dosla nafta, ach ach ouvej,moje chyba :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

dosla nafta, ach ach ouvej,moje chyba :-(

Příspěvek od passat25tdiaut »

Dobry den, zdravim vsechny diesel nadsence

Nedavno jsem si koupil poprve v mem zivote automobil s naftovym motorem.

Udelal jsem ale takovou blbost, ze jsem vyjel vsechnu naftu.
Na naftove motory jsem uplny laik.
Po doliti nafty uz jsem samozrejme nenastartoval... (wallbash) (LOL)

Napadlo me nalit naftu k naftovemu filtru, jestli nahodou motor nenatahne, ale nenatahl. Ale trochu jsem to cekal.
Palubak mi pise Motor do servisu.

Takze asi to vidim na nejakou pumpu ktera mi natahne naftu az do vstrikovani. Nebo se pletu?
Pripojil jsem si VAG a ten mi pise jen jednu chybu,spatny tlak v vstrikovani.

Dekuji za rady.

(wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud jsi vyjel naftu (což se opravdu nedělá :wink: ), měl bys startováním normálně motor natočit. Bude to pravda trvat nějakou tu vteřinku, ale naskočit musí. Výjimkou jest Felicia 1,9D, jejíž čerpadlo Lucas si neumí samo natáhnout a je třeba odvzdušnit systém. U BOSCHů a PD motorů si pumpa normálně natáhne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

tak snad jsem neco neoddelal, protoze auto nenastartuje, vcera jsem to zkousel , vymlatil jsem na tom i baterku.
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

A jak dolivals naftu do filtru neni mozny zes tam blbe nasadil ten ventilek proti padani nafty a bere ti to vzduch??? Jinak jak rika Marek77 melo by to po chvilce chytnout
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

Dozbec píše:A jak dolivals naftu do filtru neni mozny zes tam blbe nasadil ten ventilek proti padani nafty a bere ti to vzduch??? Jinak jak rika Marek77 melo by to po chvilce chytnout
Jo tak to vubec nevim, prekouknu az budu doma.
jen jsem to odkryl nalil jsem naftu, nalil jsem i do hadicky a zase jsem to prikryl.(a zajistil tou sponeckou)
Vsechny ty hadicky od filtru ke vstrikovani byli prazdny.

Kdyz jsem to dolil a nestartovalo tak jsem odsrouboval primo na motoru privod ze vstrikovani.
Pri startovani nevim jestli z toho ma nafta jit proudem???? :?
Me to moc nejde proudem, zajimalo by me jestli to ma strikat.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když sem vyjel naftu já, tak to po dolití do nádrže nechytlo ani omylem. Baterka točila statečně, ale asi po třech minutách to vzdala. Po zalití filtru a chvilce roztahování to čaplo.
Oct asv 2000, DieselPower
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

Diesla neroztahovat!!!!! Je na to dost nachylnej jako kdyz uz baterka to vzdava vzit druhy auto a kabely roztahovani se pokud mozno vyvarovat
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

Pďż˝ja 19 píše:Kdyďż˝ sem vyjel naftu jďż˝, tak to po dolitďż˝ do nďż˝drďż˝e nechytlo ani omylem. Baterka toďż˝ila stateďż˝nďż˝, ale asi po tďż˝ech minutďż˝ch to vzdala. Po zalitďż˝ filtru a chvilce roztahovďż˝nďż˝ to ďż˝aplo.
Tak si me uklidnil ze aspon nekomu to taky nechytlo ..

Taky me napadlo ze bych to v nejhorsim roztlacil, ale kdyz mam automat tak to asi nejspis elektronika nepusti zaradit zadnou rychlost.
takze asi smula.
ach jo
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Treba štartovat a štartovať,davať pozor na štarter nech njezhori. Určite to chyti ja som to tiež kedysi štartoval dva dni. ;) ;)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dýzla roztáhnout můžeš, ale s citem. To už se tady probíralo. Ovšem s automatem je to pouze na startování přes káble.
Oct asv 2000, DieselPower
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

tak tak kabely pozorovat starter a hadicky co jak
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
passat25tdiaut
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 18 srp 2008, 06:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od passat25tdiaut »

OK OK OK

tak uz abych byl doma z prace.
Moc dekuju za povzbuzeni, uz jsem myslel na nejhorsi.

Skouknu znovu filtr, popripade doliju znovu naftu.

A budu startovat a pozorovat.
Napisu jak jsem dopadl.
Passat B5, 1999, 2,5TDI 110kW
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

no už se mi to stalo, musel jsem současně při startování povolit trubičky u vstřiku, tím se to odvzdušnilo a blaflo to, je to nejrychlejší řešení, nevytřískáš baterku a starter nedostane moc pokouřit
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud je to 2,5 tak nevím nevím jestli se to starterem povede.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co tam dát čerpadlo a natáhnout to jím?
U 2.5TDi je odvzdušnění docela porod.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“