Chci dovest kabel od baterie k zesilovaci na Octavii Comb!!!

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Chci dovest kabel od baterie k zesilovaci na Octavii Comb!!!

Příspěvek od JS65 »

Ahoj lidi!
Sory ze se ptam ja uplnej idiot ale chci zapojit zesilovac do elektriny a mam uz pripravenou i kabelaz ,ale jedine co vim je dovest signalni kabel tam kam chci a jediny problem mam s asi 1cm v prumeru hrubim kabelem ktery mu doda potrebnou stavu!
Chci to mit jak se slusi a patri a to od baterie ,ale nevim kudy ho dostat do palubky a pak co nelepsi cestou do kufru. Prosim poradte mi at to cele neposeru delam to poprve!
Za kazdou radu vrele DIIIIK!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkus autohificlub.cz ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.je jich tam víc,tak tím to protáhneš do vnitř palubovky a odtud už není problém to táhnout prahama do kufru.nejlepší je mít kabely napájení třeba v pravým prahu a kabely signální v levým,aby se to nerušilo.
JS65
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 15 úno 2008, 09:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od JS65 »

1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .

DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

JS65 píše:
1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .

DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!
8)
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

1pavel píše:
gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo
CFHC
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

1pavel píše:
gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
jseš nějakej chytrej......... :D
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

oktáf píše:
1pavel píše:
gregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdeš
bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo
tak to se musím přádně podívat , až tu budu mít octu , žádný jsem si zatím nevšiml
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“