Pomoc s Meganem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pomoc s Meganem
Ahoj! Mám Megana a mám takový problém! Neustále se mi vybijel akumulátor-po opravě následně odešel startér,ten se opravil a od té doby to nějak škube! Je to při jízdě,rafička otáčkoměru kmitá jako zběsilá a občas to i chcípne! Nevíte někdo,co je příčinou?Díky!
Re: Pomoc s Meganem
A čim bylo to vybíjení AKU,pokud se můžu optat.mirunovic píše:Ahoj! Mám Megana a mám takový problém! Neustále se mi vybijel akumulátor-po opravě následně odešel startér,ten se opravil a od té doby to nějak škube! Je to při jízdě,rafička otáčkoměru kmitá jako zběsilá a občas to i chcípne! Nevíte někdo,co je příčinou?Díky!
Otec to má taky na autě - megane 98.
Za tři dny nevyjede z garáže.
Poraď třeba to bude to samí.

Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
S tímhle vybíjením jsem se setkal jen dvakrát.Jednou to vybíjel alarm na Formanu a podruhý neoriginal autorádio-na fiatu Ducato.Pokud bylo radio odpojeny od elektriky,tak baterka držela v poho i čtrnáct dní.Během jízdy to chodilo normálně,ale jak to stálo s rádiem-konec.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Ak sa vybíja akumulátor tak by nebolo od veci zmerať ampérmetrom odber prúdu auta pri vypnutom zapaľovaní a vypnutých všetkých spotrebičoch. Takzvaný odber na prázdno. Nezabudnúť zavrieť dvere a kufor nech nič nesvieti. Urob to následovne:
pripoj jeden hrot ampérmetra na plusový kontakt pri zapojenom akumulátore a druhy daj tiež na plus ale priamo na akumulátor buď do stredu oka kontaktu alebo pod kontakt. Kým bude akumulátor zapojený ampérmeter nič neukáže. Potom pomaly odpoj akumulátor, čiže stiahni kontakt z akumulátora tak aby meracie hroty ostali zapojene. Ak odpojíš kontakt tak ampérmeter ti ukáže odber a pritom sa nepreruší okruh. Ak odber bude v norme tak je akumulátor v háji a trpí samovybíjaním.
pripoj jeden hrot ampérmetra na plusový kontakt pri zapojenom akumulátore a druhy daj tiež na plus ale priamo na akumulátor buď do stredu oka kontaktu alebo pod kontakt. Kým bude akumulátor zapojený ampérmeter nič neukáže. Potom pomaly odpoj akumulátor, čiže stiahni kontakt z akumulátora tak aby meracie hroty ostali zapojene. Ak odpojíš kontakt tak ampérmeter ti ukáže odber a pritom sa nepreruší okruh. Ak odber bude v norme tak je akumulátor v háji a trpí samovybíjaním.
No jde o to že rádio tam neni je rozbitý tak ho mam na skříni zatim a stejně to žere asi 350mA.
Zkoušel sem to měřit u baterie a vytahovat pojistky a nic se nedělo,tak se asi ještě podivam na ten altik,i když je mi to divný tak to prověřim.
Zkoušel sem to měřit u baterie a vytahovat pojistky a nic se nedělo,tak se asi ještě podivam na ten altik,i když je mi to divný tak to prověřim.
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
P.TAZZ píše:No jde o to že rádio tam neni je rozbitý tak ho mam na skříni zatim a stejně to žere asi 350mA.
Zkoušel sem to měřit u baterie a vytahovat pojistky a nic se nedělo,tak se asi ještě podivam na ten altik,i když je mi to divný tak to prověřim.
Tak už jedině aku jak říká Mireck,nebo něco na startéru.Jiná možnost už podle mě není

Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života