Mam Climatronic a pri zapnuti na maximalne chladenie sa mi zda ze vychádzajúci vzduch nie je az taky studeny ako v inych autach co som skusal. Čo može byť príčinou?
Mě taky B5 málo chladil s klimatronikem.Tak jsem zajel do jedný firmy kousek od Kladna a tam mi za 1200,- vyměnili komplet chladící medium R134a + olej v kompresoru a chladí jak drak.Prý to chce tak jednou za rok až dva roky dofouknout a tak po čtyřech letech vyměnit.Udělali mi to na počkání doba cca. 40minut.
Ten válec v pravým podběhu, říká se tomu vysoušeč, ale toto vš bych konzultoval nejdřív s chlaďařem. poněvadž to není zrovna levná věc a hlavně musíš vypustit médium.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
je to klasika jak příjde teplo nad dvacet stupnú tak každej zjistí že mu to málo chladí nejlepší je zajet na kontrolu ve většině případú je to malim množtvim r134 tak jen doplnit a mrazu zdar, taky musím zajet minulej rok se my sekla vrtule a klima se přehřála a odpustila.
Při zapnutý klimě stačí sáhnout do motoru na trubku co vede do kabiny k výparníku. Když je ledová, tak je náplň OK a stačí vyměnit pylovej filtr, pokud ne, tak to může bejt spousta jinejch věcí. Pokud nemáš vybavení tak zbývá cesta ke specialistovi...
member píše:Při zapnutý klimě stačí sáhnout do motoru na trubku co vede do kabiny k výparníku. Když je ledová, tak je náplň OK a stačí vyměnit pylovej filtr, pokud ne, tak to může bejt spousta jinejch věcí. Pokud nemáš vybavení tak zbývá cesta ke specialistovi...
To s tou náplní není pravda, náplň může mít tlak, ale nemusí již být dostatečně kvalitní (uniká jedna ze složek, bohužel ta nejpodstatnější).
Někde jsem to tu již vysvětloval, hledat to nebudu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Kornout píše:
To s tou náplní není pravda, náplň může mít tlak, ale nemusí již být dostatečně kvalitní (uniká jedna ze složek, bohužel ta nejpodstatnější).
Někde jsem to tu již vysvětloval, hledat to nebudu.
Já ale o tlaku nic nepsal, tak nechápu co tim myslíš, že neni pravda
taka drobna podotazka kde je pelový filter na b5? hladal som ho pod palubkou na pravej strane a na nič som neprišiel,ked zapnem klimu ten smrad mi vadi,bude to tym filtrom?
dodo24943 píše:taka drobna podotazka kde je pelový filter na b5? hladal som ho pod palubkou na pravej strane a na nič som neprišiel,ked zapnem klimu ten smrad mi vadi,bude to tym filtrom?
samotnym filtrom asi tazko ...skor to potrebuje vydenzifikovat kup sprej na cistenie klimy.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Kornout píše:
To s tou náplní není pravda, náplň může mít tlak, ale nemusí již být dostatečně kvalitní (uniká jedna ze složek, bohužel ta nejpodstatnější).
Někde jsem to tu již vysvětloval, hledat to nebudu.
Já ale o tlaku nic nepsal, tak nechápu co tim myslíš, že neni pravda
Byl jsi už to naplnit vem si sebou prachy a jeto stojí to tak do 1200,-
Kornout píše:
To s tou náplní není pravda, náplň může mít tlak, ale nemusí již být dostatečně kvalitní (uniká jedna ze složek, bohužel ta nejpodstatnější).
Někde jsem to tu již vysvětloval, hledat to nebudu.
Já ale o tlaku nic nepsal, tak nechápu co tim myslíš, že neni pravda
Psal jsi, že pokud je trubka ledová, tak je náplň OK. Ale to právě není pravda, ledová může být, ale ta náplň není už tak kvalitní a proto to chladí málo. Pokud by ta trubka nebyla ledová, tak to nechladí vůbec.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
dodo24943 píše:taka drobna podotazka kde je pelový filter na b5? hladal som ho pod palubkou na pravej strane a na nič som neprišiel,ked zapnem klimu ten smrad mi vadi,bude to tym filtrom?
Musis oddelat ten plast co je zvneku pod prednim sklem...Je na strane spolujezdce.