starter
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 23 zář 2008, 20:46
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
starter
mam dotaz na kolik by mel slusny v dobrem stavu starteru i baterky roztocit motor cc?? Ptam se proto ze se mi zda ze mi malo toci a pritom je baterka nova tak jenom abych byl v obraze! diky za odpovedi!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
- Bydliště: okolie Nitry
Odpovědi: 0
Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku. 

Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
Přesně tak jak píše kolega,nezvišuj startovací dávku,ale vyhod startér a nech ho opravit. Pokud máš Bosch,tak jsou to futra a uhliky. Cena je kolem tisícovky,zíleží kde koupíš díly.švagr to teď dělal na oktávce. Já na golfu mám stejný problém,ale mám tam startér valeo. Slyšel jsem,že na valeu nejsou futra,je to pravda????
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 23 zář 2008, 20:46
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
vzdycky mi to dela jen za studena pri teplem motoru se na klicek jen podivam a motor bezi ale za studena je to horsi startovaci davku jsme uz taky zkousely a nic moc vysledek,tak jsem zkusil koupit cistic pal. soustavy a je to jeste horsi(starty) na vykonnost je to zivejsi i se snizila spotreba ale ty startycereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku.

Nemůže tě padat nafta??? To jsou taky možná takové příčny. když tě chytá za tepla na drc,tak nevim jestli v tom bude mít prsty startér. Podivej se na tlakové trubky ke vstřikum jestli nejsou zasrany a mastny od nafty 

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
ak by to nestacilo,vymen aj spinaciu cievku,mal som starter po repasi,a nebolo to velmi uspokojive,potom som investoval este do cievky a vysledok okcereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku.



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 23 zář 2008, 20:46
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
tlakove hadicky ke vstrikum jsou v pohode mel jsem i vstriky venku na kontrole na tlak a rozprasovani a taky v poho. Tim padanim nafty by to teoreticky byt mohlo ale ted se mi pod auto a navic do toho snehu nechce ale asi budu muset az trochu snich opadne zajedu s tim na rampu a podivam seTraker píše:Nemůže tě padat nafta??? To jsou taky možná takové příčny. když tě chytá za tepla na drc,tak nevim jestli v tom bude mít prsty startér. Podivej se na tlakové trubky ke vstřikum jestli nejsou zasrany a mastny od nafty
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
- Bydliště: okolie Nitry
Odpovědi: 0
Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.
Octavia combi 1.9 TDI 66 kW, AGR ´98
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Nevím, kolik stojí repase startéru BOSCH na SK, ale předpokládám, že nový český Magneton za 2700,- včetně DPH (pro koncáka) je optimální volbacereus píše:Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.

GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 733
- Registrován: 29 dub 2008, 21:28
- Bydliště: Jilemnice
Odpovědi: 0
Kde ten magneton scháníte?Slavkov píše:Nevím, kolik stojí repase startéru BOSCH na SK, ale předpokládám, že nový český Magneton za 2700,- včetně DPH (pro koncáka) je optimální volbacereus píše:Ja som dal starter opravit do takej dielne, kde sa tym specialne zaoberaju a vysledok fantasticky, sam by som si do toho netrufol.
Inak, ked mas teple starty OK a studene mizerne, tak to ani tym starterom mozno nemusi byt. Mne aj za tepla starter chvilu musel tocit, kym to naskocilo.
Ja mam nabehane 193 tisic a Octavia I (AGR) ma 10 rokov, priemerne tak 4-5 startov za den. Starter mam Bosch. Ak mas starter Bosch a nic si s nim este nerobil a auto uz ma za sebou vela startov, myslim, ze aj tak by si ho mal dat repasovat, urcite to nebude na skodu, aj ked to mozno nebude presna pricina tvojich zlych studenych startov. Ten chlap, co mi robil starter, tvrdil, ze uz riesil vela tychto starterov, je to typicka choroba starsich Octavii a mozno aj Golfov atd. ale to uz presne neviem.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
http://www.magneton.cz/cz/ko00.asp
Zavolej, odkážou Tě... na jednu milou paní z Kroměříže?
Jinak na WEBu mají i katalog dle typu, ekvivalentů... stačí hledat
Zavolej, odkážou Tě... na jednu milou paní z Kroměříže?
Jinak na WEBu mají i katalog dle typu, ekvivalentů... stačí hledat
GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 23 zář 2008, 20:46
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
tak ja to dnes zkousel a pri minus 10 mi to ukazalo 183ot.min je to malo nebo na tu zimu norma??vladik píše:ak by to nestacilo,vymen aj spinaciu cievku,mal som starter po repasi,a nebolo to velmi uspokojive,potom som investoval este do cievky a vysledok okcereus píše:Tie otacky, ani cas neviem, ale mozno ti to trochu pomoze. Ja som prave teraz riesil podobny problem. Nastartovat som vzdy nastartoval, ale trvalo to vzdy par sekund. Dal som teda cez VAG zvysit startovaciu davku paliva, dali sme to az na maximum a trochu sa to zlepsilo, ale pomohlo to malo. Stale to nebolo ono. Mal som pocit, ze starter toci prilis pomaly, tak som dal opravit starter (vymena puzdier, uhlikov, vycistenie). Ten rozdiel je OBROVSKY. Teraz to startuje ako nove auto. Kazdy start trva priblizne 0,5 sekundy, ci za studena alebo za tepla, to je uplne fuk. Takyto vysledok som ani necakal. Takze ak mas pocit, ze ti starter toci pomaly, urcite sa oplati dat ho do poriadku.,prikladam aj logy z vagu1pred vymenou cievky,2po vymene.