Ztráta výkonu TDI 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec n.N.

Ztráta výkonu TDI 81kw

Příspěvek od kotrs »

Ve spodních otáčkách auto nejede jak má, přirovnal bych to k TDI 66kw, spotřeba výšší asi jen o půl litru, kouřivot skoro žádná. Na VAGu jsem zjistil zvýšené hodnoty váhy vzduchu, pohybují se kolem 440mg na volnoběh. Zkoušel jsem tedy měnit váhu, ale hodnoty pořád stejný, dal jsem váhu do jinýho auta a tam byly v pořádku. Ještě jsem zkoušel přeměřovat napětí na štekru od váhy, taky dobrý. Nenapadá někoho ještě něco? Díky
Yeti 4x4 CR 81kW
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Nikoho nic nenapadá? :(
Yeti 4x4 CR 81kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je jak kdybys měl zaslepené EGR ty hodnoty váhy.
A nemáš někde prdlou hadici? Tlakovou bys slyšel, ale myslím tu trubku od váhy do turba.
Ale každopádně by to chtělo udělat LOGy.
Kubajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 črc 2008, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubajs »

Mám dost podobný problém. Když točím motor do 3000 tak je vše OK. Jakmile ho vytočim víc okamžitě se rapidně sníží výkon (výborný při předjíždění). Když vypnu motor a znovu nastartuju tak to zase do 3000 jede normálně a tak dokola. Váhu vzduchu jsem měnil - to bylo dobrý i nad 3000 ot. ale po 2 měsících se to objevuje znova.

VAG-COM píše následující chybu: 00575 - tlak v sání 17-10 regulační diference - intermittent.

Už nevím jak dál. PROSÍM PORAĎTE.
Passat B5 Variant 81 kW
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Kubajs píše:Mám dost podobný problém. Když točím motor do 3000 tak je vše OK. Jakmile ho vytočim víc okamžitě se rapidně sníží výkon (výborný při předjíždění). Když vypnu motor a znovu nastartuju tak to zase do 3000 jede normálně a tak dokola. Váhu vzduchu jsem měnil - to bylo dobrý i nad 3000 ot. ale po 2 měsících se to objevuje znova.

VAG-COM píše následující chybu: 00575 - tlak v sání 17-10 regulační diference - intermittent.

Už nevím jak dál. PROSÍM PORAĎTE.
Zasrané lopatky, špatný N75 nebo prdnutá hadice... A jinak Ti to padá do nouzáku.... Pročti si to tu, je tady toho MOC!!!!!! (noteeth)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

r

Příspěvek od toby66kw »

Padá ti to nouzáku máš así zatuhlí regulační lopatky na turbu.
Kdyš to okotlíš turbo se nestačí odregulovat překročí se max plnící tlak a je tam nouzák :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Měl jsem ten problém taky a Huml mi poradil kontolu lopatek na turbu.
Při kotrole jsem zjistil že se lopatky sice pohybují v plném rozsahu,ale při vracení se mírně přidíralo.vyčištíno a je to v poho.Jinak jsem před tím kontroloval hadice,N75.Huml je machr.
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Zapomněl jsem napsat,že EGR jsem čistil, byl dost zanešenej, ale po vyčištění se vůbec nic nezměnilo. Hadice jsem kontroloval, v pohodě. Takže myslíte turbo zanesený? Že se pořádně nenatáčí?
Yeti 4x4 CR 81kW
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

kotrs píše:Zapomněl jsem napsat,že EGR jsem čistil, byl dost zanešenej, ale po vyčištění se vůbec nic nezměnilo. Hadice jsem kontroloval, v pohodě. Takže myslíte turbo zanesený? Že se pořádně nenatáčí?
Udělej log a dej to sem ať je vidět přesně co se tam děje. ;)
Kubajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 črc 2008, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubajs »

Co to je LOG? Jak se to dělá? Pomůže mi to taky? Moc díky za rady.
Passat B5 Variant 81 kW
Kubajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 črc 2008, 18:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubajs »

Fungovalo by turbo z Oktávky 81 kW r.v. 2002 v mým Passatu 81 kW r.v. 1998? Našel jsem jedno v dílně takže bych zatim jen prohodil. Díky za odpověďi.
Passat B5 Variant 81 kW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Kubajs píše:Fungovalo by turbo z Oktávky 81 kW r.v. 2002 v mým Passatu 81 kW r.v. 1998? Našel jsem jedno v dílně takže bych zatim jen prohodil. Díky za odpověďi.
fungovalo by , ale otázka zní , jak ho tam dostaneš? :D
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Konečně se mi podařilo u kámoše nahrát logy. Tak jsou tady.ObrázekObrázek
Yeti 4x4 CR 81kW
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Vyměň váhu vzduchu. ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Vypadá to spíš na problem s regulací turba.
Lepší se na to kouká na grafu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“