Ve spodních otáčkách auto nejede jak má, přirovnal bych to k TDI 66kw, spotřeba výšší asi jen o půl litru, kouřivot skoro žádná. Na VAGu jsem zjistil zvýšené hodnoty váhy vzduchu, pohybují se kolem 440mg na volnoběh. Zkoušel jsem tedy měnit váhu, ale hodnoty pořád stejný, dal jsem váhu do jinýho auta a tam byly v pořádku. Ještě jsem zkoušel přeměřovat napětí na štekru od váhy, taky dobrý. Nenapadá někoho ještě něco? Díky
To je jak kdybys měl zaslepené EGR ty hodnoty váhy.
A nemáš někde prdlou hadici? Tlakovou bys slyšel, ale myslím tu trubku od váhy do turba.
Ale každopádně by to chtělo udělat LOGy.
Mám dost podobný problém. Když točím motor do 3000 tak je vše OK. Jakmile ho vytočim víc okamžitě se rapidně sníží výkon (výborný při předjíždění). Když vypnu motor a znovu nastartuju tak to zase do 3000 jede normálně a tak dokola. Váhu vzduchu jsem měnil - to bylo dobrý i nad 3000 ot. ale po 2 měsících se to objevuje znova.
VAG-COM píše následující chybu: 00575 - tlak v sání 17-10 regulační diference - intermittent.
Kubajs píše:Mám dost podobný problém. Když točím motor do 3000 tak je vše OK. Jakmile ho vytočim víc okamžitě se rapidně sníží výkon (výborný při předjíždění). Když vypnu motor a znovu nastartuju tak to zase do 3000 jede normálně a tak dokola. Váhu vzduchu jsem měnil - to bylo dobrý i nad 3000 ot. ale po 2 měsících se to objevuje znova.
VAG-COM píše následující chybu: 00575 - tlak v sání 17-10 regulační diference - intermittent.
Už nevím jak dál. PROSÍM PORAĎTE.
Zasrané lopatky, špatný N75 nebo prdnutá hadice... A jinak Ti to padá do nouzáku.... Pročti si to tu, je tady toho MOC!!!!!!
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Padá ti to nouzáku máš así zatuhlí regulační lopatky na turbu.
Kdyš to okotlíš turbo se nestačí odregulovat překročí se max plnící tlak a je tam nouzák
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Měl jsem ten problém taky a Huml mi poradil kontolu lopatek na turbu.
Při kotrole jsem zjistil že se lopatky sice pohybují v plném rozsahu,ale při vracení se mírně přidíralo.vyčištíno a je to v poho.Jinak jsem před tím kontroloval hadice,N75.Huml je machr.
Zapomněl jsem napsat,že EGR jsem čistil, byl dost zanešenej, ale po vyčištění se vůbec nic nezměnilo. Hadice jsem kontroloval, v pohodě. Takže myslíte turbo zanesený? Že se pořádně nenatáčí?
kotrs píše:Zapomněl jsem napsat,že EGR jsem čistil, byl dost zanešenej, ale po vyčištění se vůbec nic nezměnilo. Hadice jsem kontroloval, v pohodě. Takže myslíte turbo zanesený? Že se pořádně nenatáčí?
Udělej log a dej to sem ať je vidět přesně co se tam děje.
Kubajs píše:Fungovalo by turbo z Oktávky 81 kW r.v. 2002 v mým Passatu 81 kW r.v. 1998? Našel jsem jedno v dílně takže bych zatim jen prohodil. Díky za odpověďi.
fungovalo by , ale otázka zní , jak ho tam dostaneš?