Chci dovest kabel od baterie k zesilovaci na Octavii Comb!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chci dovest kabel od baterie k zesilovaci na Octavii Comb!!!
Ahoj lidi!
Sory ze se ptam ja uplnej idiot ale chci zapojit zesilovac do elektriny a mam uz pripravenou i kabelaz ,ale jedine co vim je dovest signalni kabel tam kam chci a jediny problem mam s asi 1cm v prumeru hrubim kabelem ktery mu doda potrebnou stavu!
Chci to mit jak se slusi a patri a to od baterie ,ale nevim kudy ho dostat do palubky a pak co nelepsi cestou do kufru. Prosim poradte mi at to cele neposeru delam to poprve!
Za kazdou radu vrele DIIIIK!
Sory ze se ptam ja uplnej idiot ale chci zapojit zesilovac do elektriny a mam uz pripravenou i kabelaz ,ale jedine co vim je dovest signalni kabel tam kam chci a jediny problem mam s asi 1cm v prumeru hrubim kabelem ktery mu doda potrebnou stavu!
Chci to mit jak se slusi a patri a to od baterie ,ale nevim kudy ho dostat do palubky a pak co nelepsi cestou do kufru. Prosim poradte mi at to cele neposeru delam to poprve!
Za kazdou radu vrele DIIIIK!
Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.je jich tam víc,tak tím to protáhneš do vnitř palubovky a odtud už není problém to táhnout prahama do kufru.nejlepší je mít kabely napájení třeba v pravým prahu a kabely signální v levým,aby se to nerušilo.
1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!
tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdešgregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
JS65 píše:1pavel píše:Před předním sklem pod plastem u motorku stěračů je plastová krabice kde je spojená el instalace motor / kabina tamtudy se dostaneš pod palubku s kabelem a přes auto prahovými lištami .
DIKY DIKY tohle je kralovska rada trva to cele 5 min.! Sundate sterace pak plast pod nimi otevrete bilou skrinku ktera je tam jen jedna vlezete do auta a sundate plast nad pedalama drzi na 2 sroubech a pak prisel muj sok ja totiz videl na rohoz u ridice ten kabel tam jen proste date a je to hotovo uchyceni je vase vec ja se s tim dost pohral! Takze zadne ty gumove otvory co je videt zvenku ale pres motor dovnitr auta! rikam tťakhle to udela i ma neter! DIK za radu byla opravdu nad zlato!

G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo1pavel píše:tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdešgregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
CFHC
tak to se musím přádně podívat , až tu budu mít octu , žádný jsem si zatím nevšimloktáf píše:bajo,jsou tam, mám octu 97 agr a skrz jednu takovou gumovou průchodku mám nataženou hadičku k měřáku tlaku na turbo1pavel píše:tak to jsi vyděl na favoritu , na octě to nenajdešgregys píše:V motorovým prostoru jsou original takový gumový záslepky,kde jsou už od výrobce udělaný díry dovnitř auta.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4