Snížení výkonu=snížení spotřeby?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Snížení výkonu=snížení spotřeby?
Zajímalo by mě zda se snížením vykonu pomocí softu (trysek nebo cerpadla) se sníží i spotřeba a o kolik? Bylo by realne u Passatu 1.9tdi dostat se ke 3l/100km? Dík
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Tím, že bys snížil výkon by ses k lepší spotřebě určitě nedostal, proteže bys na to potom musel víc šlapat aby to jelo. spíš naopak zvýšením a rozumnou jízdou se dostaneš k lepší spotřebě.. A 3 litry je realné, ale to vyžadoje velmi opatrnou jízdu, nafoukat kola a nemít nějaké válce. vypnout všechny spotřebiče, vyleštit lak, jsou to všechno prkotiny, ale pokud chceš jezdit ekorun jízdy tak jsou docela důležité.. kamoš na oktávce, když jede do těch 80 tak se dostane i pod 4, ale záleží na trase. jak tam jsou kopce tak je to bez šance. je to nepravovaná oktávka. 90ps tdi.
Semtam nějaký tuner nabízí úpravu vedoucí v efektu ke snížení spotřeby v běžném provozu. Třeba tady: http://shop.dieselschrauber.de/index.php/cPath/37_40
Zda to fakt uspoří inzerovaných 20% v městském provozu a 5% při velkém zatížení na dálnici, to nevím
Zda to fakt uspoří inzerovaných 20% v městském provozu a 5% při velkém zatížení na dálnici, to nevím

Verím tomu, že za cenu mierneho zníženia výkonu sa dá dosiahnuť slušné zníženie spotreby. Ale musí chcieť aj vodič, teda nedupať na to, lebo ak sa bude snažiť dohnať úbytok výkony stratený chipom, spotreba sa nezlepší. Teda ak to spraví majiteľ taxislužby, aby ušetril, význam to nemá... Musí chcieť aj vodič.
Polo se 1,2 Tdi nikdy nedělalo, spíš Lupo - něco málo o tom vím a potom ještě Audi A2. Jinak s 1,2Tdi se nechá v poho okolo těch 3L jezdit. Když se člověk odváže, tak za 4, ale to už je pořád plnej kotlíklt.kubosh píše:Jako akademicka otazka zajimave. V praxi nechapu lidi co si koupi jedenapultunove auto vyssi stredni tridy a pak chteji jezdit zadarmo.
Kupte si Polo 1.2TDi nebo jeste lepe povoz. Maximalku bude mit stejnou jako Passat pod 3/100

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 led 2006, 22:40
tak to jsi opravdu fajnšmejkrLumpo píše:Polo se 1,2 Tdi nikdy nedělalo, spíš Lupo - něco málo o tom vím a potom ještě Audi A2. Jinak s 1,2Tdi se nechá v poho okolo těch 3L jezdit. Když se člověk odváže, tak za 4, ale to už je pořád plnej kotlíklt.kubosh píše:Jako akademicka otazka zajimave. V praxi nechapu lidi co si koupi jedenapultunove auto vyssi stredni tridy a pak chteji jezdit zadarmo.
Kupte si Polo 1.2TDi nebo jeste lepe povoz. Maximalku bude mit stejnou jako Passat pod 3/100


Snížení výkonu
"Snížení výkonu=zvýšení spotřeby " protože pokud se ladí parametry na spotřebu, stoupne i výkon, pokud se chipuje a někdo umí, mimo jiné zvyšuje i účinnost motoru, takže pokud chceš nižší spotřebu, musíš říct tunerovi co chceš, a podložit si plynový pedál pokud máš dřevěnou nohu. Účinnost zvýšíš např. zvětšením komprese/ komp. tlaků, změnou předvstřiku v záv. na otáčkách, změnou časování ventilů - což u stávajících TDI, nelze- ale dost se to zlepší pečlivým nastavením rozvodů - pokud koupíš auto a u rozvodů vidíš značky, je to signál k seřízení .
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
sousedovi jsem delal fabku 1.2HTP po asi 5 tisicich km odzkouseno spotreba o 0.5l mensi a auto je sviznejsi,kamosovi jsem delal R master 2,2dci/90ps/ takovy vlaznejsi chip a taky si to pochvaluje ujel na nadr 1200km oproti drivejsim 900 km , samozdrejmne ,ze oba jezdi normalne /zadny zavodnici/.
s renaultem jezdi dopravu a platil si ho sam,takze to neni ta dodavka na dalnici co jede 150 a vic
s renaultem jezdi dopravu a platil si ho sam,takze to neni ta dodavka na dalnici co jede 150 a vic
