Octavia s ESP-problem brzdoveho pedala

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Octavia s ESP-problem brzdoveho pedala

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
Potrebujem radu, menil som na svojej octavii tdi m2001 brzdovy system ASR za ESP, mam MK60, takze vsetko pasovalo Ok bez problemov, vymenil som posilovac brzd, komplet s brzdovym valcom, ESP jednotkou ,dodal patricne snimace a vsetko prepinoval tak ako ma byt,vsetko som spustil naprvykrat akurat som mal problem so snimacom uhlu natocenia, ale aj ten som ciastocne poriesil, brzdy som ovzdusnil podla navodu Dp ,pouzil zakladne nastavenie sk01, asi cca 10 x pred, cez ABS kompresor a aj zad.Auto brzi ako tak ale dost mi klesol brzdovy pedal, ze zabera az od polovice, ale to by ako tak nevadilo, ale problem je v tom ze pedal po drzani cca 10 sekund, klesne na doraz a auto sa svojvolne po dlhsom drzani brzdy v kopci odbrzdi.
Viaceri odbornici radili, ovzdusnit, ze je to zavzdusnene a kapalina obsahuje bublinky, uz som tam obehal dookola asi 2 l brzdovky a nic, ovzdusnoval klasicky ako na zigulaku dookola slapanim a stale ten pedal pada dole.Predtym ako som mal ASR pedal bol tvrdy, stacilo trochu tuknut do pedalu a auto zacalo brzdit.
Viete mi niekto poradit? kde moze byt problem? , ze vraj brzdovy valec, ale ESP ze z auta ktore malo 2 roky a cca 40000km a brzdilo do poslednej chvile OK.
Vdaka za akukolvek radu.
Jaro
supsak@zoznam.sk
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

tak to vypada ze sa ti do systemu dostava pomalicky vzduch proste nejaka trubka asi nebude dobre utiahnuta ,napriklad ja som mal problem na strmeni v zadu odvzdusnovak nebol dobre zatiahnuty a pomalicky vytekala kapalina az som skoro neubrzdil.
Neubyvati v nadrzke kapalina ked dlksie stojis alebo brzdis ?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahoj,
Nic mi neubyva , ani nechyba kapaliny, mam stale maximum.
Jaro
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Přesně takový problém jsem tu nedávno řešil taky... a to jsem jenom vyměnil kotouče a destičky na autě. V jednom servisu mi říkaj, že to můžou dělat kotouče ATE Powerdisk, že se na Octávii moc nehoděj, ale to asi nebude tvůj problém, mě taky nikde nic nesákne ani neutíká, a pedál se po držení dá prošlápnout až k podlaze. Zkontroloval bych těsnění na píástku hl. br. válce, jestli nepodtejká. Druhá věc co mi byla řečená je, že by mohly prý podtejkat v ŘJ ABS ty ventily, co "uvolňují" tlak v brzdách při zablokování, což se dá prý udělat nevhodnou metodou zatlačování pístku na brzdách, ale nějak se mi nechce věřit, že by to mohlo být tohle (v mém případě).
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahoj, tak kotuce som mal obycajne ATE, a robilo to iste, dnes ssom tam dal tie power disk, ale to je podla mna blbost aby to boli kotuce, ale zrovna dnes som mal moznost sediet v novej octavke cca 2000km, mala, a ma tiez uz ten novy posilovac, a tiez ked som to nastartoval a pridrzal pedal za cca 10 sekund zisiel k podlahe?? , dost ma to prekvapilo, ze by to bola vlastnot tychto novych valcov? , skusim este vyskusat na nejakom inom novom voze ci to robi to iste a spytat sa v nejakom servise
Jaro
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Taky jsem měl možnost to vyzkoušet na na jedné Octávii MR00 a dělo to taky... tak nevím... Mě spíš ale vadí ten dlouhej chod pedálu, co se mi od montáže ATE Powerdisk vytvořil...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

brzdy

Příspěvek od Package »

podla mna je to na 99% zavzdusnene esp..klasickym sposobom to neodvzdusnis.musi otvarat ventily na esp a tak odvzdusnit.je na to postup na vag.ake kanali a co treba spravit.ja som mal v robote masinu ktora to robila kompletne vsetko sama.dal si vzduchovy valec na pedal pripojil diagnostiku a masina slapala na brzdu a medzitym diag, spustala ventily.
ked sa to spravilo ako na zigulaku tak vzdy boli brzdy zavzdusnene.
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahoj.
Ja som skusal klasicky ako na zigalaku, to mas pravdu, ale ovzdusnoval som to aj cez vagg zakl. nastavenie kanal 01, asi 15x zapol abs kompresor a tlacil dookola a postupoval som podla navodu, preslapat10x, zavriet ovzdusnovaky, pritlacit pedal, abs natlacilo, pustit pedal, otvorit lavy ovz.,potom pravy a zase dookola, tak som ovzdusnil pred aj zad a nepomohlo to, ?tak neviem co dalej, ci sa pustit do toho brzdoveho valca a ho rozobrat? ze by nejaka spina, gumicka, neviem
Jaro
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

jde to odvzdušnit klasicky.sám jsem to dělal na fabce
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Aj mne sa to podarilo klasicky. GIV, Octavia.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

povýměně jednotky ABS to prý klasicky nejde,tak nevím
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Hodně záleží na tom, kolik komponent a jaký byly na suchu bez kapaliny.
Postaru snadno odvzdušníš vyměněnej váleček,když si dáš pozor aby ti moc kapaliny neuteklo. S ABS jednotkou je to jistějkší ponovu.
Zetor 3011
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Vymenil som ESP jednotku, nádobku brzdovky, trubky od nádobky k valcu a brzdový valec s posilňovačom. Brzdovka zostala len v trubkách ku kolesám, inak všetko bolo na suchu 1 rok. Úplne vytečené. Odvzdušnil som to iba klasicky a pohoda. Možno som mal šťastie.
Roman...
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 14 črc 2014, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava okolie

Příspěvek od Roman... »

supsak píše:Ahoj.
Ja som skusal klasicky ako na zigalaku, to mas pravdu, ale ovzdusnoval som to aj cez vagg zakl. nastavenie kanal 01, asi 15x zapol abs kompresor a tlacil dookola a postupoval som podla navodu, preslapat10x, zavriet ovzdusnovaky, pritlacit pedal, abs natlacilo, pustit pedal, otvorit lavy ovz.,potom pravy a zase dookola, tak som ovzdusnil pred aj zad a nepomohlo to, ?tak neviem co dalej, ci sa pustit do toho brzdoveho valca a ho rozobrat? ze by nejaka spina, gumicka, neviem
Jaro
Ahoj,prosim ta podarilo sa ti octranit ten problem s brzdou,mrtvy chod pedalu.mam octavku 2002,1,9TDI 110ps,a vymenil som hl valec,zadne brzdice brzdovku cca 4l co pretiekla cez system a odvzusnoval som aj cez VAG 10x atd, kotuce a platnicky komplet, uz som bezradny furt pedal zabera od polovice a pukne,ked podrzim tak az na podlahu. zatial vopred dakujem za info budem sa revanzovat ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“