Octavia II 2.0 TDI - vibrace motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já mám taky novou celou spojku :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

jako že bych nakoupil celý auto na ND a pak jen vyměňoval, jo? :D Spojka spojuje dobře, xenony xení o 106, vejfuk fouká dozadu, stěrače stírají, klaksón troubí....jen ty vibrace mě trápí...jo a taky když jezdím, tak se mi někam ztrácí nafta z nádrže a nevím kam...pod autem loužička neni... :D
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Sigi
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 24 led 2006, 08:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Vibrace

Příspěvek od Sigi »

Mě dělá pašík to samé a nepomohla ani výměna spojky za jednohmotu od Valea. Nejhorší to je, když táhnu těžkej vlek. Pokud na něco přídeš, tak dej vědět. Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané

Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Aha....takže by to nakonec mohl bejt nějakej vstřik?.....Teď babo raď odkud začít...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

holy píše:Aha....takže by to nakonec mohl bejt nějakej vstřik?.....Teď babo raď odkud začít...
kdyby byl v háji vstřik,tak motor jede nepravidelně a hulí ne?
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

a kdyby byla třeba jen přidřená jehla? Mohlo by to zazlobit v určitých otáčkách....nevim...možná jen plácám
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

holy píše:a kdyby byla třeba jen přidřená jehla? Mohlo by to zazlobit v určitých otáčkách....nevim...možná jen plácám

Mám podobný problém s pocukáváním,ale musí se to ohřát a musím stát čumákem z kopce,pak to začne cukat.Spojka i jednohmota už je doma,takže jen nahodit...
lech
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 08 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od lech »

Podobný problem jsem řešil na A3 2,0tdi pomohlo přihnutí konektoru na vstřikách(vag nic nepsal)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Já teď nedávno poprvé natankoval Vervu od Benziny.
Po 150km už jsem myslel, že mi upadnou ruce jak mi vibroval volant a řadička.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Richi píše:Já teď nedávno poprvé natankoval Vervu od Benziny.
Po 150km už jsem myslel, že mi upadnou ruce jak mi vibroval volant a řadička.
Já nabral u Benziny 40L TOP Q Diesel....a ráno jsem to nenatočil vůbec... (LOL) http://octavia-elegance.wz.cz/aditiva_diesel.html
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Pokročil někdo dále s tímto problémem?Mám jednohmotu a vibrace začaly po výměně zadních silentbloků za plné.Stává se to v otáčkách 1700 až 1900 nejvíc je to znát od 3ky nahoru.Vůbec nevím čím by to mohlo být.
Holy,Tobě to ještě vibruje tak jak mě?Nebo jsi to už vyřešil???



Jinak pocukávání na volnoběh se objevuje znovu....ale zjistil jsem,že když mám plnou nádrž takje to minimální,pokud mám pod polovinu,tak to začne zase víc.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Vibrace

Příspěvek od váha »

Sigi píše:Mě dělá pašík to samé a nepomohla ani výměna spojky za jednohmotu od Valea. Nejhorší to je, když táhnu těžkej vlek. Pokud na něco přídeš, tak dej vědět. Sigi
Máš čip?Pak to může dělat taky kardan
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Deivid píše:Pokročil někdo dále s tímto problémem?Mám jednohmotu a vibrace začaly po výměně zadních silentbloků za plné.Stává se to v otáčkách 1700 až 1900 nejvíc je to znát od 3ky nahoru.Vůbec nevím čím by to mohlo být.
Holy,Tobě to ještě vibruje tak jak mě?Nebo jsi to už vyřešil???



Jinak pocukávání na volnoběh se objevuje znovu....ale zjistil jsem,že když mám plnou nádrž takje to minimální,pokud mám pod polovinu,tak to začne zase víc.
Vyřešil jsem to tak, že v těch 1800-2000 nezatěžuju motor....řdím tak aby vyšší kvalt šel nad 2000 a mám klid. Ale myslím, že to dělají ty plný puky TT - před výměnou jsem si ničeho nevšim
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

holy píše:
Deivid píše:Pokročil někdo dále s tímto problémem?Mám jednohmotu a vibrace začaly po výměně zadních silentbloků za plné.Stává se to v otáčkách 1700 až 1900 nejvíc je to znát od 3ky nahoru.Vůbec nevím čím by to mohlo být.
Holy,Tobě to ještě vibruje tak jak mě?Nebo jsi to už vyřešil???



Jinak pocukávání na volnoběh se objevuje znovu....ale zjistil jsem,že když mám plnou nádrž takje to minimální,pokud mám pod polovinu,tak to začne zase víc.
Vyřešil jsem to tak, že v těch 1800-2000 nezatěžuju motor....řdím tak aby vyšší kvalt šel nad 2000 a mám klid. Ale myslím, že to dělají ty plný puky TT - před výměnou jsem si ničeho nevšim
Ako sa ti prosim ta podarilo do podvozku oktavky II dostat puky z audi TT ked to je podvozok predoslej generacie?Ved tam su ine silentbloky.Pochopil by som keby si napisal ze tam mas silentblok z audi A 2 alebo z Ibizy cupra.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

holy píše:
Deivid píše:Pokročil někdo dále s tímto problémem?Mám jednohmotu a vibrace začaly po výměně zadních silentbloků za plné.Stává se to v otáčkách 1700 až 1900 nejvíc je to znát od 3ky nahoru.Vůbec nevím čím by to mohlo být.
Holy,Tobě to ještě vibruje tak jak mě?Nebo jsi to už vyřešil???



Jinak pocukávání na volnoběh se objevuje znovu....ale zjistil jsem,že když mám plnou nádrž takje to minimální,pokud mám pod polovinu,tak to začne zase víc.
Vyřešil jsem to tak, že v těch 1800-2000 nezatěžuju motor....řdím tak aby vyšší kvalt šel nad 2000 a mám klid. Ale myslím, že to dělají ty plný puky TT - před výměnou jsem si ničeho nevšim
Takže Ty je tam máš taky.....akorát je to takové otravné mno,když jedeš třeba do kopce tak z dvojky na trojku to stejně spadne někam k těm 1800.A při studeném motoru nemám to srdce točit víc jak 2000ot
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“