Studené starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Studené starty
AEL špatně chytá když je pod nulou, dlouho točí a pak se postupně rozbíhá, předvstřik je v pořádku, filtry nové, žhavení funguje. Budu měřit kompresní tlaky, kolik by měl mít aby to startovalo?
Re: Studené starty
25-31 Bar-pro nový motor, 19Bar mez opotrebení.Ykka píše:AEL špatně chytá když je pod nulou, dlouho točí a pak se postupně rozbíhá, předvstřik je v pořádku, filtry nové, žhavení funguje. Budu měřit kompresní tlaky, kolik by měl mít aby to startovalo?
A rozdil mezi valci je max.5Bar. A skontroluj kolecko na klice,jestli ti haže řemenice na klice tak to muže být tim. Dale jestli ti nepada nafta,zkus dat saní s kanystru a rano uvidis,taky palivovej filtr,dat novej. A teplý ti to chytne na brnk,nebo 2-3krat zatocí a chytne. Kolik to ma najeto.Ykka píše:díky
mam stejny problem. Do nuly mi to chyta na brnk. Ted jak mrzne, mam obavy zda rano vubec chyti....napoprve 1 skyt, pak 2 pak to mlati na jeden valec - mozna s bidou dva....hruza. Za 20 vterin se to uklidni a rozbehne na vsechny....Po par hodinach chyta uz na drb celej den i kdyz uplne vystydne....
predvstrik uprostred, zhavicky novy, vzduch v hadicce asi neni....ze by vstriky, cerpadlo nebo tlaky?
je to AHF 81kW rotačka
predvstrik uprostred, zhavicky novy, vzduch v hadicce asi neni....ze by vstriky, cerpadlo nebo tlaky?
je to AHF 81kW rotačka
Teplý chytá okamžitě, druhej den ještě taky, až když stojí déle tak se nechá přemlouvat. Ještě zkusím přehodit baterku jestli netočí moc pomalu. Palivový filtr se mění pravidelně, najeto 220, kolečko na klice jsem kontroloval když se měnily rozvody. Čerpadlo jsem měl pro jistotu na stolici a nic na něm nenašli, údajně bez opotřebování.Zdeněk M píše: A rozdil mezi valci je max.5Bar. A skontroluj kolecko na klice,jestli ti haže řemenice na klice tak to muže být tim. Dale jestli ti nepada nafta,zkus dat saní s kanystru a rano uvidis,taky palivovej filtr,dat novej. A teplý ti to chytne na brnk,nebo 2-3krat zatocí a chytne. Kolik to ma najeto.
Změř tomu kompresy,20 sekund je dlouhá doba než se chytne,pokud bude ok tak vytahej vstriky a neh je skontrolovat,čerpadlem to nebude. Mě to taky nad nulou chytalo krasně a pod nulou jakoby na tri,vsichni to je komprese to ma už 290000km,tak sem ji nechal změrit a vsechny valce 31 bar,vyndal sem vstriky a vsechny v prdely,2 nizký otvírací tlak,jeden brindal a ctvrtý střikal na hovno. Ale 20 sekund se to nehádalo než se rozebeheh,chytnul hned,zahaproval jakoby sel na tri a do 2 sekund a sel na ctyři. Od startu to celý trva tak 5sekund než beží plynule na ctyři. Pak to muže delat že nekde spadava nafta,me to taky delalo,když sem stal predkem v kopci tak rano to nehtelo chytit. Měl sem tež AHF.morose píše:mam stejny problem. Do nuly mi to chyta na brnk. Ted jak mrzne, mam obavy zda rano vubec chyti....napoprve 1 skyt, pak 2 pak to mlati na jeden valec - mozna s bidou dva....hruza. Za 20 vterin se to uklidni a rozbehne na vsechny....Po par hodinach chyta uz na drb celej den i kdyz uplne vystydne....
predvstrik uprostred, zhavicky novy, vzduch v hadicce asi neni....ze by vstriky, cerpadlo nebo tlaky?
je to AHF 81kW rotačka
pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou?????? 

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Jak vysypala,mlátí ti ti to pri zdechaní,kope do pedalu když ji vyslapnes.Traker píše:pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou??????
Ještě ne nějak se k tomu pořád nemůžu dostatmisoVW píše:Tie tlaky si meral?

tech 20sec trva nez se motor uklidni...jinak tocim cca 4sec dlouho. Na poprve nic, při druhym startovani a přidani plynu se to s velkm mlacenim uz nekdy udrzi na ty dva valce....kdyz ani to ne, tak vetsinou napotreti uz jakztakz jo....ma to 220tis najeto....ale jak rikam cely den to pak chyta na pul otacky - proste bezvadne....
prodlouzil jsem dobu zhaveni - to vliv nema, ani nekolikere nazhaveni ne. Start davka je na max....
asi tam prileju trochu benzinu, uz nevim....merak na komprese nemam.
prodlouzil jsem dobu zhaveni - to vliv nema, ani nekolikere nazhaveni ne. Start davka je na max....
asi tam prileju trochu benzinu, uz nevim....merak na komprese nemam.

Ne to ne.Když jedu a před křižovatkou vyřadim a jak zastavim,tak to mírně haže motorem a za chvíli se to uklidní a když jedu třeba na trojku a dám plný plyn,tak to začne vybrovat jak svina a to asi ta spojka klouže. Tam jsou pré pružinky na té dvouhmotě a oni se vysipali,v létě musim dát jednohmotuZdeněk M píše:Jak vysypala,mlátí ti ti to pri zdechaní,kope do pedalu když ji vyslapnes.Traker píše:pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou??????
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS