Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....
Neviem kde začat ale jeho konštrukcia ho predurčuje na veľmi zaujímavé tuningové úpravy.......je to 4 ventil s priečnym prúdením hlavy valcov, centrálne umiestnený vstrekovač, dostatočne stabilný blok valcov ale hlavne JE TO 6-VALEC......
Je ako predurčený na prestavbu na bi-turbo s kompletnou úpravou by to mohlo byť viac ako 300Ps!!
Je ako predurčený na prestavbu na bi-turbo s kompletnou úpravou by to mohlo byť viac ako 300Ps!!
...to be or not to be... - faster
A co's tim chtel jako rict? Aby si lidi s A6kama v prednim nahonu nechali nespolehlivy motor premluvit na 300koni?
K cemu? Clovek s A6 v 90% pripadu na aute prakticky nic sam nedela. A privezt do servisu takovy hybrid co popisujes, tak to nikdo nikdy neda dohromady.
Je cas vzit si vase prasky pane Stingray.
K cemu? Clovek s A6 v 90% pripadu na aute prakticky nic sam nedela. A privezt do servisu takovy hybrid co popisujes, tak to nikdo nikdy neda dohromady.
Je cas vzit si vase prasky pane Stingray.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

No ten původní 110kw je pěknej sráč,ale ty silnější josu snad prej už lepšílt.kubosh píše:A co's tim chtel jako rict? Aby si lidi s A6kama v prednim nahonu nechali nespolehlivy motor premluvit na 300koni?
K cemu? Clovek s A6 v 90% pripadu na aute prakticky nic sam nedela. A privezt do servisu takovy hybrid co popisujes, tak to nikdo nikdy neda dohromady.
Je cas vzit si vase prasky pane Stingray.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
2.5 tdi
kámoš má model 180 koní. Ve 150000 ometený vačky, ve 220000 prasknul píst. Oprava stála 2x 35 tísíc
Vydrží nevydrží,o to přeci nejde. Zvyšuješ výkon,musíš počítat s následky a je jedno jakej je to obsah nebo jestli je to benzín či nafta. Pokud vyměníš v motoru co máš,tak motor vydrží. Chtít po V6 tdi 300ps je odvážný,ale ne nemožný,opět je to jen a jen otázka peněz,ovšem proti tomu autu hovoří velká hmotnost a to je big problém. Samozřejmě bych to taky rád viděl v akci. 

FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No jasne zase ste tu strašne šikovný.....
Ono kúpiť si software na úpravu pragramu v ECU či už je to Race 2000 od Dimsportu alebo WinOLS alebo kopec dalších absolvovať školenia a povedať si kua tak nadomna nie je nik........
Môžem povedať čo som sa pýtal po svojich známych "CHIPTUNEROCH" či mi vedia povedať niečo o napr. o ECU setting files - nič o tom nepočuli 000000000
Alebo o limiteri krútiaceho momentu v programe ECU.......
To je ten rozdiel prečo je napr tuning chip od známych úpravcov fakt lepší ako ten systém čo používa väčšina našich tunerov "pridaj, uber uvidíme čo to urobí". Hold napr nemci si vedia kupiť setting a podla neho pekne rozpracovať program lebo vedia čo a kde sa nachádza.....
Ano k tej 2.5tdi je to fajn motor na tuning.......ak sa k nemu vedia správať a samozrejme ak je aj dobre načipovaný.......ak je za volantom pra** tak sa potom neni čomu čudovať........no a zvlášt poviem pripomienku k olejom a motorom..........neviem prečo si každý tuner myslí že "kua ja tam mám špeciálny olej 0W-30 to je bohovské"........ak už je tam chip a jazdíte dosť natvrdo tak nič také ako 0W-30 ani nevyslovte.........každý turbomotor potrebuje čo najvyššie zadné číslo teda na našom trhu je to 60 alebo 50. Toto je olej čo znesie takéto zataženie.......
10W-60 alebo 15W-50 full syntetika......
Môžem povedať čo som sa pýtal po svojich známych "CHIPTUNEROCH" či mi vedia povedať niečo o napr. o ECU setting files - nič o tom nepočuli 000000000
Alebo o limiteri krútiaceho momentu v programe ECU.......
To je ten rozdiel prečo je napr tuning chip od známych úpravcov fakt lepší ako ten systém čo používa väčšina našich tunerov "pridaj, uber uvidíme čo to urobí". Hold napr nemci si vedia kupiť setting a podla neho pekne rozpracovať program lebo vedia čo a kde sa nachádza.....
Ano k tej 2.5tdi je to fajn motor na tuning.......ak sa k nemu vedia správať a samozrejme ak je aj dobre načipovaný.......ak je za volantom pra** tak sa potom neni čomu čudovať........no a zvlášt poviem pripomienku k olejom a motorom..........neviem prečo si každý tuner myslí že "kua ja tam mám špeciálny olej 0W-30 to je bohovské"........ak už je tam chip a jazdíte dosť natvrdo tak nič také ako 0W-30 ani nevyslovte.........každý turbomotor potrebuje čo najvyššie zadné číslo teda na našom trhu je to 60 alebo 50. Toto je olej čo znesie takéto zataženie.......
10W-60 alebo 15W-50 full syntetika......
...to be or not to be... - faster
Stingray> Ale ty uplne seres na souvislosti.
1) Myslis, ze je dobre se uvazat se servisem vozu pouze na jeden jediny servis? To je stupidita. Co myslis, ze ti reknou napriklad v Porsche Praha na takhle prekopany vuz. Verim, ze prijdou s tim, ze je tam vadne vsechno az po podtlakove hadicky a daji to do puvodniho stavu.
2) 300koni ve voze co vazi 1600kg - velmi pekny dalnicni expres, ale to je vsechno. Uz Passat 3.2V6 4motion je v zatackach mizerny auto, protoze odstrediva sila je odstrediva sila a tu zadnych chipem neoseres.
3) Pokud to bude predni nahon, tak to na asfalt proste nepreneses.
4) K oleji 15W neco bych byl dost skepticky. Pokud se viskozitni specifikace nezmenily, tak 5W-conejvic je dle meho vhodna volba.
1) Myslis, ze je dobre se uvazat se servisem vozu pouze na jeden jediny servis? To je stupidita. Co myslis, ze ti reknou napriklad v Porsche Praha na takhle prekopany vuz. Verim, ze prijdou s tim, ze je tam vadne vsechno az po podtlakove hadicky a daji to do puvodniho stavu.
2) 300koni ve voze co vazi 1600kg - velmi pekny dalnicni expres, ale to je vsechno. Uz Passat 3.2V6 4motion je v zatackach mizerny auto, protoze odstrediva sila je odstrediva sila a tu zadnych chipem neoseres.
3) Pokud to bude predni nahon, tak to na asfalt proste nepreneses.
4) K oleji 15W neco bych byl dost skepticky. Pokud se viskozitni specifikace nezmenily, tak 5W-conejvic je dle meho vhodna volba.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Re: Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....
Stingray píše:Neviem kde začat ale jeho konštrukcia ho predurčuje na veľmi zaujímavé tuningové úpravy.......je to 4 ventil s priečnym prúdením hlavy valcov, centrálne umiestnený vstrekovač, dostatočne stabilný blok valcov ale hlavne JE TO 6-VALEC......
Je ako predurčený na prestavbu na bi-turbo s kompletnou úpravou by to mohlo byť viac ako 300Ps!!
Já bych řekl přesně naopak, stará 2.5V6 se moc nepovedla, je termálně strašně namáhaná, nedokonale mazanej vršek, praskají držáky lágrů kliky, a při tom nic moc výkon, velká váha, velká spotřeba, velký servisní náklady.
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=8820lt.kubosh píše: 3) Pokud to bude predni nahon, tak to na asfalt proste nepreneses.
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
Nevim nevim jak nekdo muze rici o motoru 2.5 tdi v6 ze je dobrej osobne co vim tak je to ten nejhorsi motor co se kdy daval.
Pokud nelejete hodne kvalitni olej = vydrene vacky odchazi hydrostosy vahadla atd....
longlife servis a olej = u tohoto motoru sebevrazda!!!! vlastni zkusenost
110 kw je peknej srac 132kw ty us vydrzi ohodne vice.
vim ze stimto motorem nekdo jezdi amatersky zavody ma tam dva cipy atd... jenze se mu o to staraji takze je napohod soukrome bych si to nedovolil.
Spotreba je u novejsiho typu paradni ale abych pravdu rek sem zjedavej co se zase stane..... ale zatim je motor suchej
Jde o to ze jsem tento motor pred tydnem prehazoval mel sem vydrene vacky v prdeli hydrostosy vahadla po sundani hlavy pist mel ve valci obrovskou vuli. motor strasne tlakoval jak pres vicko dolevani tak pres merku oleje co nesmi!!
U noveho 132kw je to ok ale je to tim ze je novejsi rok skoro 2002 a hlavne ma mene najeto...
no snad vydrzi pul mega
o tuningu by se dalo polemizovat. spis si vyberte 3litr nebo 2 litr ty jsou lepsi nebo 2.5 ale peti hrnek
Pokud nelejete hodne kvalitni olej = vydrene vacky odchazi hydrostosy vahadla atd....
longlife servis a olej = u tohoto motoru sebevrazda!!!! vlastni zkusenost
110 kw je peknej srac 132kw ty us vydrzi ohodne vice.
vim ze stimto motorem nekdo jezdi amatersky zavody ma tam dva cipy atd... jenze se mu o to staraji takze je napohod soukrome bych si to nedovolil.
Spotreba je u novejsiho typu paradni ale abych pravdu rek sem zjedavej co se zase stane..... ale zatim je motor suchej
Jde o to ze jsem tento motor pred tydnem prehazoval mel sem vydrene vacky v prdeli hydrostosy vahadla po sundani hlavy pist mel ve valci obrovskou vuli. motor strasne tlakoval jak pres vicko dolevani tak pres merku oleje co nesmi!!
U noveho 132kw je to ok ale je to tim ze je novejsi rok skoro 2002 a hlavne ma mene najeto...
no snad vydrzi pul mega
o tuningu by se dalo polemizovat. spis si vyberte 3litr nebo 2 litr ty jsou lepsi nebo 2.5 ale peti hrnek
osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
A nemyslíš, že část toho pokaženého motoru mohl zavinit nekvalitní chiptuning?avatar píše:osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě
ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......