Přístrojovka,prosím o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 bře 2006, 11:18
- Bydliště: Č.Třebová
Odpovědi: 0
Přístrojovka,prosím o radu
Kolegové Golfisti,koukněte se mi nčkdo do Etosu na kod přístrojovky mého
G IV 1,9 Tdi 81 kW. R.v. 4/ 2000 VIN: WVWZZZ1JZYB107455.
Mám stupnici tacho jen do 220 km/h a má být zřejmč do 240km/h.
Při 2000 ot. na 5 kvalt mi to ukazuje jen 75 km/h ale jede správnč. (90km/h)
Nějaký dobrák tam asi nacpal přístroje z Octávky. Díky moc za odpovědˇ.
Vladagolf.
G IV 1,9 Tdi 81 kW. R.v. 4/ 2000 VIN: WVWZZZ1JZYB107455.
Mám stupnici tacho jen do 220 km/h a má být zřejmč do 240km/h.
Při 2000 ot. na 5 kvalt mi to ukazuje jen 75 km/h ale jede správnč. (90km/h)
Nějaký dobrák tam asi nacpal přístroje z Octávky. Díky moc za odpovědˇ.
Vladagolf.
Golf máva budíky do 220 alebo do 260, tvoje auto by malo mať asi do 220. Prečo myslíš že tam niekto napchal budíky z oktávky? To by na to musel mať veľmi dobrý dôvod, aby sa s tým babral (prehadzovať plošák, prerábať podsvietenie a pod.) Chyba bude asi v kódovaní prístrojovky, nastavuje sa tam vartianta prevodovky a to bude asi u teba problém. Ak máš VAG, hoď sem tvoje kódovanie. Na poslednom mieste by si mal mať správne asi dvojku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 bře 2006, 11:18
- Bydliště: Č.Třebová
Odpovědi: 0
Přístrojovka Golf IV
Vytáhl jsem přístrojovku ven a zezadu je napsáno MOTOR METER 6033
ECO 336 a pak je tam nalepený lístek a na něm 4882. To je ten kod ?
Auto bylo na počítači a řídící jednotka přístrojovky nekomunikuje. Mecha-
nik od VW mi říkal,že by tam měl být tachák do 240,tak poradˇ co s tím.
Dík. V.G.
ECO 336 a pak je tam nalepený lístek a na něm 4882. To je ten kod ?
Auto bylo na počítači a řídící jednotka přístrojovky nekomunikuje. Mecha-
nik od VW mi říkal,že by tam měl být tachák do 240,tak poradˇ co s tím.
Dík. V.G.
Golfy podľa mňa nikdy tacho do 240 nemali. Len 220 a 260. Motometer je značka-výrobca, aj ja mám také. (Bosch Motometer do 220km/h s ukazovateľom na automatickú prevodovku, bez CAN). Kódovanie sa dá zistiť len na diagnostike, ale ty píšeš že nejde- to je divné, buď je prerušené diagnostické vedenie (K-line) do budíkov, alebo sú poškodené. Na nálepkách bohužiaľ toto nezistíš. Budíky sú riadiaca jednotka číslo 17. To auto bolo búrané, poskladané z viacerých, alebo tam niekto tie budíky menil? Otáčkomer majú ako pre diesel? Ak je na nich objednávacie číslo, daj ho sem - niečo ako 1J0 919 861 B. To číslo 4882 je napísané rukou? Ak áno, bude to asi PIN a vyzerá že tie budíky tam niekto menil alebo niečo s nimi robil... Ja by som to tipoval na zlé kódovanie- teda že sú zle nastavené. Ale toto nastavenie sa dá pozrieť a prípadne zmeniť iba ak sa na ne napichneš počítačom, čo tebe nejde
Totiž možno ich niekto dal z iného auta s inou prevodovkou a neprispôsobil kódovanie...

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 25 bře 2006, 11:18
- Bydliště: Č.Třebová
Odpovědi: 0
Přístrojovka Golf IV
Auto je dovezené v r.2001 ze Španělska a já jsem už 4.majitel,takže nevím
co s ním kdo kdy dělal. Panel jsem rozdělal a našel toto. Otáčkoměr je diesel
vedle stupnice tach. je číslo 1 031 124 222 a na tištˇáku je nálepka s čárko-
vým kodem a číslo 04441211010147 T5012 Jiné číslo tam není. Tak nevím,
co stím. Asi budíky zavezu elektronikovi na zkušební stav, atˇ ji zkusí
nakalibrovat.
co s ním kdo kdy dělal. Panel jsem rozdělal a našel toto. Otáčkoměr je diesel
vedle stupnice tach. je číslo 1 031 124 222 a na tištˇáku je nálepka s čárko-
vým kodem a číslo 04441211010147 T5012 Jiné číslo tam není. Tak nevím,
co stím. Asi budíky zavezu elektronikovi na zkušební stav, atˇ ji zkusí
nakalibrovat.