Porovnání 1.9 66kW před a po 2000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Porovnání 1.9 66kW před a po 2000
nazdar, pokoušel jsem se na netu sehnat originál křivky výkonu a krouťáku na tenhle motor před a po změně turba ( bez a s naklápěním). Neuspěl jsem. Nemáte to někdo? Pro povnání, jestli je to naklápění vidět na průběhu.
Octavia 66 kW
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání 1.9 66kW před a po 2000
Nic takového asi nenajdeš - pokud myslíš, že jen vyměníš turba a budeš mít jiný průběh.vencas píše:nazdar, pokoušel jsem se na netu sehnat originál křivky výkonu a krouťáku na tenhle motor před a po změně turba ( bez a s naklápěním). Neuspěl jsem. Nemáte to někdo? Pro povnání, jestli je to naklápění vidět na průběhu.
Jediná změna bude, že ti to začne padat do nouzového režimu, pokud neupravíš mapy.
Takže pokud chceš vidět nějaké porovnání, musíš hledat např. motor AGR (bez naklápění) a ALH (s naklápěním). Grafy sériových motorů.
Stejný by to ale asi bejt ve skutečnosti nemělo, ne? U novějších by měl být větší nárust od nižších otáčekreesha píše:Bohužel nemám. Možná někde na webu na stránce nějaké čiptuningové firmy. Díval jsem se na wetterauer, ale mají tam pro obě verze stejný graf.vencas píše:nechci měnit turba. Mám s naklápěním, ale jen mě to zajímá. Nemáš náhodou ty grafy sériových motorů?

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
