
nove vstriky na 2.5TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre 

Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
jo, protoze AEL ma nataceci klapky na turbu, to AAT nema a turbo bude malo tlacit a bude to hulit, ale nevim, mozna se pletu. ja uz mam na AAT mesic doma ty S502, ale jeste jsem je tam nedal a rozdil bude s S764 tak max 5-10ps a to se moc nepozna.ale jak rikam, muzou bej dobry i na AAT.MareC3k píše:V 2.5TDI R5 AEL 103kw boli povodne S502, teraz mam S764 a nehuli to. K tomu aj upraveny soft od BH motor a aj tak to nehuli nejako velmi vyrazne od serie... samozrejme turbo je zatial pravdepodobne este povodne... a zatial tlaci dobre
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva
je rozdíl v odvedené práci ?
Děkuji za objasnění...
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva
je rozdíl v odvedené práci ?
Děkuji za objasnění...
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

... no ještě bych přidal zda s 10, 11 nebo 12mm rozdělovací hlavouhonzamares píše:Mám dotaz:
jaký je rozdíl mezi race tryskami a ne zcela sešlápnutým plynem
a obyč tryskami a 100% sešlápnutým pedálem plynu
hypotetycky stejné množství paliva
je rozdíl v odvedené práci ?
Děkuji za objasnění...

Chápu, že to vnímáš tak že jde o stejnou hmotnost (dávku) paliva. Nicméně podstatné je také v jakém okamžiku, respektive v jakém časovém intervalu se tam ta nafta dostane... a v tom už je podstatný rozdíl


GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
ok diky za vysvetleni. jeste se chci zeptat, v hadici pred IC je cernej olej, je to tim, ze turbo tece?na turbu byl delanej repas (zatim sem s tim najezdil tak 30.000km) jinak na 15.000km si to veme tak 0.5l oleje, vubec nedolivamMareC3k píše:AEL nema VGT turbo, je tam take iste obtokove turbo ako v AAT. Ja mam konkretne vo svojom turbo KKK K14.
Ono pokial das podlahu pri 1200ot. tak urcite zahuli... ale ked to potiahnes do 2200 a az tak das podlahu tak turbo uz davno tlaci naplno a hulit az tak nebude
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

tak sem tam nechal v boschu namontovat ty S520, ale do sedacky me to netlaci:) nevim, jestli se da rozpoznat deklarovanych 25-30ps. ale motor prede pekne, predtim to bylo takovy mlaceni a taky prestal hulit. jinak vykon je trosku lepsi
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

a jake das?S520 nebo S764?KaCzaba píše:jeste sehnat jeden obal-vstrik a jde se taky na vymenu.mam doma vstriky ze 4valce a nechci byt nepojizdny chvili nez se to vymeni a sesteluje
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
