
Rotačka vs. PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
ASV má klasický sponky na hadice bajonety se montují jen na oct. s ASZ AXRjojo píše:IC maju vsetky rovnake, len ASV ma na IC bajonety. ASV nema vacsie turbo iba ma 11 lopatiek statora oproti 9 (ALH,AHF). ASV ma oproti ALH,AHF piesty z tvrdsieho materialu a tvar dna komorky ma uz ako u PD.Marek77 píše:Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
vic koni, vic starosti, vic penez za dily, vetsi spotreba ... no proste jedinecne vseho vic.Jim píše:já se příkláněl k PD, jelikož v O1 4x4 těch rotaček moc není a pokud dotyčný chce jen chip, tak z PDčka vymáčkne víc koní...
Ikdyz v tomhle pripade spis NE_plati "vic je lip".
Ber tu rotacku a o tretinu starosti min.
STOledo 1M, AHF - poladeno
k pístům ano jsou jiné
pro octavii 2003
AGR,AHF 038 107 065 H 79,44 Mahle
ALH 038 107 065 AA 79,44 Mahle
ASV 038 107 065 DC 79,46 Alcan
ATD 038 107 065 FG 79,46 Alcan
AXR 038 107 065 GC 79,44 Mahle
ASZ 038 107 065 FQ 79,46 Alcan
pro golfa 4 2003
ASZ,ARL 038 107 065 EL 79,46 Alcan
od čísla1J-3-225 001výše 038 107 065 FQ 76,46 Alcan
samozřejmě záleží na číslu podvozku a motoru takže u nás asi guláš
ale jsou 2 míry a výrobci zná někdo čím se opravdu rozlišují?
pro octavii 2003
AGR,AHF 038 107 065 H 79,44 Mahle
ALH 038 107 065 AA 79,44 Mahle
ASV 038 107 065 DC 79,46 Alcan
ATD 038 107 065 FG 79,46 Alcan
AXR 038 107 065 GC 79,44 Mahle
ASZ 038 107 065 FQ 79,46 Alcan
pro golfa 4 2003
ASZ,ARL 038 107 065 EL 79,46 Alcan
od čísla1J-3-225 001výše 038 107 065 FQ 76,46 Alcan
samozřejmě záleží na číslu podvozku a motoru takže u nás asi guláš

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:k pístům ano jsou jiné
pro octavii 2003
AGR,AHF 038 107 065 H 79,44 Mahle
ALH 038 107 065 AA 79,44 Mahle
ASV 038 107 065 DC 79,46 Alcan
ATD 038 107 065 FG 79,46 Alcan
AXR 038 107 065 GC 79,44 Mahle
ASZ 038 107 065 FQ 79,46 Alcan
pro golfa 4 2003
ASZ,ARL 038 107 065 EL 79,46 Alcan
od čísla1J-3-225 001výše 038 107 065 FQ 76,46 Alcan
samozřejmě záleží na číslu podvozku a motoru takže u nás asi gulášale jsou 2 míry a výrobci zná někdo čím se opravdu rozlišují?
Motor AHF potvrzuje relativitu


PS. PD nebrat

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft