ASV or AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomanger
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2006, 13:03

Příspěvek od tomanger »

jordee_23 píše:
TomasH píše:
jordee_23 píše: huml vie co vravi ... ma skusenosti ... a ako som pisal podla mna je to naj TDI s rotacnym cerpadlom .. jedno mame v rodine :) ... keby ze su love ... tak urcite idem po tomto motore ... a hned tam dam PP764 a nic neriesim ... aspon xvilku :O)
když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
tak tie PP764 su pre tento motor ak nexces zatial chipovat ...naj volba ... je to este rozdiel oproti sprintom .... a ten rozdiel citit ....

s PP764 ide O1 ASV podla mna lepsie ako O1 96kw v serii :D
Tiež som mal chvíľu kombináciu ASV + PP764 ( cca 7000 km ), ide to veľmi slušne, no na 96 kW Passat som ani náhodou nestíhal, ide proste lepšie.
Táto kombinácia pri plnom plyne na 1° a 2° trochu zadymí ( nič hrozné, ale v späťáku to je vidno, hlavne v lete ). Inak je to veľmi pohodové vozenie. Kto nenaháňa kone, len chce trochu viac sily, určite odporúčam.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky jsme bráchovi dali do jeho ASV PP764 a jede to opravdu mooc pěkně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 15:31

Příspěvek od liboro »

pafka píše:cena je větší o jednu vodící kladku,ostřík pístu maj všechny , ale ne chlazení uvnítř, v pístu je kanál, kudy protéká olej, jinak konstrukčnš je lepší ASV, odpadla hřídel pro pohon olej, čerpadla, lépa řešená vývěva
?
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

tomanger píše:
jordee_23 píše:
TomasH píše: když ste u tech trysek, já tam měl na ASV hozené Sprinty764, chcu se zeptat kdo to porvnál na toto motoru, rozdíl mezi Sprint764 a PP764???
tak tie PP764 su pre tento motor ak nexces zatial chipovat ...naj volba ... je to este rozdiel oproti sprintom .... a ten rozdiel citit ....

s PP764 ide O1 ASV podla mna lepsie ako O1 96kw v serii :D
Tiež som mal chvíľu kombináciu ASV + PP764 ( cca 7000 km ), ide to veľmi slušne, no na 96 kW Passat som ani náhodou nestíhal, ide proste lepšie.
Táto kombinácia pri plnom plyne na 1° a 2° trochu zadymí ( nič hrozné, ale v späťáku to je vidno, hlavne v lete ). Inak je to veľmi pohodové vozenie. Kto nenaháňa kone, len chce trochu viac sily, určite odporúčam.

mal som namysli zrychlenie z 0 na 100 ...a aby som dodal boli to kombiky ...passat 96kw cisty ..necipovany :D ...a teda na brachovu oktu , tiez kombi nemal sancu ... kym on to daval za 9.2, passat okolo 10 ... tak neviem ...sedan som neskusal ..ani oktu ani passat ... passat bol 2002 a brachova okta je 2003 ... tak neviem .. tu jednoznacne nestihal passat ...

u passata sa mi paci viac podvozok.. tam nie je co komentovat ... no to ASV s PP sa mi teda javilo lepsie ako PD96 v passate

a kurivost ...no u brachu nie je nic vidiet v zrkadle ...jasne ze ked da odpich z miesta hodi to dym ... ale to kazde tdicko ....
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“