KKK K16 vs. K24
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
KKK K16 vs. K24
Aky je rozdiel v turbach KKK k16 a k24 ??? k24 mam v JRku 1.6TD a k16 sa davala do 1.9TD
zmenilo by sa nieco ak by som dal do 1.6TD turbo k16 ??
zmenilo by sa nieco ak by som dal do 1.6TD turbo k16 ??
kkk k16- se dává do fiatu 1,9TD (měl sem jí tam)
kkk k 24-j audi, VW -1,6 TD
nezmění se nic pouze ti to bude líp táhnout od spodka
jinak pokud chceš laborovat s KW-UP
tak ti ta k16 stačit nebude pouze jí budeš přetáčet
a pujde rychle
na ladění výkonu je ta k24 ideální má velkou rezervu (jinak já sem měnil k16 za k26 -a je to celkem nářez
)
jinak si projdi tohle forum
zvyšovaní výkonu VW Group
vlákno -jak na zlepšení td
a kdybi sis fakt nevěděl rady tak napiš SMOKE-ovi ten ladí vw1,6td
kkk k 24-j audi, VW -1,6 TD
nezmění se nic pouze ti to bude líp táhnout od spodka
jinak pokud chceš laborovat s KW-UP
tak ti ta k16 stačit nebude pouze jí budeš přetáčet
a pujde rychle


jinak si projdi tohle forum
zvyšovaní výkonu VW Group
vlákno -jak na zlepšení td
a kdybi sis fakt nevěděl rady tak napiš SMOKE-ovi ten ladí vw1,6td
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
bjukemen píše:...počujte a nieje nahodou K24 chladene vodou...???
...ma k24 rovnaku prirubu ako K16...???
no já měnil k16/k26
příruba svod turbo je téměř stejná (na turbu se musí o 1mm změtšit dírky)
mazání se musí ´předělat ,měl sem doma k.o. turbo ze audi 80-1,6TD
tak sem to musel nějak nakombinovat ale stejně sem musel vyrobit mezikus tady sou fotky
instalace KKK K26 Na fiat tipo 1,9tds





--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

abych nezapoměl
musí se předělat vejfuk
já sem použil
černou trublu průměr (tuším 55) tlouštka 3mm
3 x koleno 90stupnů + 2cm trubky + 5 cm trubky
+ 4 mm plech rozměr 100mmx100mm
tohle by na vejfuk mohlo stačit ale pozor ty kolena se musej řezat
aby to celý směřovalo na spodním držáku motoru jako origo lauf
pak se origo vejfuk dořízne +/- nad držák co je na motoru a zasadí se do
toho zpjetnýho kolena co sem vyrobil
a doporučuju tepelně odizolovat až k držáku vefuku na motoru
jelikož to potrubí je cca 4cm od náhonu tachometru
(já sem na izolaci použil skelné vlákno + alobal do trouby a celý
sem to omotal ještě drátem z CO2 aby se to nehejbalo
a pozor jelikož je turbo větší tak de fakt blbě nasadit
hadice od filtru na turbo
tak hurá do toho
musí se předělat vejfuk
já sem použil
černou trublu průměr (tuším 55) tlouštka 3mm
3 x koleno 90stupnů + 2cm trubky + 5 cm trubky
+ 4 mm plech rozměr 100mmx100mm
tohle by na vejfuk mohlo stačit ale pozor ty kolena se musej řezat
aby to celý směřovalo na spodním držáku motoru jako origo lauf
pak se origo vejfuk dořízne +/- nad držák co je na motoru a zasadí se do
toho zpjetnýho kolena co sem vyrobil
a doporučuju tepelně odizolovat až k držáku vefuku na motoru
jelikož to potrubí je cca 4cm od náhonu tachometru
(já sem na izolaci použil skelné vlákno + alobal do trouby a celý
sem to omotal ještě drátem z CO2 aby se to nehejbalo
a pozor jelikož je turbo větší tak de fakt blbě nasadit
hadice od filtru na turbo
tak hurá do toho

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

tak zlehka na plyn !!! ať ti něco vydržíbjukemen píše:...hh...to poznam už seria ide slušne...ja som zase dal do mojej Tempry motor 1.9 z cromy t.j. priamy vstrek a zatial je tam K16 no nabieha dosť pomaly ale ide to dobre...inak motor mam po GO momentalne ma 20Km![]()

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
