To je jasné. Pokrok je pokrok. Proctor má pravdumarek66 píše:Určite viem o čom hovorim odpade, vw konči s PD a prechadza na CR
jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
nie som mechanik a nerobim s autami ako niektori NAOZAJ borci tady, ale sprtam sa v nich ked musim a zase ja rad :O) ... tak pokrok je pokrok ....a niekedy musim naozaj povedat , ze zial ... vsetko je o peniazoch ...(az na par veci) ............ a ked ma niekto penizky a nemusi nejak extremne rozmyslat tak su momentalne k dispozicii motory roznych znaciek v roznych modeloch a .. keby ze , priklonim sa k bawu ale 4kolke ... No ked sa uz clovek trocha musi aj pozerat co a kolko stoji a navyse dost sa odava sedeniu v nejakom tatosovi myslim ako teda vela z nas tu , ze TDI nema momentalne v SUHRNE vlastnosti ( vykon, spolahlivost, cena udrzby a pripadnej opravy, naklady na provoz, aky taky komfort) obdobu a konkurenciu. Jasne ze v kazdej tej kategorii najdete lepsie no v suhrne ak tak cenovo inde ....... a je ich vela TDIcok, povest najsetrnejsich aut si nevybudovali len tak, diely nie je problem zohnat a za obstojne ceny! Za rozumne peniaze sa da kupit trebarz 66KW TDI a upravit ho za nejaku sumu fakt na zihadlo a stale to vychadza SUPER cenovo , spotrebou, udrzbou, a vozi sa clovek a ak sa nahodou nieco po.e.e ... nemusi si zrusit v banke ucet ....Proctor píše:Myslím že když si ho nebudeme všímat tak dá pokoj. Mindráky by si měl léčit jinak a jinde, a že mu jeho š105 nejede, to nevyřeší tady, ale jen návštěvou odborného lékaře.marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
a este nieco (budem skodoradostny trocha asi) ale ked si niekto kupi HDI alebo nieco podobne som niekedy aj tak, ako by rad ...viac ostane akoby nam :O) ktori vieme preco mame TDI (...a ked mi potom kamos (mechanik) vravi co mu prdlo a CO to bude stat ) ... lebo ten cas ide a ide a VW ide na CR a to sa uvidi ....
Takze kym nebudem milionar :O) urcite TDI ... ako aj bracho a foto ;D))
souhlasím s perfektností M-B motorů
sám mám W123 300D ( piáno ) a nedám na něj dopustit
má najeto 800 000 km na původní motor a za cca 8 ltr/ 100 km
jezdíš jak hrabátko.
V době kdy nastupovali tdi tak M-B hrdě používali předkomůrky
a řadový čerpadla, který jezdió i po letech mnohokrát spolehlivějš
jak všechny vysokotlaký a rotační potvory ( který mám ale taky rád )
VW se sice občas sypou ale zase jsou jednoduší na opravu
a je tu na ně dobrá síť garážistů a sehnatelný díly
Nejhorší sráče ( KROMĚ NÁKLAĎÁKů ) RENAULT ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ]
sám mám W123 300D ( piáno ) a nedám na něj dopustit
má najeto 800 000 km na původní motor a za cca 8 ltr/ 100 km
jezdíš jak hrabátko.
V době kdy nastupovali tdi tak M-B hrdě používali předkomůrky
a řadový čerpadla, který jezdió i po letech mnohokrát spolehlivějš
jak všechny vysokotlaký a rotační potvory ( který mám ale taky rád )
VW se sice občas sypou ale zase jsou jednoduší na opravu
a je tu na ně dobrá síť garážistů a sehnatelný díly
Nejhorší sráče ( KROMĚ NÁKLAĎÁKů ) RENAULT ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ]
VW udělal PD v době, kdy CR taky začínal a potýkal se s takovými problémy, že si to asi VW nemohl dovolit namontovat. Už při vývoji PD se vědělo, že až se dochytá CR, tak to bude lepší než PD, ale taky že to trvalo 10 let. Dnes se CR dává úplně všude, má ho každý náklaďák a traktor, už je to zvládnutý systém, trysky do CR už repasují běžně servisy na čerpadla za pár korun (2500 Kč, diagnostika vymontovaného CR vstřiku za 100 Kčmarek66 píše:Určite viem o čom hovorim odpade, vw konči s PD a prechadza na CR

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No no.... moj nazor je niekde inde.... Mal som passat V6 TDI a isiel super, bol som s nim spokojny a najazdil som s nim aj dost km a to aj dialky slovensko-nemecko-holandsko apd apd... Vozil som sa aj na vselicom moznom ako je trebars PD 130k, Mondeo TDCI, Toyota Avensis 2.2 D-CAT, MB CDI... takze nieco porovnat mozem... Momentalne mam BMW 530d 193k a mozem prehlasit s cistym svedomim, ze oproti koncernovym TDI (a aj V6 TDI) je to celkovo hodne lepsi motor, ovela tichsi, kultivovanejsi a taha v celom rozsahu otacok, pekne odspodu az po 4500 (nie ako TDI
). A koniec koncov, ma aj o nieco nizsiu spotrebu. A to nehovorim o porovnani svojho byvaleho passata b5 (2000) a 530d (2002), lebo to je nebo-peklo po vsetkych strankach..... Jo, a ak som sa niekoho dotkol, tak sorry 


škoda, že jste se nějak vyčerpali v argumentaci - rok přestávka
porovnávat motory s rozdíly několika technických generací se myslím musí s citem pro technický vývoj , bez emocí.
Škoda, (že nepokračujete) myslím tak , že jsem začínající ropák (bez urážky) a scháním nějaké rozumy na motor Isuzu 1,7TD (vývoj 93r) a protož jich je u nás málo, tak aspoň na TD motory obecně.
Ten 1,7TD Isuzu 4EE1 má syn od léta v 13 let staré mazdě 323 -tak proto. Doufám, že bude tak spolehlivý jako můj 1,5L benzin v tom samým aftě (zatím 12 let, 130tkm bez jediné závady).
Ty isuzu 1,7TD dával i opel do svých aut. Co jsem tak vypátral, tak opel kupoval ale jen holé motory, agregáty byli made in EU (a tím to podělal), tak mi to moc nepomůže.
Jinak k debatě: obhajoval bych tady ale Fiat - švagr měl Regatu wíkend (s 1,7Td motorem myslím). Ten motor naběhal 600tkm za 25 let -akorát s jedním překroužkováním a přetěsněním. Jezdil by myslím i dál nebýt toho, že to auto musel zrušit kvůli zhnilé kastli - holt Fiatům nechutná naše sůl
A teda porovnávat TDI CR s nějakým TD rotační klasikou by se hodilo až ty CR odběhají něco podobnýho
PS: - při shánění info k Isuzu jsem narazil na jap. výrobce zexel.com a jeho součástí je od 1998 i Bosh corporation. Takže ako je to vlastně s europským diesl výrobci a vývojem nafťáků?
O názoru na spolehlivost EU aut vám jako mazďák z pochopitelných důvodů radši nepíšu
čus

porovnávat motory s rozdíly několika technických generací se myslím musí s citem pro technický vývoj , bez emocí.
Škoda, (že nepokračujete) myslím tak , že jsem začínající ropák (bez urážky) a scháním nějaké rozumy na motor Isuzu 1,7TD (vývoj 93r) a protož jich je u nás málo, tak aspoň na TD motory obecně.
Ten 1,7TD Isuzu 4EE1 má syn od léta v 13 let staré mazdě 323 -tak proto. Doufám, že bude tak spolehlivý jako můj 1,5L benzin v tom samým aftě (zatím 12 let, 130tkm bez jediné závady).
Ty isuzu 1,7TD dával i opel do svých aut. Co jsem tak vypátral, tak opel kupoval ale jen holé motory, agregáty byli made in EU (a tím to podělal), tak mi to moc nepomůže.
Jinak k debatě: obhajoval bych tady ale Fiat - švagr měl Regatu wíkend (s 1,7Td motorem myslím). Ten motor naběhal 600tkm za 25 let -akorát s jedním překroužkováním a přetěsněním. Jezdil by myslím i dál nebýt toho, že to auto musel zrušit kvůli zhnilé kastli - holt Fiatům nechutná naše sůl

A teda porovnávat TDI CR s nějakým TD rotační klasikou by se hodilo až ty CR odběhají něco podobnýho

PS: - při shánění info k Isuzu jsem narazil na jap. výrobce zexel.com a jeho součástí je od 1998 i Bosh corporation. Takže ako je to vlastně s europským diesl výrobci a vývojem nafťáků?
O názoru na spolehlivost EU aut vám jako mazďák z pochopitelných důvodů radši nepíšu

čus
sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
+dtto1,7TD
Re: A este nieco lt.kuboshovy
len naokraj, AUDI 100 ktore zacali robit koncom 1988 mal motor 2.5TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

dúfam že niemtapaj píše:tato tema je o niecom uplne inom oki????Sifon píše:My mame okolo ciest chodniky a ne luky kde sa pasu kravy. Vam sa na tie luky lahko odhrna sneh staci zakricat na kravu nech uhne odpratat po nej lajno a je kam davat sneh. Inac ked sme taki tupci a kazdy nas nema rad tak preco sa sem kazdy tyzden hrnie kopa sedlakov z dedin za pracou a za vzdelanim ked je tu tak zle? Cez vikend sa tu jazdi super a nie je tu kalamita ked tu nezavadzaju sedlaci. Mam tu pre teba jeden vystizny klip ktory sa tyka nasej problematiky skoda ze tam nespomenuli trstenu http://www.youtube.com/watch?v=hnATSygqtYMmtapaj píše: tak toto je dalsi....![]()
blavaci su velky frajeri....ale ked pride prvi sneh...tak sama kalamita,,,a aj s tymi autami je to tak...tupci.....![]()
![]()
a preto ze si zazsraty pastekar,sa nemusis vzrusovat......
ale iba jedno viem,,,,co blavak ,to kokot.....

Mercdes C cdi
Chlapi, viete čo si myslím? No predsa, že najlepší motor mám ja. No a viete prečo? Lebo je môj, nech je už aký chce. Takže najlepší diesel je podľa mňa TDI, AGR a práve ten môj, pretože aj typovo rovnaký, ale iný TDI AGR už nie je lepší ako práve ten môj.
Všetko je to o možnostiach, vkuse, vzťahu a subjektivite. Aleeee...nooo rád by som veru spoznal lepší, potom by som svoje hrdé prehlásenie vzal späť, ale...kde na to vziať trebárs?
No a ešte čo sa týka regionality Slovenska...nedúchajme tu do takých vášní.




No a ešte čo sa týka regionality Slovenska...nedúchajme tu do takých vášní.

Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Re: A este nieco lt.kuboshovy
tomiisp píše:len naokraj, AUDI 100 ktore zacali robit koncom 1988 mal motor 2.5TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
...teraz sa nechcem zastavať Fiatu ale Fiat uviedol na trh Cromu TDid priamy vstrek o par mesiacov skôr ako Audi TDi,ale to je nepodstatné...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
airbone píše:No no.... moj nazor je niekde inde.... Mal som passat V6 TDI a isiel super, bol som s nim spokojny a najazdil som s nim aj dost km a to aj dialky slovensko-nemecko-holandsko apd apd... Vozil som sa aj na vselicom moznom ako je trebars PD 130k, Mondeo TDCI, Toyota Avensis 2.2 D-CAT, MB CDI... takze nieco porovnat mozem... Momentalne mam BMW 530d 193k a mozem prehlasit s cistym svedomim, ze oproti koncernovym TDI (a aj V6 TDI) je to celkovo hodne lepsi motor, ovela tichsi, kultivovanejsi a taha v celom rozsahu otacok, pekne odspodu az po 4500 (nie ako TDI). A koniec koncov, ma aj o nieco nizsiu spotrebu. A to nehovorim o porovnani svojho byvaleho passata b5 (2000) a 530d (2002), lebo to je nebo-peklo po vsetkych strankach..... Jo, a ak som sa niekoho dotkol, tak sorry
ono zase srovnávat 3.0 6-ti vál s 1.9 4-vál je k ničemu. víc válců tišší chod, lepší kultivovanost, větší objem- větší výkon že?
bratr má 330D čiplou na 220k, ale můžu prohlásit že momentálně nám to zrychluje stejně (ještě nemám čip


DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Ja uznavam Tdicka
66/81 a fajne..tie motory nabehaju neskutocne tisice km...(samozrejme ked sa vie ako s nimi jazdit) 99% chyb a seriovych vad je odhalenych a vyriesenych
cize niet nad zlatu octavku a podobne. Zere to par litrov nafty..sak moja felda zozere viac ako ten diesel
ked odhliadnem od toho ze to vrci jak traktor....no beztak to ma vela vyhod. hlasujem pre TDi 
k tym JTDckam od fiatu.... V garazi sme tomu vymysleli vystizny preklad Jebnuty Turbo Diesel....kdo mal doma JTDcko po 200 tisic km...vie aj preco




k tym JTDckam od fiatu.... V garazi sme tomu vymysleli vystizny preklad Jebnuty Turbo Diesel....kdo mal doma JTDcko po 200 tisic km...vie aj preco
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth