Ojnice?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Ojnice?

Příspěvek od Marcos »

Prosim vas, muze mi nekdo potvrdit, ze obe ojnice uvedene na obrazcich jsou origo VW, jen z jinych vykonovych verzi TDi PD, nebo nektera z nich je asi nejaka silnejsi? Diky. :)

první obrázek
ZDE

druhý obrázekZDE

Trochu sem ti to upravil.moderátor ;)
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Dekuji moderatorovi.. :D A k memu dotazu, nikdo nic? :roll:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Když nikdo nic, tak něco napíšu. Nevím jestli obě ojnice jsou z PD motoru, spíš ne. Ta co není označená těma ťupkama, by z PD mohla být, jelikož je vyrobená z jednoho kusu a spodní oko je odlomeno a šály nemají zámky, tak to by měla být ojnice z PD. Ta druhá jestli je z TDI, tak má rozhodně menší únosnost(ta označená), jelikož je vyrábená ze dvou kůsů, následne spasovaných a obrobených, tzn, že namáhání šroubů na střih je neůměrně vyšší, než u ojnice, kde je druhá půlka odlomena, vznikne hrubý povrch dosedacích ploch, který nedovolí v podstatě žádný boční pohyb a námaha šroubů je pouze na tah a tudíž má tato ojnice daleko vyšší únosnost. Nehledě na to, že jak je vidět na druhém obrázku, má širší profil. Takže závěr zní, jelikož nepadla otázka proč se na to ptáš, nevím jestli jsou obě ojnice z PD motoru, ale jestli se ti jedná o to, kerý použít na nějakou brutál úpravu, tak ty neoznačený. A kdyby sis je nechal ještě vyleštit. HM... :roll:
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

PD by mela mit u pistu lichobeznikovy tvar obr 1 asi leva ,ale je to blbe videt a na obr 2 to chybi
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Huml píše:Když nikdo nic, tak něco napíšu. Nevím jestli obě ojnice jsou z PD motoru, spíš ne. Ta co není označená těma ťupkama, by z PD mohla být, jelikož je vyrobená z jednoho kusu a spodní oko je odlomeno a šály nemají zámky, tak to by měla být ojnice z PD. Ta druhá jestli je z TDI, tak má rozhodně menší únosnost(ta označená), jelikož je vyrábená ze dvou kůsů, následne spasovaných a obrobených, tzn, že namáhání šroubů na střih je neůměrně vyšší, než u ojnice, kde je druhá půlka odlomena, vznikne hrubý povrch dosedacích ploch, který nedovolí v podstatě žádný boční pohyb a námaha šroubů je pouze na tah a tudíž má tato ojnice daleko vyšší únosnost. Nehledě na to, že jak je vidět na druhém obrázku, má širší profil. Takže závěr zní, jelikož nepadla otázka proč se na to ptáš, nevím jestli jsou obě ojnice z PD motoru, ale jestli se ti jedná o to, kerý použít na nějakou brutál úpravu, tak ty neoznačený. A kdyby sis je nechal ještě vyleštit. HM... :roll:
Co přinesou leštěný ojnice?
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Hm, ja mel za to, ze ta "opracovanejsi" ojnice je origo, jen z silnejsi verze. Fyzicky jsem nevidel, tak nemohu soudit, tak proto jsem se ptal. A lesteni ojnic nebo kliky by melo prinest vyssi odolnost vuci unavovym zlomeninam..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“