Muze nekdo mrknout na log turba...?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Muze nekdo mrknout na log turba...?

Příspěvek od kemo »

Zdar, muzete mi nekdo mrknout na log turba. Zda se mi tlaci moc.Diky.
Obrázek

motor je to 1.9 TDI AFN 81kW

/EDIT: Náhral jsem na net celý logy kanálu 3 a 11. Tady jsou: http://www.edisk.cz/stahni/84707/logy.rar_6KB.html

Postupoval jsem přesně jak je psáno v návodech, to znamená 3 kvalt a točit kolem 3000 ot....kolem těch 3000ot mi ale motor přepnul do nouzáku :( (u kanálu 3 i 11)
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

neslo by to nalogovat do jednoho logu?

jinak se mi zdaji divny ty pozadovany hodnoty.. je to kolem 1,7b,ale tobe to tlaci 2,2b . Pokud tedy na tom obrazku je ta spodni cervana pozadovany tlak. By gtam mela byt hodnota 1,948 b tak jak to mas o kousek dal ne?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

jayd píše:neslo by to nalogovat do jednoho logu?

jinak se mi zdaji divny ty pozadovany hodnoty.. je to kolem 1,7b,ale tobe to tlaci 2,2b . Pokud tedy na tom obrazku je ta spodni cervana pozadovany tlak. By gtam mela byt hodnota 1,948 b tak jak to mas o kousek dal ne?
No právě že to tlačí moc ne? Mě totiž padá auto do nouzáku....
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no tlaci moc a halvne mi prijde divny ten prubeh - kopiruje to otacky a za druhy mi prijdou divny ty pozadovany hodnoty, tam by to podle me melo vylitnout na 1948 a byt konstatni pokud mas porad plny plyn

neco takoveho
Obrázek
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

jayd píše:no tlaci moc a halvne mi prijde divny ten prubeh - kopiruje to otacky a za druhy mi prijdou divny ty pozadovany hodnoty, tam by to podle me melo vylitnout na 1948 a byt konstatni pokud mas porad plny plyn

neco takoveho
Obrázek
Já ale neměl pořád plnej plyn. Koukal jsem tady na foru na FAQ a tak je napsáno že na 3 kvalt vytočit na 3000ot. To jsem udělal. Ale těch 3000ot jsem tam měl jen chvili pač mi pak auto padlo do nouzáku.
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

tak to jeste naloguj tak, ze das plny plyn hned na zacatku nejlepe na do nejakeho kopce, aby ti auto nezrychlovalo moc rychle

ale vypada to asi na zatuhly lopatky, popr N75, udelej ten novy log a uvidi se
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

jayd píše:tak to jeste naloguj tak, ze das plny plyn hned na zacatku nejlepe na do nejakeho kopce, aby ti auto nezrychlovalo moc rychle

ale vypada to asi na zatuhly lopatky, popr N75, udelej ten novy log a uvidi se
Dá se nějak otestovat ten ventilek N75? Například testem akčních členů?
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

jj myslim, ze by to melo jit, ale lepsi je to projet. nekdy to hlasi, ze je to OK,ale neni a je lespi ho vymenit..ale jak rikam, udelej log za jizdy..
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kemo píše:
flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
na turbu je plechovka(podtlakova nadobka), z ni vede tahlo a to je navliknuty na regulaci ovladani lopatek uvnitr, ty jsou ulozeny ve vyfukovy casti turba. ta plechovka je prisroubovana k drzaku dvema matkama, ty odsroubuj a diky tomu muzes libovolne pohybovat celym systemem naklapeni. celej tenhle system musi byt lehce variabilni, cili pokud narazis na jakykoliv odpor, mas zatuhly lopatky a proto ti to tlaci tak hodne. tu plechovku nemusis ani sundavat, je zajistena perkem(zavlackou), staci jen ty matky a vis na cem ses. to bych zkusil jako prvni vec.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

flekyc píše:
kemo píše:
flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
na turbu je plechovka(podtlakova nadobka), z ni vede tahlo a to je navliknuty na regulaci ovladani lopatek uvnitr, ty jsou ulozeny ve vyfukovy casti turba. ta plechovka je prisroubovana k drzaku dvema matkama, ty odsroubuj a diky tomu muzes libovolne pohybovat celym systemem naklapeni. celej tenhle system musi byt lehce variabilni, cili pokud narazis na jakykoliv odpor, mas zatuhly lopatky a proto ti to tlaci tak hodne. tu plechovku nemusis ani sundavat, je zajistena perkem(zavlackou), staci jen ty matky a vis na cem ses. to bych zkusil jako prvni vec.
ok dík...mrknu na to
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

Tady jsou nový logy. Jeden do kopce a jeden po rovine (relativni). U obo opět po 3000ot/min nouzový režim. Můžete na to někdo zase mrknout. Díky.

http://www.edisk.cz/stahni/56042/logy-n ... .93KB.html
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no tlaci to slusne:-) to musi jet dobre ne?
ja bych to videl na zatuhly lopatky na turbu, ale jeste bych zkusil vymenit N75-to mas za 10 min hotovy:-) v tom logu do kopce?tam jsi na chvili ubral plyn?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kemo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 20 čer 2008, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Reichenberg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kemo »

jayd píše:no tlaci to slusne:-) to musi jet dobre ne?
ja bych to videl na zatuhly lopatky na turbu, ale jeste bych zkusil vymenit N75-to mas za 10 min hotovy:-) v tom logu do kopce?tam jsi na chvili ubral plyn?
jj na chviličku jo...jsem blbec...lekl jsem se pač mě předjíždela Avie :)
VW Passat B5 TDI Syncro 81kW (AFN rv.98)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“