turbo na ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

turbo na ALH

Příspěvek od haplo »

asi mi cez noc niekto vymontoval turbo :-D ... strata výkonu-vobec necitim kopance do spojky. Nikdy to nebolo ziadne lietadlo ale teraz sa vlece ako SDI. Vobec nepocujem zapinanie turba (piskot)
a nevytiahnem viac ako 140km/h.

prosim poradte co moze byt pricina nech som mudrejsi ked stym pojdem do servisu

ALH 2003/ 66 000km a pred tyzdnom som bol na kompletke v origo servise, az doteraz klapalo vsetko ako hodinky :(
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: turbo na ALH

Příspěvek od travel242fx »

haplo píše:asi mi cez noc niekto vymontoval turbo :-D ... strata výkonu-vobec necitim kopance do spojky. Nikdy to nebolo ziadne lietadlo ale teraz sa vlece ako SDI. Vobec nepocujem zapinanie turba (piskot)
a nevytiahnem viac ako 140km/h.

prosim poradte co moze byt pricina nech som mudrejsi ked stym pojdem do servisu

ALH 2003/ 66 000km a pred tyzdnom som bol na kompletke v origo servise, az doteraz klapalo vsetko ako hodinky :(
moze byt vela pricin prasknuta hadica,zla vaha vzduchu,ventil N75
najpv by si mal znova zacat diagnostikou cez pocitac co to ukaze alebo neukaze.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jestli se ta ztráta výkonu stala přes noc, mohla by to být hadička na podtlak co ovládá turbo překousaná nějakou zvěří.
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

Huml píše:Jestli se ta ztráta výkonu stala přes noc, mohla by to být hadička na podtlak co ovládá turbo překousaná nějakou zvěří.
tak to je mozne - ZOO je tu cez kopec (noteeth)

tu prasknutu hadicu by som asi postrehol pocas jazdy....a kedy zhruba zacina odchadzat vaha vzduchu ? aj ked to je asi rozne
G IV TDI powered by DIESELPOWER
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

podívej se na hodnoty váhy v 01-08-10.Mělo by tam být nad 950 v 2500ot.
To je situace!
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

měl jsem podobny problem a vypadla mi tlakova hadice.....
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

tak pani prave som mal telefonat zo servisu(autoriz VW)> diagnostikovali nedostatocny tlak v turbe.....ze jedine vymenit cele!?

vidite ine riesenie, máte skúsenosť?

je mozne aby to odislo tak skoro?(66 000km), choval som sa k tomu s citom tak ma to stve! (hm)
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

jak už tady bylo psáno příčin může být víc.... zajeď k někomu na diagnostiku a nech si vypsat závady.. tím začni... (napiš čísla chyb.kodů)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

dobre, mam od diagnostiky vypis na asi 3 strany.....zajtra to sem pridam
G IV TDI powered by DIESELPOWER
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

vôbec sa v tom nevyznam ale toto som nasiel:

17964 P1556 035
Regulace plníciho tlaku
Regulační mez nedosažena
sporadická závada

potom tam je niečo o Funkčnej kontrole a tam som vyčítal:

obraz závady s číslom 1024 signalizuje závadu riadiacej jednotky
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nedosazena reg. mez- videl bych to na prekousanou hadicku k turbu,vcera jsem zrovna to samy delal na jedne okte 02 pan mel neskutecnou radost,ze staci hadicka za 30 korun ;)
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

taku radost by som mal aj ja, ale auto bolo aj na stojane...je mozne ze to prehliadli? poprípade ako by som to mohol sám skontrolovať? kde ta hadicka je?
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ta hadička vede po té černé sací trubce až dolů k turbu, tak ji zkontroluj po celé délce. Pokud bude v pořádku, chce to ještě z někým, aby ti nastartoval a ty si se díval jestli se vtáhne to táhlo regulace turba, po vypnutí se uvolní.
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

udělej to jak píše Huml ! omrkni to zasouvání táhla od podtlak.nádobky cca 8mm. zkontroluj taky trubku co vede od turba přes IC do motoru.

jinak dneska jsem zrovna řešil podobnej problém a byla to vylítlá podtlaková hadička od ovl.škrtící klapky - takže to bralo falešnej vzduch....
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

nasiel som po dlhom hladani niekoho kto sa mi na to ochotne pozrel:

najprv sme to prevetrali z napojenim pocitacom. diagnoza bola: vaha vzduchu neukazuje "spravne hodnoty" a tlak v turbe je pod minimalnu hranicu (tusim vravel okolo 1100)

na zdvihaku mi potom odspodu zatahal za to tiahlo na podtlakovom ventile: zevraj to ma ist velmi lahko no ale u mna to moc neslo...z toho bol zaver takyto: vymontovat turbo, vymenit ten podtlakovy ventil a precistit turbo.

chcel to za cca 10 000 Sk

"problem" je v tom ze uz to auto znovu ide. da to znovu aj 180km/h a spotreba normalna

(noteeth)

mam si dat vymontovat to turbo aj tak? neda a ten ventil bez toho vymenit? je ta cena ok? (hm)
G IV TDI powered by DIESELPOWER
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“