Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vl@do »

Huml píše:našel jsem ještě rychlejší soukolí 5. převodovýho stupně, pro Fabiáře a G3kaře, převod z Fabie je na 5ce 0,7, je to pro převodovky typu 02A a 02J (TDI)
Obrázek
převod 0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
02D311158 47 zubů
02D311361 32 zubů
převod 0,658- použití z T5 přev. FJH, GTZ
02Z311158A 41 zubů
02Z311361A 27 zubů
převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
je to hlavně pro ty co chtějí ještě rychlejší 5ku a nechcou překopávat na 6ti kvalt, cena těch soukolí vyjde asi na 4200,- ;)
prosim vas vedel by mi niekto poradit ci je to mozne aj na Fabii SDI urobit zmenu prevodu 5ky? myslim ze tam staci uprava aj pod 10 percent aby klesli otacky pri 140km/h z 3300ot, na nejakych 3000ot., ma chip na SDI a sportovy filter a trosku to upravilo jazdne vlastnosti a problem je uz len trosku znizit otacky pretoze jazdim dlhe trasy a velmi by to pomohlo....
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

vl@do píše:
Huml píše:našel jsem ještě rychlejší soukolí 5. převodovýho stupně, pro Fabiáře a G3kaře, převod z Fabie je na 5ce 0,7, je to pro převodovky typu 02A a 02J (TDI)
Obrázek
převod 0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
02D311158 47 zubů
02D311361 32 zubů
převod 0,658- použití z T5 přev. FJH, GTZ
02Z311158A 41 zubů
02Z311361A 27 zubů
převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
je to hlavně pro ty co chtějí ještě rychlejší 5ku a nechcou překopávat na 6ti kvalt, cena těch soukolí vyjde asi na 4200,- ;)
prosim vas vedel by mi niekto poradit ci je to mozne aj na Fabii SDI urobit zmenu prevodu 5ky? myslim ze tam staci uprava aj pod 10 percent aby klesli otacky pri 140km/h z 3300ot, na nejakych 3000ot., ma chip na SDI a sportovy filter a trosku to upravilo jazdne vlastnosti a problem je uz len trosku znizit otacky pretoze jazdim dlhe trasy a velmi by to pomohlo....
Na SDi je to spis takovy placebo chip jako u benzinu,kdyz to nema turbo, tam bych delsi petku nedaval...to neutahne..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

sdi má jinou převodovku, tam tato sada nepasuje
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14422
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě to docela láká tu sadu koupit, ale nevím jestli převod:
0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
nebo
0,658- použití z T5 přev. FJH
nebo
0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tomas.cz píše:Mě to docela láká tu sadu koupit, ale nevím jestli převod:
0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
nebo
0,658- použití z T5 přev. FJH
nebo
0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
To záleží jak moc dlouhou tu 5tku chceš mít.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pro počítání převodů si klikněte na www.wmr.tym.cz tam si to už najdete super prográmek i s dopočítáním podle rozměrů kol teď jsem si stavěl skřň do G1 a moc mi to pomohlo ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
RCRIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 22 led 2007, 06:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RCRIK »

tak koukám že na stavbu nejdelší TDI skříně je nejlepší jako základ ASD ale 4Q je nejlepší z CTN když se použije na 5 soukolí 0,621- z T5 přev. FJK, GTW.protože u ASD je ta 4 krátká :( .Tak se vás ptám jako odborníků jestli to půjde poskládat? 1Q,2Q,3Q-z ASD 4Q-CTN a 5Q z 0,621- z T5 přev. FJK, GTW
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

chci se poradit s vami odborniky. mam leona 1.9tdi 81kw a mam tam neco kolem 180ps a 5Q ale 6tam davat nechci. jde ta moje prevodovka upravit nebo musim dat jinou treba tu s fabie?? dekuji distak zjistim cislo prevodovky
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

v tychto prevodoch a prevodovkach sa moc nevyznam tak budem mat mozno sprostu otazku ale chcel by som zmenit prevodovku na GIV SDI vsade kde som pozeral tak vsetci pisu ze TDI je na to moc a nebude to vladat ale dnes som sa bol previest na otcovej Octavii 4x4 PD 74KW 6q a ako som tak pozeral tak mi to prislo ze to ma rovnake prevody kedze som pri urcitej rychlosti mal zaradeny ten isty stupen a tie iste otacky ako na mojom SDI a tak sa pytam je mozne ze by bola taka prevodovka aj na predohrab z takym ostupnovanim......dakujem
boost in progress
matasimek
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 01 dub 2009, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravák su

Příspěvek od matasimek »

prosím půjde mi 5 soukolí z T4 syncro 02z311158A,02Z311361A do převodovky DEA (tdi-81kw čiplé na 100kw) nějak bez úprav? zajímá mne zda vidlice 5 rychlosti zůstane původní a jestli kolo 41zubu nebude už dřít o obal?
jinak mělo by to jet při 2000ot 105km/h.
díky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mělo by to jít bez problémů, je to převzatý z amerických stránek, zkusím najít odkaz
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od vynecht »

Zdravíčko, chci se zeptat jestli jde převodovka JXY z fabky do octavie 81 kW,... a jaký má případně převodový poměry. Díky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

poměry jsou stejný jak třeba u EWT, akorát nevím jestli má ještě díru na náhon tachometru, to je potřeba ověřit, jinak by neměl být problém
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34701
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

díru má je to z fab TDI 08 převody s EWT jsou totožné
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

prosim vas bude velky rozdiel v prevodovke DUS a FEM aky rozdiel bude v celkovych prevodoch. diky
boost in progress
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“