VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
shakalik
Nováček
Příspěvky: 15 Registrován: 26 kvě 2008, 20:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od shakalik » 26 kvě 2008, 20:36
Ahoj. Pomuzu si u fabie RS RACE vstriky? nebo by bylo nutne vymenit i turbo za vetsi? mam chip na 160PS a chtel bych jit vys.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 26 kvě 2008, 20:48
A o kolik chceš výše?Tyhle trysky maj strop někde mezi 190-200ps.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
shakalik
Nováček
Příspěvky: 15 Registrován: 26 kvě 2008, 20:08
Odpovědi: 0
Příspěvek
od shakalik » 26 kvě 2008, 20:50
Markus01 píše: A o kolik chceš výše?Tyhle trysky maj strop někde mezi 190-200ps.
No 190-200Ps by mi stacilo, uzivi to ale turbo?
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 20:55
turbo dej ze 150k
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 26 kvě 2008, 20:59
To by byla krátkodobá záležitost, myslim že Titan tu kdysi tvrdil že se s tim turbem dá jít i na 185ps ale s dobrym mezichladičem.Asi by bylo lepší použít jiný turbo.Kontaktuj Andreho jestli ti něco poradí.Podle mě by šlo vykouzlit 190ps s nějakym hybridnim turbem, FMIC a softem
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 21:04
mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 26 kvě 2008, 21:09
Huml píše: mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost
Já sem reagoval ještě na to 130k turbo. 150k turbo je taky řešení.Ale kdyby chtěl ty trysky úplně vyždímat tak asi bude lepší hybrid a ještě k tomu vejfuk.Nedavno sem to konzultoval se stingrayem.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 21:16
těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 26 kvě 2008, 21:23
Huml píše: těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl
Moh by si sem dát foto toho FMIC?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 21:26
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 26 kvě 2008, 21:30
Máš recht ale pořád je to hezký
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716 Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Příspěvek
od MirekX » 26 kvě 2008, 21:51
Huml píše: těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl
jak to poznáš, že se přetáčí? kolik ti to 150PS tlačí?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890
www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 22:00
na VAGu, regulace vystoupá na 94% a tlak stále pomalinku roste, tlak 1,65 baru
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249 Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 26 kvě 2008, 22:24
Huml píše: mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost
to je odbržděný nebo změřené na KPoweru?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 26 kvě 2008, 22:35
Kpowerem, ale věřím, že v reálu to nebude moc velkej rozdíl, např. Jaster měl nabržděno 184k nebo tak nějak, na turbu tlak 1,55, takže předpokládám, že horší to nebude