Max výkon 1,9 PD 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kámo, tak ty mě fakt zvedáš ze židle. Chci vidět, jak má kde kdo z 1,9TDi 195koní! Zatím jsi hovno na tom autě udělal a už tady děláš machry! Ještě chvíli pokračuj a uděláš si tu jméno jako Stingray a za chvíli se na tebe všichni vykašlou. Radši sbírej info od lidí co tomu OPRAVDU rozumí a kolem těch 200koní tam mají. Až to tam budeš mít, pak tady můžeš vystupovat tak jako doposudBageta píše:TO titan: 195hp samo stačí,ale to má kde kdo tak proč nechtít víc,já mám rád když to pěkně utíká

Vy dva mi začínáte připomínat "...všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo..."

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
To Tdipower:Nevim co tě tak zvedá ze židle,když ze 150Pd tam má každej jenom chipem 200Hp.Machra nedělám,protože,kdybych byl machr tak se vás tady neprosim o rady a nenabízim svojí káru někomu koho to zajímá,aby se o to pokusil se mnou,ale udělám si to sám.200 hp neni špatnejch,ale ptál jsem se zda to jde i jinak a jak vidim tak jde.Tak kurva nevim co tě sere
tobě třeba stačí 150hp a já ti to neberu tak se přestaň do mě navážet,protože zrovna ty tady nic jinýho neděláš.Kdyby byl strop toho motoru 200 hp tak už tady neotravuju,ale vidim,že jsou možnosti jít dál tak proč to nezkusit!!!!

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mno neda mi to, abych nezareagoval. Osobne se domnivam, ze Bageta tu zminuje objektivni zalezitost - chce se dostat dal, nezli je mozne ARLko chipnout. TDIPOWERE, vzdyt si odmysli kone a vlastne jste v tom zajedno. Nevim, jaky mas zaklad, ale Ty se z toho snazis taky vymackat maximum - rozdil je jen v tom, ze on ma lepsi zaklad a ma ho tam, kde Ty jsi prave po nejen softwarovych upravach. Pak nechapu, co Te stve.
On to bude mit podstatne tezsi, nezli Ty - pro nej turbo jentak sehnat nemuze, o tryskach nemluve.
Takze si to uvedom, hod si studenou sprchu (verim, ze bude i osvezujici v techto teplotach) a hura zpet na forum.
PS: jo pokud by Te nahodou stvalo, ze on ma lepsi zaklad na ladeni, tak nezbyva nic jineho, se nakopat do ).( sehnat treba motor z Fabie RS, hodit na to turbo bud z ARL (Andre ma skladem) nebo hybrida z GT20/GT17VA (lepe VB), nejak splasit race trysky a hura na to. Ale pokud to neni v Tvych silach, pak doporucuji to proste jen prekousnout a nevylejvat si tu svoje nervy.
On to bude mit podstatne tezsi, nezli Ty - pro nej turbo jentak sehnat nemuze, o tryskach nemluve.
Takze si to uvedom, hod si studenou sprchu (verim, ze bude i osvezujici v techto teplotach) a hura zpet na forum.
PS: jo pokud by Te nahodou stvalo, ze on ma lepsi zaklad na ladeni, tak nezbyva nic jineho, se nakopat do ).( sehnat treba motor z Fabie RS, hodit na to turbo bud z ARL (Andre ma skladem) nebo hybrida z GT20/GT17VA (lepe VB), nejak splasit race trysky a hura na to. Ale pokud to neni v Tvych silach, pak doporucuji to proste jen prekousnout a nevylejvat si tu svoje nervy.
Naposledy upravil(a) Forest dne 14 črc 2006, 09:10, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bageta> No ja nevim, ale kazdej TVRDI, ze tam ma 200koni. To same jako spousta lidi tvrdi, ze jezdi za mene nez 4,5 litru. Kdyz jsme nekam jeli, tak najednou podle atnkovani vychazelo, ze jezdi prakticky za 6 a vic. A pak si taky rekli o ekvivalentni prispevek na naftu.
Osobne si myslim, ze byt to az tak jednoduche, tak VW uz davno udelal 1,9 TDI 170k edici...
K tomu samosvoru na predohrab. Muzes mi rict k cemu? Treba 85% samosvor si totiz v zatacce nedokazu predstavit. Oparkovani nemluvim.
Osobne si myslim, ze byt to az tak jednoduche, tak VW uz davno udelal 1,9 TDI 170k edici...
K tomu samosvoru na predohrab. Muzes mi rict k cemu? Treba 85% samosvor si totiz v zatacce nedokazu predstavit. Oparkovani nemluvim.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To mas pravdu. Jen bych si dovolil podotknout, ze 1,9TDI 170koni delali a davali to do Seat Ibiza Cupra (jen pro pripomenuti). Co se spotreby tyce, tak to bez z druhe strany - kdyz Ti nekdo neco takoveho rekne, pak si hned muzes udelat obrazek - bud je to pohadkar, nebo jezdi jako dedek. Napriklad meho otce povazovali za to prvni, nezli zjistili, ze je to druhylt.kubosh píše:Bageta> No ja nevim, ale kazdej TVRDI, ze tam ma 200koni. To same jako spousta lidi tvrdi, ze jezdi za mene nez 4,5 litru. Kdyz jsme nekam jeli, tak najednou podle atnkovani vychazelo, ze jezdi prakticky za 6 a vic. A pak si taky rekli o ekvivalentni prispevek na naftu.
Osobne si myslim, ze byt to az tak jednoduche, tak VW uz davno udelal 1,9 TDI 170k edici...
K tomu samosvoru na predohrab. Muzes mi rict k cemu? Treba 85% samosvor si totiz v zatacce nedokazu predstavit. Oparkovani nemluvim.



Jinak jsem se bavil s clovekem, ktery dela ve Wolfsburgu (navrhuje prevodovky) a na otazku "proc to neladite v serii vic, kdyz tam ty rezervy jsou" mi odpovedel, ze duvodem jsou emise - ty musi byt zajisteny i pri +40°C nekde v Italii, tak i -40°C nekde v Rusku. A z toho duvodu je i ten software v RJ tak "kompromisni" ... proto se nad nim muzeme usmivat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud ma seriove trysky, tak pochybuju. Ty jsou tak "trapny", ze si neumim predstavit, ze by na nich nekdy nekdo udelal spotrebu pres 10Bageta píše:K tomu samosvoru,nerozumim tomu,proto se ptám,je to jen nápad trošku to zašpérovat,aby v zatáčce tak nehořelo vnitřní kolo a dalo se jet rychleji. A teď k spotřebě,teď jsem jezdil GIV 66kw chip na nějekejch možná 120hp.normální jízda 9l ,rychlá jízda12l,krev 14l

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to forest: Takže poslední příspěvek do této kategorie ať nezasírám fórum. Je fakt, že se trocchu nechávám unést, ale:
1, byly tu dobře míněné rady lidí, kteří s tím mají své zkušenosti - přenos na silnici - ale oni to přece neumí, nemají ten cit v noze....
2, "poserů je plná republika" - to jsou ti co jsou na hranici 200k a nenechávají si dělat auto u Stingraye?
3, Titan je pesimista a Stingray borec, protože se nebojí a ví o čem je řeč. Jinak nikdo ostatní tady nepochopil o co vlastně jde - já myslím, že právě Titan ví o co jde a podává dost pádné důkazy. A Stingray...je fakt, že se nebojí
A co se týče mě - jsem spokojen. Víš že s tím co tam mám jde jít klidně ještě o něco výš
Neřadím se do kategorie lidí co chtějí 200k. Ale fandím jim. Bageta je "sběrač informací". Ať sbírá, taky jsem sbíral, ale určitě jsem bral názory lidí kteří už něco dokázali a nepovažoval je za sraby co se bojí a navíc se vlastně ani neumí rozjet .... a vůbec, vlastně ani neví o co mi jde.
Omlouvám se administrátorům a opouštím toto téma
Hawk
1, byly tu dobře míněné rady lidí, kteří s tím mají své zkušenosti - přenos na silnici - ale oni to přece neumí, nemají ten cit v noze....
2, "poserů je plná republika" - to jsou ti co jsou na hranici 200k a nenechávají si dělat auto u Stingraye?
3, Titan je pesimista a Stingray borec, protože se nebojí a ví o čem je řeč. Jinak nikdo ostatní tady nepochopil o co vlastně jde - já myslím, že právě Titan ví o co jde a podává dost pádné důkazy. A Stingray...je fakt, že se nebojí
A co se týče mě - jsem spokojen. Víš že s tím co tam mám jde jít klidně ještě o něco výš

Omlouvám se administrátorům a opouštím toto téma
Hawk
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s