Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Smoke píše:zdravim, je nějakej rozdíl v převodu na audi A3 66kw a 81kw? nebo jsou stejné?
skoro žádnej, 81kW má o něco kratší 5ku
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

rami píše:a co prevodovka EGR ? diky
a co je s ní?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Huml píše:
Smoke píše:zdravim, je nějakej rozdíl v převodu na audi A3 66kw a 81kw? nebo jsou stejné?
skoro žádnej, 81kW má o něco kratší 5ku

Ten rozdíl je ale skutečně nepatrný (0,756 a 0,769).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Koupil jsem si ted Vento a potřeboval bych poradit,jakou dát převodovku či z čeho použít pětkový kola na moje Vento TD (převodovka by měla být CHD) ? Protože aktuálně je to strašně krátký,jede 130 km/h a točí 3500 ot/m,což je hrůza,jelikož to dost celkem řve a pak to bude i dost asi papat a motoru to taky nedělá moc dobře,přeci jenom je to dědeček,chtěl bych posunout tu hranici aspon o 500 ot. dolů,tak kdyby jste poradily co dát za skříň nebo z čeho použít ty pětkový kola. Díky všem za radu či info,klidně můžete do SZ.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

No tak soudruzi,helfněte někdo... s tím se fakt nedá po dálnici jezdit. Díky
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Michelin
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 03 kvě 2007, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Michelin »

Zdravim, mam dotaz jaka prevodovka je v modelu Golf V 2.0 TDI 125kW?
A jestli jsou tyto pomery: (3,77 – 2,09 – 1,32 – 0,92 – 0,90 – 0,76 – Z 4,55), stálý převod 2,92. spravne?
Diky Michelin .)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v G5 125kW TDI je převodovka HVS (stálej převod má 2,92, jak píšeš, ostatní jsem nekontroloval, takže to asi bude ona)
becin
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 09 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od becin »

Batistuta píše:Koupil jsem si ted Vento a potřeboval bych poradit,jakou dát převodovku či z čeho použít pětkový kola na moje Vento TD (převodovka by měla být CHD) ? Protože aktuálně je to strašně krátký,jede 130 km/h a točí 3500 ot/m,což je hrůza,jelikož to dost celkem řve a pak to bude i dost asi papat a motoru to taky nedělá moc dobře,přeci jenom je to dědeček,chtěl bych posunout tu hranici aspon o 500 ot. dolů,tak kdyby jste poradily co dát za skříň nebo z čeho použít ty pětkový kola. Díky všem za radu či info,klidně můžete do SZ.
Kukni na toto,treba ti to pomuze.....
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=127
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jaký má převodové poměry 66kw 02J? pomohlo by 5převod z CTN? díky
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

02J není kód, to nepomůže. :)
Pětka z CTN nic neřeší, lepší bude z ASD, ale nejlepší bude Fabka TDI 100PS. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

našel jsem ještě rychlejší soukolí 5. převodovýho stupně, pro Fabiáře a G3kaře, převod z Fabie je na 5ce 0,7, je to pro převodovky typu 02A a 02J (TDI)
Obrázek
převod 0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
02D311158 47 zubů
02D311361 32 zubů
převod 0,658- použití z T5 přev. FJH, GTZ
02Z311158A 41 zubů
02Z311361A 27 zubů
převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
je to hlavně pro ty co chtějí ještě rychlejší 5ku a nechcou překopávat na 6ti kvalt, cena těch soukolí vyjde asi na 4200,- ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady jsem ještě vypsal převodový poměry na 5ku u vybraných převodovek
EBJ, EGR, CTN 66kW 34/45 0,755 proti 0,681 11%, 0,658 15%
EGS, EBJ 81kW 30/39 0,77 proti 0,681 13%, 0,658 17%
ASD G3 66kW 33/46 0,717 proti 0,621 15,5%
EVH G4 74kW 29/39 0,743 proti 0,681 9%, 0,658 13%
EMD, EWT Fabia 74kW 28/40 0,7 proti 0,621 o 13%
tzn. že např. když to frčí při 3000ot. 140km/h tak při použití převodu změněnýho např. o 13% to pojede 158km/h, to jde ne? mělo by to taknějak být, doufám, že jsem tam nesekl nějakou chybu, kdyžtak dík za upozornění ;)
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwysi »

Muzu to pouzit do GIV? myslim ze tam je EGR a chtelo by to delsi 5ku. Nebo je lesi pouzit 5kovy soukoli z fabie?? :?
VW GIV, ALH+sprint764+GT1749VA+EGR off+Chip
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

5kový soukolí z Fáby dá asi 7%, pro ještě těžší převod je to tam vypsaný, na sériovým výkonu by mělo stačit to z tý Fabie, možná by bylo dobrý, kdyby někdo kdo to dával, aby napsal svoje dojmy
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Ted jsem řešil trochu převodovku z passatu B5.. takže kdo by chtěl poradit jak prodloužit bud 6 kvalt nebo 5kvalt z motoru ATJ předělat na 6 kvalt tak at písne a poradím :)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“