1.9TDi-PD 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Smoke píše:
cupra píše:
Schöny#7 píše:Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi (noteeth) ;)

Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
ani ja neverim tomu kto ma na seriovych komponentoch (ASZ,ARL)200 hp ze je bez dymu...total blbost...ja ani nemam 200 hp a zadymi,sice len na chvilu po zoslapnuti,potom uz nic...a PD 96 kw sa davalo aj na 5 kvalt (228 mm spojka )a 6 kvalt 240 mm spojka...PD 150 (ARL) sa s 5 kvaltom nerobilo(aspon som nikdy nevidel...a 400 Nm drzi v pohode... ;)

když hulí, asi máš málo vzduchu
ja som nenapisal ze dymi huli ale len pri zoslapnuti vyleti dym(ale nic hrozne)a potom prestane...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

No tak to jo..zahuli kazdy diesel kdyz mu dame plnej..ale jde o to jak dlouho huli...vetsinou jen nez nafouka turbo pak uz pohoda... :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???
Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip. :)
Obrázek
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Dukes píše:
Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???
Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip. :)
TA cena to je za všechny předpokladam nebo jen jednu (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

subz3ro_tdi píše:
JasteR píše:Cipem se da pohodovych 180PS pak uz jede slusne.... nebo dat RAce trysky nebo lepe predelat turbo treba na hybrida .... balik je sirokej pojem... s predelanym turbem a race tryskama by se dalo pohodovych 200PS bez koure mozna i vic..
200ps bez dymu je podla mna utopia (LOL)
Lepe cti ! ....psal jsem pohodovym SW na 180 a 200 s upravenym turbem a Race tryskama bez koure !!!!
Jel sem v GIV GT s upravou z DE od ABT na prani odbrzdenych 198PS ale hulitlo to teda dost hodne ...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Jinak znamej ma 96koktu chiplou na 170PS a pry odbrzdenych 415Nm a spojka to pobirala 14dni a to nejezdi sprinty, ale taky tomu docela da nekdy.... pokud vim tak je tam 240tka jako u 110Kw ...takze nad 400Nm bych si u docela tezkyho auta GIV, Octa, A3 nedelal moc iluze...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Tak díky za rady takže tam fouknu čip a potom časem tam dám trysky a začnu pořadně. ted nejsou money takže žadnou větši radost si hold udělat nemůžu. (LOL)
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Jaké by jste mi poradily kotouče mám sehnane bremba brzdiče a přemýšlím nad nějakýma kotoučema. Od koho by jste doporučily ?
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Bar píše:Jaké by jste mi poradily kotouče mám sehnane bremba brzdiče a přemýšlím nad nějakýma kotoučema. Od koho by jste doporučily ?

Moh by si sem hodit fotkuz těch brzdičů?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Ještě je nemám doma až budu mít tak dám foto. Můžu mít ještě jedny pokud by měl někdo zajem měl jsme obědnány dvoje a kamoš mi to na poslední chvili odřekl. Pokud ma někdo zajem napište až budu mít doma pošlu foto.
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Odejít turbo po EGR-Off :? to asi neee :)

Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..) ;)


Jo a 182 PS je hezký - gratulace :-)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

miš píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Odejít turbo po EGR-Off :? to asi neee :)

Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..) ;)


Jo a 182 PS je hezký - gratulace :-)
Když máš egr off aspon tka mi to vysvětlil a mu celkem veřimpač tomu opravdu rozumí je, že kdyby si to auto pujčil nějaký dejme tomu kamarad a prohnal ho a hned to zhasl jak by dojel tka by to asi dostalo pořádně přes držu ten motor.Jako jezdil jsme se 150 pak s 175 a ted s těma 182 a nevím pořád mi to přijde slabé a to jsme si ze začátku říkal že si to jen tka s lehka načipuju jenže ted momentalně nemam penize na vetší upravy jako hybrdid IC atd. Turbo je nové teda relativně ma to najete jen něco malo pod 60 000 tisic takže to vydrží toho byhc se nebal, ale je tam original spojka časem tam chci dat sachs. jenže ted nemužu splacim ještě auto a mama by mě vydědila (LOL) kdybyhc si na to ještě něoc koupil dokud to nesplatim.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“