trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 bře 2006, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pali-LM »

haplo píše:pali-LM: ked to budes mat tak sem hod ako si s tym spokojny.... :-)
jasne.dufam,ze budem len chvalit ;)
haplo
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od haplo »

pali-LM píše:
haplo píše:pali-LM: ked to budes mat tak sem hod ako si s tym spokojny.... :-)
jasne.dufam,ze budem len chvalit ;)

ked budes mat potom cestu okolo BA tak by si ma mohol zviest, ja mam totiz momentalne turbo v p... a uvazujem ze ked uz zacnem do toho vrtat tak dam aj rovno sprint764...nepoznam nikoho kto by to v mojom okoli mal v aute
G IV TDI powered by DIESELPOWER
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 bře 2006, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pali-LM »

haplo píše:
pali-LM píše:
haplo píše:pali-LM: ked to budes mat tak sem hod ako si s tym spokojny.... :-)
jasne.dufam,ze budem len chvalit ;)

ked budes mat potom cestu okolo BA tak by si ma mohol zviest, ja mam totiz momentalne turbo v p... a uvazujem ze ked uz zacnem do toho vrtat tak dam aj rovno sprint764...nepoznam nikoho kto by to v mojom okoli mal v aute
ok ;)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Dnes mě namontovali do pašíka B5 sprinty 764 a pohodička,dobře to táhne a ani moc nekouří:P spokojenost:-)
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 08 bře 2006, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pali-LM »

takze uz ich mam namontovane aj ja.ide to celkom fajn,len to zacalo viac dymit.na nejakej 4ke ani nie,ale na trojke ked tomu stupim to dobre zadymi.da sa to nejako nastavit?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1270
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

pali-LM píše:takze uz ich mam namontovane aj ja.ide to celkom fajn,len to zacalo viac dymit.na nejakej 4ke ani nie,ale na trojke ked tomu stupim to dobre zadymi.da sa to nejako nastavit?
Už jsem ti to psal přes ICQ. Změnit dávku nafty v kanále 1 v adaptaci. Postup je v návodu k instalaci trysek na tdiklubu v sekci "ke stažení".
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

reesha píše:
atrox píše:proc neni dobry tunint 1Z? Mam TDi chvilku tak sbiram info :) na jaky vykon bych si prisel s tema P520?
Mira
Tak sbírej :).. je toho tady napsáno dost. Jen naznačím - u 1Z praskají písty. Projdi si forum.

S P520 se dostaneš z 90hp zhruba na 115-120hp
Ahoj mam g3 rok 1995 takze staci vymenit pouze ty trysky (žádnej čip)a budu tam mit kolem tech 115 koniku jestli tomu dobre rozumim, myslíte že to vydrži ten moturek??? Má najeto 250000 km. Děkuji za odpovedi.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1270
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

george píše:
reesha píše:
atrox píše:proc neni dobry tunint 1Z? Mam TDi chvilku tak sbiram info :) na jaky vykon bych si prisel s tema P520?
Mira
Tak sbírej :).. je toho tady napsáno dost. Jen naznačím - u 1Z praskají písty. Projdi si forum.

S P520 se dostaneš z 90hp zhruba na 115-120hp
Ahoj mam g3 rok 1995 takze staci vymenit pouze ty trysky (žádnej čip)a budu tam mit kolem tech 115 koniku jestli tomu dobre rozumim, myslíte že to vydrži ten moturek??? Má najeto 250000 km. Děkuji za odpovedi.
Ano budeš. A určitě je lepší mít větší trysky, které dobře rozpráší palivo, než špatné "malé" trysky.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Včera jsem je měnil kolegovi na OI 66kW najeto 250 000 km. Je nadšen. (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

reesha píše:
george píše:
reesha píše: Tak sbírej :).. je toho tady napsáno dost. Jen naznačím - u 1Z praskají písty. Projdi si forum.

S P520 se dostaneš z 90hp zhruba na 115-120hp
Ahoj mam g3 rok 1995 takze staci vymenit pouze ty trysky (žádnej čip)a budu tam mit kolem tech 115 koniku jestli tomu dobre rozumim, myslíte že to vydrži ten moturek??? Má najeto 250000 km. Děkuji za odpovedi.
Ano budeš. A určitě je lepší mít větší trysky, které dobře rozpráší palivo, než špatné "malé" trysky.

Jeste posledni dotaz:: Kdyz bych vyndal trysky kam s nima aby mi je zkompletovali a jak dlouho to tak trva a na koho se mam obratit. Chtel bych ty BSLA150P520 ale ctu ze jsou na ty 110 konove motory a ja mam 90 1Z :? . A jeste jeden trapnej dotaz: Staci tuty trysky na pridani vykonu na tech 110 koníků :? ??
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1270
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

george píše:
reesha píše:
george píše: Ahoj mam g3 rok 1995 takze staci vymenit pouze ty trysky (žádnej čip)a budu tam mit kolem tech 115 koniku jestli tomu dobre rozumim, myslíte že to vydrži ten moturek??? Má najeto 250000 km. Děkuji za odpovedi.
Ano budeš. A určitě je lepší mít větší trysky, které dobře rozpráší palivo, než špatné "malé" trysky.

Jeste posledni dotaz:: Kdyz bych vyndal trysky kam s nima aby mi je zkompletovali a jak dlouho to tak trva a na koho se mam obratit. Chtel bych ty BSLA150P520 ale ctu ze jsou na ty 110 konove motory a ja mam 90 1Z :? . A jeste jeden trapnej dotaz: Staci tuty trysky na pridani vykonu na tech 110 koníků :? ??
Ano stačí. Napiš mail, odkud jsi.. A domluvíme se. Buď ti poradím někoho poblíž, nebo bys přijel. Ale v následujících 14 dnech to nepůjde.

Mail je na stránkách .... info(zavinac)dieselpower.cz
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jo. Dáš tam 520 a máš rázem tak 115koní. Já to kompletuju a zkouším na stolici sám. Jinak Reesha dělá i seřízení. Ale co jsem je měnil, nikdy nebylo třeba. Otevírací tlak 190+-5
Potřebuješ klíč č.13,17, něco čím vyndáš vstřiky, svěrák, očko15 a je hotovo (noteeth)
Zatim se mi nestalo, že by to někde netěsnilo, nebo byl špatný tlak, takže se dá říct, že se obejdeš bez stolice.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

...no, Reesha zase rychlejší.... :D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

TDIPOWER píše:Jo. Dáš tam 520 a máš rázem tak 115koní. Já to kompletuju a zkouším na stolici sám. Jinak Reesha dělá i seřízení. Ale co jsem je měnil, nikdy nebylo třeba. Otevírací tlak 190+-5
Potřebuješ klíč č.13,17, něco čím vyndáš vstřiky, svěrák, očko15 a je hotovo (noteeth)
Zatim se mi nestalo, že by to někde netěsnilo, nebo byl špatný tlak, takže se dá říct, že se obejdeš bez stolice.
Takže myslíš objednat prendat doma v dilne a jezdit??
sakoverife
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 21 dub 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od sakoverife »

reesha píše:
pali-LM píše:takze uz ich mam namontovane aj ja.ide to celkom fajn,len to zacalo viac dymit.na nejakej 4ke ani nie,ale na trojke ked tomu stupim to dobre zadymi.da sa to nejako nastavit?
Už jsem ti to psal přes ICQ. Změnit dávku nafty v kanále 1 v adaptaci. Postup je v návodu k instalaci trysek na tdiklubu v sekci "ke stažení".
to se asi budu muset taky stavit za Humlem aby me to taky trosku posteloval protoze to taky huli kdyz tomu dam na trojku :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“