Porovnání 1.9 66kW před a po 2000

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vencas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 23 led 2006, 14:20
Odpovědi: 0

Porovnání 1.9 66kW před a po 2000

Příspěvek od vencas »

nazdar, pokoušel jsem se na netu sehnat originál křivky výkonu a krouťáku na tenhle motor před a po změně turba ( bez a s naklápěním). Neuspěl jsem. Nemáte to někdo? Pro povnání, jestli je to naklápění vidět na průběhu.
Octavia 66 kW
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání 1.9 66kW před a po 2000

Příspěvek od reesha »

vencas píše:nazdar, pokoušel jsem se na netu sehnat originál křivky výkonu a krouťáku na tenhle motor před a po změně turba ( bez a s naklápěním). Neuspěl jsem. Nemáte to někdo? Pro povnání, jestli je to naklápění vidět na průběhu.
Nic takového asi nenajdeš - pokud myslíš, že jen vyměníš turba a budeš mít jiný průběh.
Jediná změna bude, že ti to začne padat do nouzového režimu, pokud neupravíš mapy.

Takže pokud chceš vidět nějaké porovnání, musíš hledat např. motor AGR (bez naklápění) a ALH (s naklápěním). Grafy sériových motorů.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
vencas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 23 led 2006, 14:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencas »

nechci měnit turba. Mám s naklápěním, ale jen mě to zajímá. Nemáš náhodou ty grafy sériových motorů?
Octavia 66 kW
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

vencas píše:nechci měnit turba. Mám s naklápěním, ale jen mě to zajímá. Nemáš náhodou ty grafy sériových motorů?
Bohužel nemám. Možná někde na webu na stránce nějaké čiptuningové firmy. Díval jsem se na wetterauer, ale mají tam pro obě verze stejný graf.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

reesha píše:
vencas píše:nechci měnit turba. Mám s naklápěním, ale jen mě to zajímá. Nemáš náhodou ty grafy sériových motorů?
Bohužel nemám. Možná někde na webu na stránce nějaké čiptuningové firmy. Díval jsem se na wetterauer, ale mají tam pro obě verze stejný graf.
Stejný by to ale asi bejt ve skutečnosti nemělo, ne? U novějších by měl být větší nárust od nižších otáček :? Teda pokud toho výrobce využil. Taky by mě to zajímalo. Pokud by jste někdo ty grafy našel, hoďte to sem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

No já mám pašíka B5 s AHUčkem a kámoš má AHH,já mám turbo "nahoře" a on "dole" i regulaci má jinde,takže tipuju že má už VGT turbo a rozdíl tahu pod 2000 ot./min. tam je
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“