Nej motor na chip pro GIV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no motor je pro me zatim neznama oblast, delal jsem si hudbu a neco na exterieru, ale to je brnkacka, to zmakne kazdej, jeslti to neni nejak extra slozit, tak s pomoci "chytry knizky" etky, elsy a sikovnych kamosu bychom to snad dali do kupy.Kornout píše:No hlavně musíš taky vycházet z toho, jestli se hrabeš v autech, nebo by jsi veškeré úpravy nechával dělat někde v servise.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak to ti pak může být opravdu jedno, co koupíš, záleží jen na financích, pokud jich máš dost, jdi klidně do 96kW popř. 110kW, pokud jich zase tolik není, kup 81, nebo 66kW a pak to postupně poskládáš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

cena by se melap ohybovat okolo 200t. At si koupim jakykoliv TDIcko, tak si myslim, ze i s 66kW v zakladu bude lepsi svezeni nez 74kW benzin co mam ted, 96 se pohybuje az kolem 250 co jsem se tak dival, ani na mobile.de toho moc neni, 81cku uz jsem i na netu docela videl a 66 by nebyl asi zadny problem vejit se do 200t, snad se neco dobryho objevi
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Velkou výhodou 96 a 110kW verzí jsou (mimo jiné) solidní brzdy a 6st. převodovka s 240mm lamelou, takže při ladění na 180PS odpadá nutná investice do podvozku a spojky si myslím.
Ale vzhledem k záměnnosti dílů koncernu není problém sehnat 90PS socku a postupně jí dovybavit vším potřebným, záleží jen na chuti pracovat, nebo investovat
A předělávka turba s obtokem na VNT vyjde na cca 5000,- jen v dílech (nepočítám turbo samotné samozřejmě).
Ale vzhledem k záměnnosti dílů koncernu není problém sehnat 90PS socku a postupně jí dovybavit vším potřebným, záleží jen na chuti pracovat, nebo investovat

A předělávka turba s obtokem na VNT vyjde na cca 5000,- jen v dílech (nepočítám turbo samotné samozřejmě).
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Loni jsem prodával GIV 81kw rv. 98 za 150tkč, takže ty cenyxDream píše:cena by se melap ohybovat okolo 200t. At si koupim jakykoliv TDIcko, tak si myslim, ze i s 66kW v zakladu bude lepsi svezeni nez 74kW benzin co mam ted, 96 se pohybuje az kolem 250 co jsem se tak dival, ani na mobile.de toho moc neni, 81cku uz jsem i na netu docela videl a 66 by nebyl asi zadny problem vejit se do 200t, snad se neco dobryho objevi

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

to jako fakt jo ? no asi ten rok vyroby, ale stejne se mi to zda za malo, na netu cena TDicka nejde pod 170t co jsem zatim videl na tipcars a mobile.de a to je vzdy jen 66kW.Kornout píše:Loni jsem prodával GIV 81kw rv. 98 za 150tkč, takže ty cenyxDream píše:cena by se melap ohybovat okolo 200t. At si koupim jakykoliv TDIcko, tak si myslim, ze i s 66kW v zakladu bude lepsi svezeni nez 74kW benzin co mam ted, 96 se pohybuje az kolem 250 co jsem se tak dival, ani na mobile.de toho moc neni, 81cku uz jsem i na netu docela videl a 66 by nebyl asi zadny problem vejit se do 200t, snad se neco dobryho objevi
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
mrkni sem: http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... 9&t_id=733
Nakonec šel za 150kč a to byl pěknej.
Nakonec šel za 150kč a to byl pěknej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nevim o tom, ze by se daval do G4, ale vim o tom, ze se tam davalo vice verzi 66kW ... tak "posledni" je samozrejme nejlepsi, protoze je vicemene (popsano drive) shodna s 81kW verzi.scream píše:forest: 1Z se daval i do G4? Myslím, že ne, takze by to melo bejt ok.
PS: na 180PS se se Sprintama nedostanes, potrebujes RACE 520 a k tomu taky poradnej IC. pokud to chces mit jednodušší, kup si 96kw PD, nech to od Reeshy nachipovat a kašli na to
Jinak na 110kW verzi se vykasli - je to zbytecny komfort, ktery tvrde zaplatis a hlavne, kupovali si to lidi, ktery to zrovna moc nesetrili

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slusna vybava za dobrou cenu. Toho bych bralKornout píše:mrkni sem: http://dieselpower.cz/forum_old/viewtop ... 9&t_id=733
Nakonec šel za 150kč a to byl pěknej.

xdream : Ako vidis na pocte mojich prispevkov som len sberac informacii ale pred 4 mesiacmi som mal rovnaku vychodiskovu poziciu ako ty. Vsetci mi tu poradili asi tak ako tebe a tiez som sa zmietal v tom aky motor kupit (66, 81, 96, 110 ). Ked zhrniem vsetko co som sa dozvedel treba si kupit nejaku fakt slusnu kasnu s motorom TDI v podstate akymkolvek od roku vyroby 96 hore. Ide o to ze 66kw su podstatne lacnejsie ako tie ostatne a vsetko co urcite nepotrebujes kvoli vykonu menit maju skoro rovnake. Vynimka samozrejme je : 66kw 1Z a AHU do vyr.cisla 100000 a 85 PD maju makke piesty. Ale podstatna informacia je ze ked kupis napr. AHU r.v. 97 ako ja tak ked sa zadari kupis za 18t cely motor 96kw tak aj s robotou si stale vyrazne pod cenou auta kde je tento motor standartne. A potom platia cenove relacie ktore ti uz vyssie povedali.