Koupil jsem VW Golf III 1.9TDi. motor tahne super ani pri peudke akceleraci nezakouri na dalnici neni problem drezet 160 i ve stoupani. Pri brzdeni motorem auto zacne strasne kourit a pote nejde akcelerovat. taky starty jsou spatny a za autem neni videt. Nevite cim by to mohlo byt? Olej ani voda neubyva. EGR Vaha predvstrik....? dekuju za radu
Michal_0077 píše:Koupil jsem VW Golf III 1.9TDi. motor tahne super ani pri peudke akceleraci nezakouri na dalnici neni problem drezet 160 i ve stoupani. Pri brzdeni motorem auto zacne strasne kourit a pote nejde akcelerovat. taky starty jsou spatny a za autem neni videt. Nevite cim by to mohlo byt? Olej ani voda neubyva. EGR Vaha predvstrik....? dekuju za radu
me tohle delalo vymackane rozvodove kolecko na klice,jak rikas,po brzdeni motorem a nasledne akceleraci to zaclo hulit jak prase.no a pri tech startech to muzou delat i zhavice....,pokud jsi auto ted koupil,zkontroluj to,zhavice jsou prvni vec na kontrolu...
Octavia startuje i bez zhavicu,tim nechci rict ze nemuzou byt spatne, uz jsem se setkal i se spatnyma vstrikama, slo vic do prepadu jak do motoru, pak samo startery na tdi netoci jak maji, oprava se skoro nevyplati, lepsi dat novy a co se tyka toho koureni tak to kolo na klice jsem uz taky videl hodne vymacakany, co turbo?
No remenice na klice od pomocnejch agregatu hazi. takze to bude asi tim rozvodovym koleckem. Auto jsem koupil z nemecka, vcera jsem s nim najel 800km. jede jako cert dalnice 150-170 porad a to jsem nedrzel plyn na podlaze. turbo to urcite nebude. No spis jak to opravit? dik za radu
Na toto téma tu je mnoho příspěvků s řešením. Odkud jsi?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ozubene kolecko je venku. Bylo uplne volny a je o milimetr vymackane v aretacni plosce. Klika se zda v poradku je na ni jen otisk od kolecka. Staci dat nove kolecko??? Kolik stoji na motor AHU. diky za radu
klečko febi 500. Dej jenom nové kolčko a na 90% to děláš za 5 tis znova
Odkud jsi?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
no kolecko urco novy, co dal, tot otazka!Ja bych to dorval na krev a musi to byt dobry! mam na octavce kliku vydrbanou pod tim kolem jak hrom, to co tu popisujes je nic, dal jsem novy kolo a kliku po odmasteni namazal tekutym kovem a kolo nalepil a radne dotahl pri nastvenych rozvodech.Mam 20000km a zatim dobry! Tim nechci rict,ze je to ve 100pro stavu ale lepsi jak vyndavat kliku!! Udelej jak uznas za vhodne
tak jsem to promeril. celni plocha je docela vymackana. problem je ze na to nemam frezu. frezy co mam doma maji vsechny velkej vnitrni prumer, takze bych to neudelal az do stredu. Nemate nekdo tu frezu? jsem z okresu Usti nad Orlici. nebo da se nekde koupit. jestli se neda sehnat tak bych si ji nechal vyrobit. dik
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec