
divný škubnutí motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
divný škubnutí motoru
Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik. 

Re: divný škubnutí motoru
Nejlépe to napíchnout na VAG a lognout to... Jinak by to mohl dělat řídící vstřik.... Nedávno jsem něco podobného řešil.... A to ti jen škubne a jede dál nebo to pak ztratí zcela výkon? To by pak šlo o nouzák a nejspíš problém s N75 nebo nějakou hadicí....loshoubos píše:Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22 zář 2008, 09:10
Zdravím, nestlo by se vůbec nic. Byl jsem pro golfaIV v Ostravě z Ústí nad Labem a na zpáteční cestě (cca 300km)mi to škublo snad 5x a to ve 180km/h a prostě jsem ho držel dál. Celá ta blbost se odehrávala kolem 3500ot./min. a teď ani jednou a je to 14dní. Vag mi napsal něco s jehlou a nějaký mínus asi na hlavním střiku, už si to nepamatuju přesně. Kdyby jsi potom toužil tak tam ta chyba asi bude, ale lepší by bylo kdyby jsi šel na vaga sám
měl by jsi to přesný....

-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29 zář 2008, 08:29
- Bydliště: Praha
Zdravim. Mám podobný, né-li úplně ten samý problém. Mám vw passat r.v. 97 1.9 Tdi (81kw) a když jedu na 4 a vytočim motor cca kolem 3 tis. otáček tak se mi stane že to taky škubne a jako by vypadlo turbo. Stalo se mi to párkrát když sem předjížděl a málem sem sral čápy, protože to neni nic příjemnýho když se proti vám vyřítí auto a to vaše prostě nejede. Dělá to jen na 4. rychlostní stupeň. Na jiný ne.
A taky to vydává podivný zvuk když přidám víc plynu. Takový divný sičení. Moc prosim o radu, nikdo mi to nemůže zjistit.
P.S. Co je to N75 ? Zkusil bych to taky vyměnit. A popř. kde to seženu a kolik to stojí. Díky moc.
A taky to vydává podivný zvuk když přidám víc plynu. Takový divný sičení. Moc prosim o radu, nikdo mi to nemůže zjistit.
P.S. Co je to N75 ? Zkusil bych to taky vyměnit. A popř. kde to seženu a kolik to stojí. Díky moc.
Rybízek píše:chlapi probíráme to tu dnes a denně nahoře máme funkci hledat
jinak škubnutí si představuju jinak něž že ti to prostě padalo do nouzaku jinak si nemužu vysvětlit to že ti to po výměné N75 neděla
Nechal jsem to napíchnout na diagnostiku a tam mi to v závadách napsalo že je v háji plnící ventil tlaku a to je N75 nebo né?

Tak škubání je zpět. Začlo to na dálnici když sem měl zhruba 3500ot. Teď už to po pár dnech škube i na 2000ot. Do nouzáku to nepadne. Stačí sundat nohu z plynu nebo maličko ubrat a jede to pěkně. Dělá to pokaždý na jinejch otáčkách a nepravidelně. Tehdy mi pomohlo relé 109 a výměna filtru. Nezdá se mi ale, že by se filtr zasral po 6000km.
Skusim sehnat někoho kdo mi to napíchne.
Skusim sehnat někoho kdo mi to napíchne.
