96kw FRS vs Race vstriky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

shakalik
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 kvě 2008, 20:08
Odpovědi: 0

96kw FRS vs Race vstriky

Příspěvek od shakalik »

Ahoj. Pomuzu si u fabie RS RACE vstriky? nebo by bylo nutne vymenit i turbo za vetsi? mam chip na 160PS a chtel bych jit vys.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A o kolik chceš výše?Tyhle trysky maj strop někde mezi 190-200ps.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
shakalik
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 kvě 2008, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od shakalik »

Markus01 píše:A o kolik chceš výše?Tyhle trysky maj strop někde mezi 190-200ps.
No 190-200Ps by mi stacilo, uzivi to ale turbo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

turbo dej ze 150k
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

To by byla krátkodobá záležitost, myslim že Titan tu kdysi tvrdil že se s tim turbem dá jít i na 185ps ale s dobrym mezichladičem.Asi by bylo lepší použít jiný turbo.Kontaktuj Andreho jestli ti něco poradí.Podle mě by šlo vykouzlit 190ps s nějakym hybridnim turbem, FMIC a softem :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Huml píše:mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost ;)
Já sem reagoval ještě na to 130k turbo. 150k turbo je taky řešení.Ale kdyby chtěl ty trysky úplně vyždímat tak asi bude lepší hybrid a ještě k tomu vejfuk.Nedavno sem to konzultoval se stingrayem. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Huml píše:těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl ;)
Moh by si sem dát foto toho FMIC?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178 ale myslím, že jsi to už viděl
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Huml píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178 ale myslím, že jsi to už viděl
Máš recht ale pořád je to hezký :-D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Huml píše:těch 190k je taková hranice pro tu 150k, když ho ženu dýl na plnej, začíná se pomalu přetáčet, ten FMIC tomu hodně pomohl ;)
jak to poznáš, že se přetáčí? kolik ti to 150PS tlačí? :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na VAGu, regulace vystoupá na 94% a tlak stále pomalinku roste, tlak 1,65 baru
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Huml píše:mám 190k se 150k turbem a není problém, FMIC beru jako samozřejmost ;)
to je odbržděný nebo změřené na KPoweru? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Kpowerem, ale věřím, že v reálu to nebude moc velkej rozdíl, např. Jaster měl nabržděno 184k nebo tak nějak, na turbu tlak 1,55, takže předpokládám, že horší to nebude
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“