starter

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

starter

Příspěvek od embrojo »

mam dotaz na kolik by mel slusny v dobrem stavu starteru i baterky roztocit motor cc?? Ptam se proto ze se mi zda ze mi malo toci a pritom je baterka nova tak jenom abych byl v obraze! diky za odpovedi!!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co myslíš tím cc? otáčky?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

Ladas píše:co myslíš tím cc? otáčky?
jako treba 200-350ot.min
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku. :-D
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

embrojo píše:
Ladas píše:co myslíš tím cc? otáčky?
jako treba 200-350ot.min
asi zalezi aj ake to je auto. napr. golf 5 1,9 PD ma mam pri teplote 85 c minimalne 270 ot. ak ma menej vymena startera (alebo oprava-repas)
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Přesně tak jak píše kolega,nezvišuj startovací dávku,ale vyhod startér a nech ho opravit. Pokud máš Bosch,tak jsou to futra a uhliky. Cena je kolem tisícovky,zíleží kde koupíš díly.švagr to teď dělal na oktávce. Já na golfu mám stejný problém,ale mám tam startér valeo. Slyšel jsem,že na valeu nejsou futra,je to pravda????
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

cereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku. :-D
vzdycky mi to dela jen za studena pri teplem motoru se na klicek jen podivam a motor bezi ale za studena je to horsi startovaci davku jsme uz taky zkousely a nic moc vysledek,tak jsem zkusil koupit cistic pal. soustavy a je to jeste horsi(starty) na vykonnost je to zivejsi i se snizila spotreba ale ty starty (wallbash) a ten starter jste si opravovaly samy nebo jste to nekomu daly??
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Nemůže tě padat nafta??? To jsou taky možná takové příčny. když tě chytá za tepla na drc,tak nevim jestli v tom bude mít prsty startér. Podivej se na tlakové trubky ke vstřikum jestli nejsou zasrany a mastny od nafty :o
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

cereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku. :-D
ak by to nestacilo,vymen aj spinaciu cievku,mal som starter po repasi,a nebolo to velmi uspokojive,potom som investoval este do cievky a vysledok ok :-D ,prikladam aj logy z vagu1pred vymenou cievky,2po vymene.Obrázek
Obrázek
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

Traker píše:Nemůže tě padat nafta??? To jsou taky možná takové příčny. když tě chytá za tepla na drc,tak nevim jestli v tom bude mít prsty startér. Podivej se na tlakové trubky ke vstřikum jestli nejsou zasrany a mastny od nafty :o
tlakove hadicky ke vstrikum jsou v pohode mel jsem i vstriky venku na kontrole na tlak a rozprasovani a taky v poho. Tim padanim nafty by to teoreticky byt mohlo ale ted se mi pod auto a navic do toho snehu nechce ale asi budu muset az trochu snich opadne zajedu s tim na rampu a podivam se
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

cereus píše:Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.
Nevím, kolik stojí repase startéru BOSCH na SK, ale předpokládám, že nový český Magneton za 2700,- včetně DPH (pro koncáka) je optimální volba :D
GIV Variant TDi ???kW
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Slavkov píše:
cereus píše:Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.
Nevím, kolik stojí repase startéru BOSCH na SK, ale předpokládám, že nový český Magneton za 2700,- včetně DPH (pro koncáka) je optimální volba :D
Kde ten magneton scháníte? :D
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

http://www.magneton.cz/cz/ko00.asp

Zavolej, odkážou Tě... na jednu milou paní z Kroměříže?

Jinak na WEBu mají i katalog dle typu, ekvivalentů... stačí hledat
GIV Variant TDi ???kW
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

vladik píše:
cereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku. :-D
ak by to nestacilo,vymen aj spinaciu cievku,mal som starter po repasi,a nebolo to velmi uspokojive,potom som investoval este do cievky a vysledok ok :-D ,prikladam aj logy z vagu1pred vymenou cievky,2po vymene.Obrázek
Obrázek
tak ja to dnes zkousel a pri minus 10 mi to ukazalo 183ot.min je to malo nebo na tu zimu norma??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“