divný škubnutí motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

loshoubos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 27 črc 2008, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

divný škubnutí motoru

Příspěvek od loshoubos »

Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik. :?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Re: divný škubnutí motoru

Příspěvek od Thopr »

loshoubos píše:Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo co může být to že když vytáčím motor(1z,1,9tdi,vw 3)a držím ho trochu dýl vytočenej např. při předjíždění tak motor jakoby škubne(podobně jako by vypnul omezovač)ztratí na výkonu.Už se mi to stalo 2x.Když to bylo po prvé tak jsem vyměnil veškerý filtry,žhavící svíčky,olej,hadičky který byly trochu spuchřelí ale teď se to stalo zas,tak nevím jestli to nemůže být třeba váha vzduchu nebo turbo.Ale prý když nejde nějak extremě moc kouř z laufu tak by to turbo nemělo být mi bylo řečeno.Tak nevím jsem u td motorů uplnej laik. :?
Nejlépe to napíchnout na VAG a lognout to... Jinak by to mohl dělat řídící vstřik.... Nedávno jsem něco podobného řešil.... A to ti jen škubne a jede dál nebo to pak ztratí zcela výkon? To by pak šlo o nouzák a nejspíš problém s N75 nebo nějakou hadicí....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
loshoubos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 27 črc 2008, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od loshoubos »

jenom to škubne,jakoby vynechá motor nebo válec ale jede normálně dál.Já hned sundal nohu z plynu tak nevim co by to udělalo kdybych to držel dál pod plynem.
DriverBora
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 zář 2008, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od DriverBora »

Zdravím, nestlo by se vůbec nic. Byl jsem pro golfaIV v Ostravě z Ústí nad Labem a na zpáteční cestě (cca 300km)mi to škublo snad 5x a to ve 180km/h a prostě jsem ho držel dál. Celá ta blbost se odehrávala kolem 3500ot./min. a teď ani jednou a je to 14dní. Vag mi napsal něco s jehlou a nějaký mínus asi na hlavním střiku, už si to nepamatuju přesně. Kdyby jsi potom toužil tak tam ta chyba asi bude, ale lepší by bylo kdyby jsi šel na vaga sám (rofl) měl by jsi to přesný....
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Mě to taky takhle škubalo. Bylo to jakoby tomu motoru někdo v tahu zavřel naftu. Škubalo to v libovolnejch otáčkách a občas. Jestli to zahulilo z vejfuku nevim. Poradili mi ať mimo jiný zkusím proletovat relé 109 jestli tam není studeňák. Od tý doby mi to ještě neškublo. Tak to bylo asi tím.
:)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

moze byt aj prelomeny kabel na nastavenie dynamickeho predvstreku..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
paolo
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 08 čer 2006, 14:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od paolo »

zdar stalo sa mi to na fabii sdi a museli mi menit kabelaz bola hnila
TDI
loshoubos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 27 črc 2008, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od loshoubos »

tak dneska jsem mu dal trochu vic plynu a dělalo mi to při 3 až 3,5 tis. otáček,prostě jako by přestala jít nafta.Budu to fakt muset nechat napíchnout,protože takhle to vůbec nejede.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

netopier píše:moze byt aj prelomeny kabel na nastavenie dynamickeho predvstreku..
A kde ten kabel prosím tě najdu??? řeším momentálně podobný problém... díky
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
loshoubos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 27 črc 2008, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od loshoubos »

tak včera jsem konečně vyřešil ten problém s tím škubáním motoru.Vyměnil jsem N75 a auto jede zase jak šlak.
Huricane1985
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 29 zář 2008, 08:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Huricane1985 »

Zdravim. Mám podobný, né-li úplně ten samý problém. Mám vw passat r.v. 97 1.9 Tdi (81kw) a když jedu na 4 a vytočim motor cca kolem 3 tis. otáček tak se mi stane že to taky škubne a jako by vypadlo turbo. Stalo se mi to párkrát když sem předjížděl a málem sem sral čápy, protože to neni nic příjemnýho když se proti vám vyřítí auto a to vaše prostě nejede. Dělá to jen na 4. rychlostní stupeň. Na jiný ne.
A taky to vydává podivný zvuk když přidám víc plynu. Takový divný sičení. Moc prosim o radu, nikdo mi to nemůže zjistit.
P.S. Co je to N75 ? Zkusil bych to taky vyměnit. A popř. kde to seženu a kolik to stojí. Díky moc.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

chlapi probíráme to tu dnes a denně nahoře máme funkci hledat

jinak škubnutí si představuju jinak něž že ti to prostě padalo do nouzaku jinak si nemužu vysvětlit to že ti to po výměné N75 neděla
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
loshoubos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 27 črc 2008, 16:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od loshoubos »

Rybízek píše:chlapi probíráme to tu dnes a denně nahoře máme funkci hledat

jinak škubnutí si představuju jinak něž že ti to prostě padalo do nouzaku jinak si nemužu vysvětlit to že ti to po výměné N75 neděla


Nechal jsem to napíchnout na diagnostiku a tam mi to v závadách napsalo že je v háji plnící ventil tlaku a to je N75 nebo né? :? Jinak jsem ještě měnil řídící jednotku,protože mi to přestalo startovat a já myslel že je to tím jak mi to auto škube že to s tím nějak souvisí.Ale chyba byla v imobilizéru,tak jsme dali jednotku bez imo.a auto startuje a jede jak má(zatim).
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Ahoj. Škubalo mi to úplně stejně. VAG předtim nic neukázal. Škubalo to vždy v zátahu při víc jak 2.500ot. Pomohlo mi vyndat, rozebrat a proletovat relé 109. Škubání zmizelo.
:)
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Tak škubání je zpět. Začlo to na dálnici když sem měl zhruba 3500ot. Teď už to po pár dnech škube i na 2000ot. Do nouzáku to nepadne. Stačí sundat nohu z plynu nebo maličko ubrat a jede to pěkně. Dělá to pokaždý na jinejch otáčkách a nepravidelně. Tehdy mi pomohlo relé 109 a výměna filtru. Nezdá se mi ale, že by se filtr zasral po 6000km.

Skusim sehnat někoho kdo mi to napíchne.
:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“