Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no snad narazíš na rozumné lidi, jinak z tebe vytáhnou prachy a stejně to nespraví. díly na mazdy je trochu problém, já tady naštěstí mám známy co tyhle auta mají a jsou ochotni mi nějakej komponent půjčit, protože některé věci je dost těžké změřit.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

to je presne ono, dneska sem tam byl, samozrejme jsem sel na dilnu, protoze ze me nikdo nebude delat vola. probral jsem to s machanikem, zacal na me koukat trosku jinak, kdyz jsem mluvil k veci a tematu. chyby zadny a 9.1. sem obednanej na projizdku po meste, na premereni vstriku a u vseho budu, takze by me nemeli ojebat, rekl jsem mu, ze nehodlam platit zbytecnej balik a ze si vsechno ohlidam, proste jsem mu to rekl naferovku, byl v pohode, tak uvidime v lednu. cidlo tlaku nafty je OK, vypada to bud na vstrik nebo cerpadlo, uvidime v lednu. zatim diky za postrehy a nazory. hezky svatky preju.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

go.vojta píše:no snad narazíš na rozumné lidi, jinak z tebe vytáhnou prachy a stejně to nespraví. díly na mazdy je trochu problém, já tady naštěstí mám známy co tyhle auta mají a jsou ochotni mi nějakej komponent půjčit, protože některé věci je dost těžké změřit.
a dnes som mal niake nutkanie to ísť pozreť tak som to rozobral vytiahol som ten ventil von a skutočne vyzerá, že je z vadnej série 003 podotýkam, že už auto ani nešlo naštartova tak som ho vytiahol prestriekal odmastovačem a namontoval auto chytilo ale na voľnobeh to hneď chcípa už len ci je to naozaj ním ??? náhodou nemáš ho hodený dielny pod ponkom určite by som ho zobral...
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

zdar, s tim cidlem, hazelo ti to na diagnostice nakou chybu ? myslim v pameti zavad
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

ahoj ževraj nie ale tak keď som si pýtal výpis z diagnostiky poedali, že to nejde tak ale poznáš to 50 percent chyb nenájdeš v pamati závad ale v meraných hodnotách a technik maximálne neochotný... takže tak
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Karl píše:ahoj ževraj nie ale tak keď som si pýtal výpis z diagnostiky poedali, že to nejde tak ale poznáš to 50 percent chyb nenájdeš v pamati závad ale v meraných hodnotách a technik maximálne neochotný... takže tak
jasny, jen se ptam, ja tam byl v tydnu, na projizdku jdu 9tyho a celou dobu me bude mit za zadkem, sou to hrozny smejdi, tahaj z lidi akorad prachy a kdyz jsem ho zasypal otazkama, na neco mi nebyl schopen ani odpovedet a reakce byla : "najdeme to v prirucce" :-D
o Mazde nevim temer nic, ale v tu chvili jsem byl mozna na koni ja (LOL)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ahoj. ten ventil bohužel nemám.. ale jak to píšeš karl, že jsi ho zkusil vyndat a vyčistil a pak to šlo na chvilu nastartovat tak to vypadá na ten ventil.. kolik vůbec stojí nový???
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

řešil jsem to taky diagnostika Ok ale někdy prostě chcípne za den 60 jindy vubec.Jel do Mazdy v Č.B. a dali jinej EGR vše funguje pul roku bez problemu
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

bepa píše:řešil jsem to taky diagnostika Ok ale někdy prostě chcípne za den 60 jindy vubec.Jel do Mazdy v Č.B. a dali jinej EGR vše funguje pul roku bez problemu
nekecej, mels stejnej problem jako mam ja a byl to EGR jo ? a co s nim nakonec bylo ? nestacilo treba jen vycistit ? to mi zas prijde divny, ze by blbla klapka, ale v mem pripade by vykon byl bezezmeny.mame to samy, nekdy to chcipne X krat a nekdy vubec. kdyz jede tchyne, tak to kleka, kdyz ja tak nikdy (LOL)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

vic o tom nevím dali EGR a vše OK tak ho zkus zaslepit nebo vyčistit
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

tak vymenil som SCV ventil som zohnal celé druhé čerpadlo zaslepil egr A VYMENIL HALLOV SNíMAč na vačke a zatial auto ide akurát ráno sa mi nelúby ma taký tvrdý chod ako keby niaka tryska nešla ale chytí na prvý sup a dymý len mierne
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
mazďák
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2008, 11:58
Odpovědi: 0
Bydliště: prostějov

Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik

Příspěvek od mazďák »

flekyc píše:zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 100kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, ... nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
o CR zatím jen uvažuji (nejspíš M3 s 1,6L). Na tvým místě bych hledal radu v mazdaklubech. A oplatilo by se sehnat Workshop manuál. Volně se dá stáhnout na stránkách mazda-auto.ru -kolem 40MB v raru.
Ono tam bude stačit něco vyčistit a promazat -jako u 323jek klapku a IAC ventil. EGR mi problém s volnoběhem nedělá - spíš zakarbonovaný jen zvedá spotřebu :(
sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
pet7
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 led 2009, 15:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od pet7 »

netankujes z kanystru je to dost nachylny na necistoty a vodu
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

flekyc píše:problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Neříkej, fakt to bylo tim ventilem? Známej to totiž teď taky řeší, na volnoběh mu někdy chcípne. Mazda 6 common rail. Ve značkovém servisu v HK mu řekli výměňit vstřiky, cena 80000kč nebo repas za 50000kč. No je pěkně nakrknutej.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Odpovědět

Zpět na „Mazda“