nove vstriky na 2.5TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Buď máš jinou převodovku nebo nevím. Měřil jsi to na climatronicu? (kanál 17rychlost, kanál 28 otáčkyx10)
BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.
BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
a co spojak byla treba taky adekvatni k ty prevodovce a starter?nebo zustalo vse puvodni jen ta prevodovka?a kulisa na razeni?Andre píše:Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Jj, je to AAT, 93 rok...
Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)
A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.
Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)
A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.
Jo lišty jsou u A100 tragedie. A6 má lepší, ale jen ty horní. Ty spodní vyreznou taky.
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp."
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp."

no do chorvacka (zadar) jsem s tim ujel na 3/4 nadrze, takze solidni spotreba. ted z nemecka spotreba asi 6.5l
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodou
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodou

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

jinak na sedacky nedam dopustit, ale nekdy jsou az moc pohodlne. sirokej stredovej panel se mi libi. jinak zatah to ma peknej. ted jsem jel ve fabii 1.4 a to je hruza!!!To zrychleni u audi je skutecne pekne


SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-DAndre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
taky by me to zajimalo, dnes na to kouknuKaCzaba píše:odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-DAndre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
