váze o něco klesly, i když tlak přeplňování byl OK (požadovaný versus naměřený hodnoty) a bylo cítit, že i akcelerace je o dost nižší, vše měřeno s novou váhou, takže jak jsem si zpočátku myslel, že to bude jen vadná váha, tak bohužel nebyla. O dalších zjištěních budu informovat, za předpokladu, že se na to budu moct kouknout.
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

Huml píše:
tom4550 píše:takže zdravím po delší odmlce a přináším nové poznatky.

dnes jsem byl na VAGu u Humla a zaujali jsme stanovisko, že důvodem mého "problému" může být zaprasená mřížka Intercooleru, jelikož mám prasklý pravý přední podběh v právě v místě IC a lítá tam bordel z pneumatiky. k tomuto jsme přišli po té co jsme měřili teplotu nasávaného vzduchu za jízdy. více technických informací bych směřoval na Humla, kterého tímto prosím v případě zhlédnutí o doplnění informací.
dalším krokem je tedy vyčistění chladiče IC a pak se uvidí.

toť zatím vše.
Při prvním měření to nevypadalo zas tak špatně, že by to mělo jet špatně, váha OK , turbo OK. Zkusili jsme i novou váhu, došlo k nepatrnému zlepšení, ale po chvíli svižnější jízdy se stalo, že hodnoty na váze o něco klesly, i když tlak přeplňování byl OK (požadovaný versus naměřený hodnoty) a bylo cítit, že i akcelerace je o dost nižší, vše měřeno s novou váhou, takže jak jsem si zpočátku myslel, že to bude jen vadná váha, tak bohužel nebyla. O dalších zjištěních budu informovat, za předpokladu, že se na to budu moct kouknout.

cau

prosim tě, když jsem byl u tebe tak jsme se bavili o vyčištění váhy vzduchu, takže co se na ní čistí a čím?

díky

Tom
O1 ASV 01 chip 110kW
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

r5 2.5 TDi jezdí furt stejně ať je ráno nebo večer,akorat je cejtit ten kompresor na klimě.co sem tak čet a viděl grafy z brzdy tak ubírá klidně i 7 koníků a to už je znát.ale r5ka ma poměrně velkej IC takže se vzduch stačí ochladit.
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

zdravím a prosím o radu co přesně se na váze vzduchu čistí a čím jestli tech. benzinem nebo lihem.

Díky

P.S. nenašel jsem tu nikde tuto informaci
O1 ASV 01 chip 110kW
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Vaha vzduchu se nejlepe cistli isopropylem, lih je vicemene k nicemu. Ja to cistil tim sprejem na odmastovani brzd (vyborny cistici ucinek) a zubnim kartackem. Pak jsem to osudlal isopropylem, protoze jsem nevedel jestli v tom cistidle na brzdy neni neco navic.

Cisti se ta vec, do ktere vede konektor. Mela by jit z toho domecku vysroubovat. Mam jine auto, presny popis nedam... Jakmile to vyndas, tak uvidis na vnitni strane neco jako malicke odpory, takze vycistit ty. Nejlepe vsechny vodive a kovove casti okolo kterych budes mit pocit, ze proudi vzduch.

Pak ofoukat (nebo nechat oschnout) a vratit.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

prosim help - jaké je označení klíče na vymontování šroubů, které drží váhu vzduchu? TX kolik? (je to hvězda z dirkou uprostřed - jde mi o průměr)

díky

tom
O1 ASV 01 chip 110kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“