Blow Off ventil

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj

Blow Off ventil

Příspěvek od Jarous01 »

Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow Off ventil

Příspěvek od reesha »

Jarous01 píše:Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
Proč ho chceš?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj

Příspěvek od Jarous01 »

co vykon.?libi se mi to odfukovani.mimochodem nemas nejakej IC na prodej.?tak 50cm dlouhej a 15 cm vysokej.?
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Výkon- akurát tak do mínusu. Efekt- hanba pred ľuďmi, keď si uvedomia že máš niečo také v diesli. (nepočítam priaznivcov "rychle a zběsile") Radšej sa sústreď na ten intercooler, to má naozaj význam.
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

fuj Bov ventil na TDi
Na benzinech omezuje turbo diru ale na naftaku ti to akorad vykon zhorsi
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

jj výkon to nepřidá, a navíc se prodává s el.skřínkou, aby to tak moc neškodilo, a stojí to docela hafo - desítku...
na diesel je to fakt konina.... ;)
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Asi tak. stojí to moc peněz a výsledek za to fakt nestojí..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj

ventil

Příspěvek od Jarous01 »

dïky moc,to jsem chtel slyset.
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

:roll: Tak to máš dobrý..
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nechcu do toho kecat, ale co vim tak funguje čistě mechanicky, ovládaný podtlakem. Muscle D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
m303
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 11 kvě 2006, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od m303 »

Ano lenze funguje v zavislosti na principe benzinoveho motora. Ked turbo natlaci do sacieho traktu kopec vzduchu pod nejakym tlakom skrtiaca klapka alebo vstrekovanie domiesa do vzduchu adekvatne mnozstvo paliva a v tomto stave zmes nasaje valec. Ked prudko pustis plyn zavres skrtiacu klapku ale turbo sa este stale toci v plnych otackach ( tak ako treba cas na rozbeh turba tak ho treba aj na zastavenie ) ale tlaci stale slusny tlak do sania ktore je vsak uzavrete klapkou a spatnym tlakom sa otacky turba zmensia. Blow ventil je napojeny na sanie a priestor za klapkou takze akonahle sa klapka zavre ( pustis plyn pri radeni ) rozdielom tlakov sa ventil otvori a vypusti prebytocny vzduch spred klapky. Turbo sa tym padom nespomali spatnym tlakom a ked das znova po preradeni plny kotol mas v dispozicii vyssie otacky resp. vyssi tlak vzduch resp. vyssi vykon.

Mne to po montazi spravilo 1.2 sekundy na 400 m. ( mazda gtx )

P.S. Na dieseli na nenasava do valcov zmes ale cisty vzduch preto to nema prakticky vyznam len zvukovy efekt.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No a u novejch TFSI benzínech už to taky význam nemá, takže za pár let bude po blow ventilech.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

go.vojta píše:přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
K čemu by tam ta klapka měla být? Regulace těchto motorů už je po drátě a regulují se množstvím vstříknutého paliva do válce, podobně jako diesel.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Kornout: Ja myslim, ze nemas pravdu...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“