Marek77 píše:
Fakt mě zajímá, jaký pozitivní efekt tato modernost STOP-START má přinést ???
Myslim že to je předevšim tlak těch zelenejch vymytejch mozků. Je fakt že u hybridů to takto funguje, ale otázka je jaký má ten spalovací motor emise (životnost) při těch start-stopech, ale to už asi nikoho moc nezajímá, protože to přeci jezdí převážně na elektřinu
hlava2 sa hned nurazaj, ja aj ked nie som az taky profik v autach, aj tak tam vidim viac zaporov ako kladov, a kedze sa viac vyznam do elektriky tak viem co to robi s baterkou pokial tam nemas dajaku predimenzovanu.
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Omlouvám se, byl jsem služýebně vzdálen momo sítě, takže proto ta odmlka. Nejse urážlivý, neboj se NEVO. Naopak, já souhlasím, že v podstatě je to krávovina, přikáním se k názoru " marketingového triku ", já jenom, že je to lehce realizovatelné. Myslím, že tuto dizkusi můžem uzavřít. Děkuji za vaše názory a připomínky, vážím si je.
hlava2 píše:Omlouvám se, byl jsem služýebně vzdálen momo sítě, takže proto ta odmlka. Nejse urážlivý, neboj se NEVO. Naopak, já souhlasím, že v podstatě je to krávovina, přikáním se k názoru " marketingového triku ", já jenom, že je to lehce realizovatelné. Myslím, že tuto dizkusi můžem uzavřít. Děkuji za vaše názory a připomínky, vážím si je.
A pošleš mi to teda jak už jsem psal? Zajímá mě jak máš vyřešenej konec startování po naskočení motoru.
Jo tak to by se dalo využít na jiný účely.Třeba mladé bych to dal do auta.Na sešlápnutí pedálu bych dal časovač,a kdyby držela spojku dýl jak minutu
tak by ji to vytroubilo.nebaví mě totiž pořád měnit spojkový ložiska.
Jestli by to šlo mohl bys mi to poslat na e-mail dík moc
kobrej píše:Jo tak to by se dalo využít na jiný účely.Třeba mladé bych to dal do auta.Na sešlápnutí pedálu bych dal časovač,a kdyby držela spojku dýl jak minutu
tak by ji to vytroubilo.nebaví mě totiž pořád měnit spojkový ložiska.
Jestli by to šlo mohl bys mi to poslat na e-mail dík moc
To je fakt děsně blbej zvyk stát na spojce a čekat, až padne zelená. Moje baba to dělala taky, když jsem ji párkrát poslal do řiti a jiných míst, dělá to už méně. Na moje auto stojí spojkové ložisko kolem 6000 Kč a měnit ho každou chvíli opravdu nemíním.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kobrej píše:Jo tak to by se dalo využít na jiný účely.Třeba mladé bych to dal do auta.Na sešlápnutí pedálu bych dal časovač,a kdyby držela spojku dýl jak minutu
tak by ji to vytroubilo.nebaví mě totiž pořád měnit spojkový ložiska.
Jestli by to šlo mohl bys mi to poslat na e-mail dík moc
To je fakt děsně blbej zvyk stát na spojce a čekat, až padne zelená. Moje baba to dělala taky, když jsem ji párkrát poslal do řiti a jiných míst, dělá to už méně. Na moje auto stojí spojkové ložisko kolem 6000 Kč a měnit ho každou chvíli opravdu nemíním.
toto by bolo naozaj dobre vyuzitie
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Info pro všechny zájemce - počátkem února bude schéma "start-stop" na mých webových stránkách www.magicstart.napady.net, tá kontrola vyšlápnutí spojky nebude tak jednoduchá, obyč časovač to nezvládá i když šlo by to - sice trošku netradičně. Dám to tam taky.
Ja spojku používám jenom občas, jen jsem reagoval na úvahu kolegů jako pomůcku pro ženy. Můj kámoš často opravoval zadní brzdu, protože jeho mladá jezdila na ruční brzdu, tak jsme udělali kontrolku se zvukovým záznamem, kde nahrál hlášení nevhodné na publikování, ale pomohlo to.
tak to je taky hodně dobrá pomůcka.Hodně ženskejch zapomíná ,pak přijede že jí to v autě smrdí spáleninou atp. závada je vyřešena hned samozřejmě zatáhlá ruční brzda.No ženský pořád tvrdí že jsou chytřejší a bystřejší a já nevím co ale sami vidíte že ve většině případů je opak pravdou.