A4 2.0 TDI-kouř??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 2.0 TDI-kouř??
Ahoj, tak jsem byl měnit olej (mobil 5W-30 LL3+filtr) v sevise škoda. Dojel jsem domů s dobrým pocitem, že jsem dopřál motoru co potřeboval. Ráno sednu do auta, nastarutju a z výfuku dým, jako prase! Tak jsem mrkl na rysku a bylo tam 12mm nad maximem, tak jsem raději dojel do jiného servisu a nechal vysát cca. 0,5 litru, teď je to na maximu, po ujetí cca. 20km jde z auta stále dým jako prase, myslíte že to chvilku potrvá, než to přestane nebo je problém někde jinde?? Auto na diagnostice bylo,ale žádné závady to nehodilo a na výkonu to taky vliv nemá.
Díky za rady.
Díky za rady.
A4 Avant
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: A4 2.0 TDI-kouř??
12 milimetrů a půl litru navíc no to bych viděl na shodu náhod, s přelitím oleje o půl litru se občas setkávám ale žadný horor z výfuku jsem nikdy neviděl milošdriffter píše:Ahoj, tak jsem byl měnit olej (mobil 5W-30 LL3+filtr) v sevise škoda. Dojel jsem domů s dobrým pocitem, že jsem dopřál motoru co potřeboval. Ráno sednu do auta, nastarutju a z výfuku dým, jako prase! Tak jsem mrkl na rysku a bylo tam 12mm nad maximem, tak jsem raději dojel do jiného servisu a nechal vysát cca. 0,5 litru, teď je to na maximu, po ujetí cca. 20km jde z auta stále dým jako prase, myslíte že to chvilku potrvá, než to přestane nebo je problém někde jinde?? Auto na diagnostice bylo,ale žádné závady to nehodilo a na výkonu to taky vliv nemá.
Díky za rady.
Jak jestli nemám černou naftu? Jako že by to tam někde prolunlo? Jinak beru jen na shellce,takže naftou to nebude, pokud tam teda něco nenachcalo z motoru. Kdyžtak vypusit naftu a vyměnit palivovej filtr nebo ještě počkat jestli to přejde?Ladas píše:nemáš černou naftu?a nejni taky nafta v oleji?
A4 Avant
trochu si odpost jestli to to nejde vývěvou nebo kolem vstřiků do motoru nebo nádrže 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jakou barvu má ten kouř? modrou?
hlídej hladinu oleje, jestli zase nestoupne a uvidíš. Mohlo to nějakej olej naházet oddychem do sání a tak to asi bude chvilku trvat, než se spálí.
hlídej hladinu oleje, jestli zase nestoupne a uvidíš. Mohlo to nějakej olej naházet oddychem do sání a tak to asi bude chvilku trvat, než se spálí.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Barvu to má namodralou, je to na tuti olej. Dnes jsme zkontrolovali intercooler, hadice k němu atd. a vše suché, takže asi jako jedna z možností bude, že to pouští turbo. Myslíte, že na to mohla mít vliv ta výměna oleje nebo je to jen shoda okolnosti?? Jsem z toho docela špatnej.. Na kolik tak výjde nové turbo, nevíte? Olej jsme opět vylili a nalili olej přesně na minimum, začalo to hlásit i na palubce, že je potřeba dolít olej, tak ho doleju a uvidím, jestli bude rychle ubývat, když jo, je jasné, že je to turbo... když ne, tak nevím, ale čudí tak jako by všechen olej valil jen do výfuku! 

A4 Avant
sundej si trubku od EGR a uvidíš jestli je za turbem mastno jestliže ano je turbo KO co máš za motorizaci?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kód motoru by nebyl? jestliže nevíš co je EGR tak do toho prsty nestrkej
odkud jsi?

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ty hadice a intercooler jste kontrolovali jen pohledem, nebo jsi měl odpojenou hadicia koukal dovnitř?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


možná je to třeba jen shoda náhod nebo je taky docela možný, že se stalo to samý co známýmu, u podélných motorů(2,0 TDI 16V) je nějakej problém s měrkou oleje, říkal mi, že jeho známí kupovali ve Francii Superba, na benzince, že zkontrolujou olej, ujeli 0,5km a bylo hotovo, turbo zadřený, šály přichycený, prostě ta měrka se dá vrazit mezi hřídel od olejovýho čerpadla, kolo se protočí a nemaže to, když mi to vykládal ani se mi tomu nechtělo věřit, tak nevím 
