vstrikovani vody

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Batistuta píše:Aby jsi pak neměl na ventilech rampouchy (noteeth) a z výfuku ti nelítala zmrzlina (LOL)
pri dvou barech se ten vzduch z turba ohrejva vysoko pres 100C takze o rampochy bych strach nemel

jinak znamej dela u buggyra teamu, a rikal ze pri 3 barech se ten vzduch zacne behem zavodu ohrejvat na 260C, maj 2 obrovske IC , ostrikujou je vodou, maj ale specialni trysky a tlak vody 10bar, zchladej to o 200C teda na 60C
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

mvolesko píše:na ebay.de se prodava sada NOS na chlazeni IC, vypada to pekne a asi to bude funkcni cena asi 15000 :( , ale melo by to umet zchladit IC na hodne minus :)
hmmm, tak ta cena mě docela rozehřála..
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

mvolesko píše:na ebay.de se prodava sada NOS na chlazeni IC, vypada to pekne a asi to bude funkcni cena asi 15000 :( , ale melo by to umet zchladit IC na hodne minus :)
Jenze to neni jentak frknout tam nitro a trada, jak by si mohl kazdy predstavovat (LOL)

Mno v pripade zajmu ... ikdyz vim, ze to sem nepatri, ale je to k tematu: Prodam nitro kit od firmy ZEX sadu pro vstrik nitra do sani nebo na IC, 6lb lahev cena porizeni 35tis., pro vstrik nitra do TDI ... ozkouseno Maxem, je v tom i jednotka pro pridani paliva.

www.4est.wz.cz/NitroTDI_278PS.jpg ... na mem puvodnim AJM ...ktery pote najezdil jeste vic, jak 20tkm a jeste pred vymenou za ASZ se tesil velice dobremu stavu.

Jinak abyste se nedivili tomu zrychleni: bylo to ve 3 lidech a na trojku ( nebo ctyrku?). Nerikam, ze tam byl ten vykon, ktery byl nameren, ale kalup to byl rozhodne slusnej. Btw. nedoporucuji zkouset bez predchazejicikonzultace se mnou nebo Maxem, muze to zpusobit smrt nejen vasemu turbu (noteeth)

Chce to specificky pristup a hlavne zapojeni. Btw. toto: http://www.maxtuning.sk/NitroN2O.htm neni ono, to je jen Max "zaneprazdnenej" updatovat stranky.

Cena dohodou 8)

PS: ted uz vsichni, co o tom vedeli mohou mluvit ... dekuji jim za mlcenlivost a loajalitu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Forest píše:
mvolesko píše:na ebay.de se prodava sada NOS na chlazeni IC, vypada to pekne a asi to bude funkcni cena asi 15000 :( , ale melo by to umet zchladit IC na hodne minus :)
Jenze to neni jentak frknout tam nitro a trada, jak by si mohl kazdy predstavovat (LOL)

Mno v pripade zajmu ... ikdyz vim, ze to sem nepatri, ale je to k tematu: Prodam nitro kit od firmy ZEX sadu pro vstrik nitra do sani nebo na IC, 6lb lahev cena porizeni 35tis., pro vstrik nitra do TDI ... ozkouseno Maxem, je v tom i jednotka pro pridani paliva.

www.4est.wz.cz/NitroTDI_278PS.jpg ... na mem puvodnim AJM ...ktery pote najezdil jeste vic, jak 20tkm a jeste pred vymenou za ASZ se tesil velice dobremu stavu.

Jinak abyste se nedivili tomu zrychleni: bylo to ve 3 lidech a na trojku ( nebo ctyrku?). Nerikam, ze tam byl ten vykon, ktery byl nameren, ale kalup to byl rozhodne slusnej. Btw. nedoporucuji zkouset bez predchazejicikonzultace se mnou nebo Maxem, muze to zpusobit smrt nejen vasemu turbu (noteeth)

Chce to specificky pristup a hlavne zapojeni. Btw. toto: http://www.maxtuning.sk/NitroN2O.htm neni ono, to je jen Max "zaneprazdnenej" updatovat stranky.

Cena dohodou 8)

PS: ted uz vsichni, co o tom vedeli mohou mluvit ... dekuji jim za mlcenlivost a loajalitu
a jak jsi vyřešil spojku co přenese 500nm??? :?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Celokeramika ... btw. Holz ma ted lamelu od Sachs race engineering, co zarucuje prenos 500 Nm. ...a pokud si uvedomime, ze nase seriove spojky jsou limitovany tusim 350Nm. a presto nam drzi vice, tak bych se nebal, ze 600 nesnese (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

nechci vám do toho moc kecat ale suchý led je pevný CO2, má pár vad, zkoušel jsem to naprat na intercoler, teplota leze dolu hezky sfoukal jsem to na -25, ale je to na chvilku, intercooler má totiž málo masa a hned se zase ohřeje, další problémek je s tim, že když si ho cucne motor víc do sání , tak prostě zdechne. šlo by to jen za jízdy. No a elektromagnet. ventil na 160 bar? Kdyby jste někdo potřeboval tak CO-čko plním. No a taky rajčák.
CFHC
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

oktáf píše:nechci vám do toho moc kecat ale suchý led je pevný CO2, má pár vad, zkoušel jsem to naprat na intercoler, teplota leze dolu hezky sfoukal jsem to na -25, ale je to na chvilku, intercooler má totiž málo masa a hned se zase ohřeje, další problémek je s tim, že když si ho cucne motor víc do sání , tak prostě zdechne. šlo by to jen za jízdy. No a elektromagnet. ventil na 160 bar? Kdyby jste někdo potřeboval tak CO-čko plním. No a taky rajčák.
No snad nechceš ochlazovat IC když auto stojí, k čemu by to bylo? Snad to ochlazování je kvůli zrychlení. Pokud motor není v zátěži, tak ti turbo stejně netlačí plnej tlak.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jj, tyto věcičky, o kterých je řeč (CO2, NOS), to už je spíš tak na sprinty než na běžný provoz.
(offtopic) nevíte kde sehnat helium? nee, že by to bylo dobré pro auto, jen jsem si chtěl trošku pohrát s hlasem.. :D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

No snad nechceš ochlazovat IC když auto stojí, k čemu by to bylo? Snad to ochlazování je kvůli zrychlení. Pokud motor není v zátěži, tak ti turbo stejně netlačí plnej tlak.
No tak to především u stojícího auta. IC se nejvíc ohřeje, protože skrz něj neproudí vůbec žádný vzduch. Samozřejmě to nemá smysl u dvoukolky, kde stejně do šedesáti hrabeš. :D Ale u čtyřkolky, nebo zadního náhonu ti ty koně budou chybět. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

grim píše:jj, tyto věcičky, o kterých je řeč (CO2, NOS), to už je spíš tak na sprinty než na běžný provoz.
(offtopic) nevíte kde sehnat helium? nee, že by to bylo dobré pro auto, jen jsem si chtěl trošku pohrát s hlasem.. :D
seš daleko, ale helium umim taky. stojí to ale dost peněz
CFHC
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:na ebay.de se prodava sada NOS na chlazeni IC, vypada to pekne a asi to bude funkcni cena asi 15000 :( , ale melo by to umet zchladit IC na hodne minus :)

Práve že účinosť tohoto systému pre vzduch / vzduch intercooler nie je nič úžasného hlavne ak berieš to že napr. pri rýchlosti 200km/h aktivuješ ostrek N2O tak asi vieš čo za úžasný učinok to bude mať.......

Je to fajn ked ideš na šprint posunuješ sa autom po pár metroch intercooler sa Ti zohreje.......a ty si ho schladíš.....

Ak ccheš koeficient vylepšiť tak to už musíš ist do voda/vzduch intercooler tam sa už vieš pohybovať vo veľmi slušných číslach voda totiž daleko lepšie preberie na seba teplo/chlad ako pri vzduch/vzduch intercooleri.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

oktáf píše:nechci vám do toho moc kecat ale suchý led je pevný CO2, má pár vad, zkoušel jsem to naprat na intercoler, teplota leze dolu hezky sfoukal jsem to na -25, ale je to na chvilku, intercooler má totiž málo masa a hned se zase ohřeje, další problémek je s tim, že když si ho cucne motor víc do sání , tak prostě zdechne. šlo by to jen za jízdy. No a elektromagnet. ventil na 160 bar? Kdyby jste někdo potřeboval tak CO-čko plním. No a taky rajčák.

A to bolo merané na brzde pri plnom výkone?? Lebo ak si stál s autom a fúkal si na IC CO2 tak to tvoje -25 je nesprávna hodnota.......skús si to pri 1,8 baroch.....koľko Ti to schladí a na brzde......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Stingray píše:
oktáf píše:nechci vám do toho moc kecat ale suchý led je pevný CO2, má pár vad, zkoušel jsem to naprat na intercoler, teplota leze dolu hezky sfoukal jsem to na -25, ale je to na chvilku, intercooler má totiž málo masa a hned se zase ohřeje, další problémek je s tim, že když si ho cucne motor víc do sání , tak prostě zdechne. šlo by to jen za jízdy. No a elektromagnet. ventil na 160 bar? Kdyby jste někdo potřeboval tak CO-čko plním. No a taky rajčák.

A to bolo merané na brzde pri plnom výkone?? Lebo ak si stál s autom a fúkal si na IC CO2 tak to tvoje -25 je nesprávna hodnota.......skús si to pri 1,8 baroch.....koľko Ti to schladí a na brzde......
Me zajima jina vec, kdyz se dociluje tak brutalnich hodnot ochlazeni IC, tak by me zajimalo co dela dilatace materialu IC. Pri tak prudky zmene to zakonite musi nekde rupnout nebo tam davate IC z PTFE ? :-)))
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Voda vstrekovanie

Příspěvek od Stingray »

U tdi motora konkrétne 1.9tdi 130Pd po čipe 186Ps spolu s čipom a vstrekom vody/metanol 50:50 až 218Ps. Pri splnení emisíí.

Vstrekovanie vody/metanol je veľmi učinné zvýšenie výkonu 40-50Ps u tdi nie je ničím nemožným naviac to má veľmi účinný čistiaci učinok na motor.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:
Batistuta píše:Aby jsi pak neměl na ventilech rampouchy (noteeth) a z výfuku ti nelítala zmrzlina (LOL)
pri dvou barech se ten vzduch z turba ohrejva vysoko pres 100C takze o rampochy bych strach nemel

jinak znamej dela u buggyra teamu, a rikal ze pri 3 barech se ten vzduch zacne behem zavodu ohrejvat na 260C, maj 2 obrovske IC , ostrikujou je vodou, maj ale specialni trysky a tlak vody 10bar, zchladej to o 200C teda na 60C

Mvolesko: Už som sa stretol pri race truckoch s preplnacím tlakom 4.5bar........používajú Schwitzera turbo je to veľký priemer takže teplota nerastie tak veľa aku u malých tdi kde je bežne teplota okolo 160°C...
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“