VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225 Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj
Příspěvek
od Jarous01 » 09 črc 2006, 21:50
Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 09 črc 2006, 21:59
Jarous01 píše: Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
Proč ho chceš?
Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225 Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj
Příspěvek
od Jarous01 » 09 črc 2006, 22:03
co vykon.?libi se mi to odfukovani.mimochodem nemas nejakej IC na prodej.?tak 50cm dlouhej a 15 cm vysokej.?
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740 Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin
Příspěvek
od Alex » 09 črc 2006, 22:52
Výkon- akurát tak do mínusu. Efekt- hanba pred ľuďmi, keď si uvedomia že máš niečo také v diesli. (nepočítam priaznivcov "rychle a zběsile") Radšej sa sústreď na ten intercooler, to má naozaj význam.
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133 Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec
Příspěvek
od Machča » 09 črc 2006, 23:29
fuj Bov ventil na TDi
Na benzinech omezuje turbo diru ale na naftaku ti to akorad vykon zhorsi
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159 Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od moose » 10 črc 2006, 07:34
jj výkon to nepřidá, a navíc se prodává s el.skřínkou, aby to tak moc neškodilo, a stojí to docela hafo - desítku...
na diesel je to fakt konina....
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871 Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od go.vojta » 10 črc 2006, 11:19
Asi tak. stojí to moc peněz a výsledek za to fakt nestojí..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
Jarous01
Přispěvovatel
Příspěvky: 225 Registrován: 28 kvě 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecky kraj
Příspěvek
od Jarous01 » 10 črc 2006, 16:30
dïky moc,to jsem chtel slyset.
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378 Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever
Příspěvek
od monty » 10 črc 2006, 17:24
Tak to máš dobrý..
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608 Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 07 srp 2006, 11:31
nechcu do toho kecat, ale co vim tak funguje čistě mechanicky, ovládaný podtlakem. Muscle D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
m303
Sběrač informací
Příspěvky: 47 Registrován: 11 kvě 2006, 23:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od m303 » 07 srp 2006, 13:19
Ano lenze funguje v zavislosti na principe benzinoveho motora. Ked turbo natlaci do sacieho traktu kopec vzduchu pod nejakym tlakom skrtiaca klapka alebo vstrekovanie domiesa do vzduchu adekvatne mnozstvo paliva a v tomto stave zmes nasaje valec. Ked prudko pustis plyn zavres skrtiacu klapku ale turbo sa este stale toci v plnych otackach ( tak ako treba cas na rozbeh turba tak ho treba aj na zastavenie ) ale tlaci stale slusny tlak do sania ktore je vsak uzavrete klapkou a spatnym tlakom sa otacky turba zmensia. Blow ventil je napojeny na sanie a priestor za klapkou takze akonahle sa klapka zavre ( pustis plyn pri radeni ) rozdielom tlakov sa ventil otvori a vypusti prebytocny vzduch spred klapky. Turbo sa tym padom nespomali spatnym tlakom a ked das znova po preradeni plny kotol mas v dispozicii vyssie otacky resp. vyssi tlak vzduch resp. vyssi vykon.
Mne to po montazi spravilo 1.2 sekundy na 400 m. ( mazda gtx )
P.S. Na dieseli na nenasava do valcov zmes ale cisty vzduch preto to nema prakticky vyznam len zvukovy efekt.
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 07 srp 2006, 19:28
No a u novejch TFSI benzínech už to taky význam nemá, takže za pár let bude po blow ventilech.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871 Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od go.vojta » 07 srp 2006, 19:33
přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 07 srp 2006, 20:17
go.vojta píše: přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
K čemu by tam ta klapka měla být? Regulace těchto motorů už je po drátě a regulují se množstvím vstříknutého paliva do válce, podobně jako diesel.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118 Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Marcos » 08 srp 2006, 11:04
Kornout: Ja myslim, ze nemas pravdu...