Jak spravne udelat vyfuk Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
To jsou zajímávé názory.. Ale bylo by fajn jsem napsat kdo má co vyzkoušené a jak to funguje. podle mě je ideální co nejmenší odpor výfuku. Ta komora za turbem a absorbční tlumič při slušným průměru bude asi nejlepší. Ale těch 12 koní se mi zdá docela dost. Rád bych viděl graf. Spíš by tam byla rychlejší odezva na sešlápnutý plynu než nějaký nárůst výkonu, mohlo by to taky zlepšit průběh výkonu.. Stačí vyndat kat a to už udělá svý.. ta zátka hned za turbem není dobrá 

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
...to be or not to be... - faster
Prinejmnesim proto, aby se ti tam nenasaval z vyfukoveho. K cemu se asi dela u bezninaku promenlive casovani ventilu? A proc to uz vyvijeji na diesely? Co?
Proc asi po X te predelavaji vahu vzduchu, aby na ni nemelo vliv zpetne proudeni vzduchu vlivem prace ventilu?
Proc asi po X te predelavaji vahu vzduchu, aby na ni nemelo vliv zpetne proudeni vzduchu vlivem prace ventilu?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Pokud budes mit nulovy protitlak, resp. zadny, tak jedine co se stane je to, ze cast cerstveho vzduchu nasavana do valcu unikne do vyfuku, coz je urcite lepsi, nez kdyz se zachova urcity protitlak a cast spalin zustane ve valci a nedojde k uplnemu vyplachnuti. Ja se Stinga ptam jen na vzajemnou zavislost prekryti ventilu v HU a poruseni vireni nasavaneho vzduchu, ktere podle toho, jak to psal, muze mit negativni efekt na vykon..
A promenlive casovani ventilu se dela proto, ze se da ovlivnit timto charakteristika motoru. Da se vzhledem k otackam docilit drivejsiho nebo pozdejsiho otevreni sacich a vyfukovych ventilu a tim docilit urcitou vyrovnanost prubehu kroutaku. Neco podobneho je sani s promenlivou delkou atd. Ale pocitat s tim, ze nejak pozmenenym vyfukem dosahne clovek narustu vykonu v celem rozsahu otacek je nesmysl. Da se docilit narust vykonu jen v urcitem spektru otacek, ale ne v celem. Tecka.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Prosim tě, můžeš mi říct, kde jsi viděl u tdi překrytí ventilů?Stingray píše:Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
reesha píše:Prosim tě, můžeš mi říct, kde jsi viděl u tdi překrytí ventilů?Stingray píše:Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
Reesha to si fakt ****** nerob si srandu ty fakt nevieš nič o tdi len čip a trysky??
U race tdi vačky napr. 272/256 je zdvih v HU 1,0 & 0,9mm.......takže podľa Teba nemajú prekrytie že??
Inak je to len na urovni 0,2mm HU.
...to be or not to be... - faster