točivej moment??? AFN-trysky a chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

točivej moment??? AFN-trysky a chip

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Re: točivej moment??? AFN-trysky a chip

Příspěvek od misoVW »

L_u_c_k_y_n píše:přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
Moj odhad je okolo 310Nm, seriova spojka to v pohode udrzi.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Já měl 320Nm ve 2175ot a setrvák to neustál 8)
Ale cordoba má možná jednohmotu :) :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nema :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: točivej moment??? AFN-trysky a chip

Příspěvek od Dukes »

L_u_c_k_y_n píše:přemejšlim že bych rozbil prasátko a využil akce u diesel poweru a nechal si dát trysky S764 a chip...tady sem se dozvěděl že by výkon moh bejt cca 145koní
zajímalo by mě,na jakou hodnotu by se dostal točivej moment a jestli by ho seriová spojka udržela nebo by stačilo obložit lamelu lepším materiálem popř. jaká jiná spojka by se tam mohla dát
Krouťák po úpravě je kolem cca 285-305 Nm. Podle přání zákazníka. Samozřejmě čím víc Nm, tím větší pravděpodobnost, že spojka začne klouzat.
Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na tomhle motoru je reálný točivý moment kolem 300 - 310 Nm jen úpravou chipu. Pokud k tomu dáš větší trysky, můžeš se dostat klidně k 350 Nm, což spojka neustojí, zejména ne dvouhmota.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

:( takže to spíš neudrží...
poradili by ste mi, jaký části spojky vyměnit popř. jakej spojkovej komplet?
velký výkonový rezervy mít nemusí,další upravy už neplanuju
;)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Mám sice Ibizu AFN + trysky 764 + soft atd a spojka drží úplně v poho!!! Ale jinak spojka z Fábie ATD je jasná volba....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

L_u_c_k_y_n píše:
netopier píše:daj tam z fabie ATD a to musi vydrzat..a rovno je tam jednohmota
a to ATD jde jen vyměnit sadu za tu stávající a není potřeba něco přizpůsobovat?myslim že Ladas tady nákou ATD prodával tak se bych mu rovnou zkusil napsat...
Když dáš celou sadu tak je to OK.... Jj, Ladas prodává pár těchto sad myslím že za 3500...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

len neviem ci nema 219 mm spojky a origo ATD maju byt 228 ale to mozno len trepem len som nieco take zhliadol...
btw: cordoba ma origos spojku 219 mm takze ten zotrvak od ladasa ak ma 219 je jasna nahrada origo dvojhmoty :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

moc dík za vaše informace :)
a ještě taková pitomá otázka: jak moc časově náročná by byla výměna trysek a chipnutí? diesel power je až v chomutově a tam to mám cca 180km,tak jestli takový věci zvládaj na počkání nebo pojedu domu vlakem (LOL)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

L_u_c_k_y_n píše:moc dík za vaše informace :)
a ještě taková pitomá otázka: jak moc časově náročná by byla výměna trysek a chipnutí? diesel power je až v chomutově a tam to mám cca 180km,tak jestli takový věci zvládaj na počkání nebo pojedu domu vlakem (LOL)
Počítej, tak zhruba 4 hodiny +/- hodina. Bližší info přes SZ :)
Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

cisty cas trysky do hodiny urcite, chip =diagnostika+vybrat RJ + vypajkovat+zapisat+zapajkovat paticu a vlozit chip+samotne ladenie programu ak to bude chip na mieru... myslim ze do 3 hodin sa zmestis...
taze suma sumarum 4-5 hodin max
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“