A4 2.0 TDI-kouř??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

A4 2.0 TDI-kouř??

Příspěvek od driffter »

Ahoj, tak jsem byl měnit olej (mobil 5W-30 LL3+filtr) v sevise škoda. Dojel jsem domů s dobrým pocitem, že jsem dopřál motoru co potřeboval. Ráno sednu do auta, nastarutju a z výfuku dým, jako prase! Tak jsem mrkl na rysku a bylo tam 12mm nad maximem, tak jsem raději dojel do jiného servisu a nechal vysát cca. 0,5 litru, teď je to na maximu, po ujetí cca. 20km jde z auta stále dým jako prase, myslíte že to chvilku potrvá, než to přestane nebo je problém někde jinde?? Auto na diagnostice bylo,ale žádné závady to nehodilo a na výkonu to taky vliv nemá.
Díky za rady.
A4 Avant
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemáš černou naftu?a nejni taky nafta v oleji?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: A4 2.0 TDI-kouř??

Příspěvek od slovacek.milos »

driffter píše:Ahoj, tak jsem byl měnit olej (mobil 5W-30 LL3+filtr) v sevise škoda. Dojel jsem domů s dobrým pocitem, že jsem dopřál motoru co potřeboval. Ráno sednu do auta, nastarutju a z výfuku dým, jako prase! Tak jsem mrkl na rysku a bylo tam 12mm nad maximem, tak jsem raději dojel do jiného servisu a nechal vysát cca. 0,5 litru, teď je to na maximu, po ujetí cca. 20km jde z auta stále dým jako prase, myslíte že to chvilku potrvá, než to přestane nebo je problém někde jinde?? Auto na diagnostice bylo,ale žádné závady to nehodilo a na výkonu to taky vliv nemá.
Díky za rady.
12 milimetrů a půl litru navíc no to bych viděl na shodu náhod, s přelitím oleje o půl litru se občas setkávám ale žadný horor z výfuku jsem nikdy neviděl miloš
driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od driffter »

Ladas píše:nemáš černou naftu?a nejni taky nafta v oleji?
Jak jestli nemám černou naftu? Jako že by to tam někde prolunlo? Jinak beru jen na shellce,takže naftou to nebude, pokud tam teda něco nenachcalo z motoru. Kdyžtak vypusit naftu a vyměnit palivovej filtr nebo ještě počkat jestli to přejde?
A4 Avant
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

trochu si odpost jestli to to nejde vývěvou nebo kolem vstřiků do motoru nebo nádrže ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od driffter »

Ladas píše:trochu si odpost jestli to to nejde vývěvou nebo kolem vstřiků do motoru nebo nádrže ;)
a kde si mám trochu odpusit? (sorry jsem laik)
A4 Avant
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

z pal. filtru nebo to radši svěř servisu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jakou barvu má ten kouř? modrou?
hlídej hladinu oleje, jestli zase nestoupne a uvidíš. Mohlo to nějakej olej naházet oddychem do sání a tak to asi bude chvilku trvat, než se spálí. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od driffter »

Barvu to má namodralou, je to na tuti olej. Dnes jsme zkontrolovali intercooler, hadice k němu atd. a vše suché, takže asi jako jedna z možností bude, že to pouští turbo. Myslíte, že na to mohla mít vliv ta výměna oleje nebo je to jen shoda okolnosti?? Jsem z toho docela špatnej.. Na kolik tak výjde nové turbo, nevíte? Olej jsme opět vylili a nalili olej přesně na minimum, začalo to hlásit i na palubce, že je potřeba dolít olej, tak ho doleju a uvidím, jestli bude rychle ubývat, když jo, je jasné, že je to turbo... když ne, tak nevím, ale čudí tak jako by všechen olej valil jen do výfuku! :?
A4 Avant
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sundej si trubku od EGR a uvidíš jestli je za turbem mastno jestliže ano je turbo KO co máš za motorizaci?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od driffter »

Bohužel nevím co je ERG... radili mi ještě, abych zkusil dát prst do turba a zkusil jestli neháže.... jinak mám 103kW 2.0tdi r.v. 2005
A4 Avant
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kód motoru by nebyl? jestliže nevíš co je EGR tak do toho prsty nestrkej ;) odkud jsi?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
driffter
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 črc 2008, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od driffter »

poslal jsem ti zprávu.
A4 Avant
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ty hadice a intercooler jste kontrolovali jen pohledem, nebo jsi měl odpojenou hadicia koukal dovnitř?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

možná je to třeba jen shoda náhod nebo je taky docela možný, že se stalo to samý co známýmu, u podélných motorů(2,0 TDI 16V) je nějakej problém s měrkou oleje, říkal mi, že jeho známí kupovali ve Francii Superba, na benzince, že zkontrolujou olej, ujeli 0,5km a bylo hotovo, turbo zadřený, šály přichycený, prostě ta měrka se dá vrazit mezi hřídel od olejovýho čerpadla, kolo se protočí a nemaže to, když mi to vykládal ani se mi tomu nechtělo věřit, tak nevím ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“