Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to je presne ono, dneska sem tam byl, samozrejme jsem sel na dilnu, protoze ze me nikdo nebude delat vola. probral jsem to s machanikem, zacal na me koukat trosku jinak, kdyz jsem mluvil k veci a tematu. chyby zadny a 9.1. sem obednanej na projizdku po meste, na premereni vstriku a u vseho budu, takze by me nemeli ojebat, rekl jsem mu, ze nehodlam platit zbytecnej balik a ze si vsechno ohlidam, proste jsem mu to rekl naferovku, byl v pohode, tak uvidime v lednu. cidlo tlaku nafty je OK, vypada to bud na vstrik nebo cerpadlo, uvidime v lednu. zatim diky za postrehy a nazory. hezky svatky preju.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
a dnes som mal niake nutkanie to ísť pozreť tak som to rozobral vytiahol som ten ventil von a skutočne vyzerá, že je z vadnej série 003 podotýkam, že už auto ani nešlo naštartova tak som ho vytiahol prestriekal odmastovačem a namontoval auto chytilo ale na voľnobeh to hneď chcípa už len ci je to naozaj ním ??? náhodou nemáš ho hodený dielny pod ponkom určite by som ho zobral...go.vojta píše:no snad narazíš na rozumné lidi, jinak z tebe vytáhnou prachy a stejně to nespraví. díly na mazdy je trochu problém, já tady naštěstí mám známy co tyhle auta mají a jsou ochotni mi nějakej komponent půjčit, protože některé věci je dost těžké změřit.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


jasny, jen se ptam, ja tam byl v tydnu, na projizdku jdu 9tyho a celou dobu me bude mit za zadkem, sou to hrozny smejdi, tahaj z lidi akorad prachy a kdyz jsem ho zasypal otazkama, na neco mi nebyl schopen ani odpovedet a reakce byla : "najdeme to v prirucce"Karl píše:ahoj ževraj nie ale tak keď som si pýtal výpis z diagnostiky poedali, že to nejde tak ale poznáš to 50 percent chyb nenájdeš v pamati závad ale v meraných hodnotách a technik maximálne neochotný... takže tak

o Mazde nevim temer nic, ale v tu chvili jsem byl mozna na koni ja

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
nekecej, mels stejnej problem jako mam ja a byl to EGR jo ? a co s nim nakonec bylo ? nestacilo treba jen vycistit ? to mi zas prijde divny, ze by blbla klapka, ale v mem pripade by vykon byl bezezmeny.mame to samy, nekdy to chcipne X krat a nekdy vubec. kdyz jede tchyne, tak to kleka, kdyz ja tak nikdybepa píše:řešil jsem to taky diagnostika Ok ale někdy prostě chcípne za den 60 jindy vubec.Jel do Mazdy v Č.B. a dali jinej EGR vše funguje pul roku bez problemu

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
tak vymenil som SCV ventil som zohnal celé druhé čerpadlo zaslepil egr A VYMENIL HALLOV SNíMAč na vačke a zatial auto ide akurát ráno sa mi nelúby ma taký tvrdý chod ako keby niaka tryska nešla ale chytí na prvý sup a dymý len mierne
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Re: Mazda 6 CR, vitam kazdy napad, dik
o CR zatím jen uvažuji (nejspíš M3 s 1,6L). Na tvým místě bych hledal radu v mazdaklubech. A oplatilo by se sehnat Workshop manuál. Volně se dá stáhnout na stránkách mazda-auto.ru -kolem 40MB v raru.flekyc píše:zdar, tchan ma Mazdu 6combi rok 2003 100kw 2.0 common rail.auto ma najeto 130tis, je po rozvodech, servis by origo Mazda, celou dobu bez problemu, drzak. par tydnu zpet se obevil problem, auto cas od casu chcipa na nautral, ... nesetkal se s tim nekdo ? dik za rady.
Ono tam bude stačit něco vyčistit a promazat -jako u 323jek klapku a IAC ventil. EGR mi problém s volnoběhem nedělá - spíš zakarbonovaný jen zvedá spotřebu

sedan323BA 1,5
+dtto1,7TD
+dtto1,7TD
Neříkej, fakt to bylo tim ventilem? Známej to totiž teď taky řeší, na volnoběh mu někdy chcípne. Mazda 6 common rail. Ve značkovém servisu v HK mu řekli výměňit vstřiky, cena 80000kč nebo repas za 50000kč. No je pěkně nakrknutej.flekyc píše:problem vyresen - elektromagneticky ventil vysokotlakeho cerpadla.
btw : co se tyce MAZDY v Plzni na Rokycanske ulici, rozhodne nedoporucuju, jsou to sarlatani a zlodeji.
problem resen servis PHA.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW