kódování vyměněné ŘJ ze Superba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kódování vyměněné ŘJ ze Superba
Mám dotaz. Zákazník přijede s New Beatlem1.9 TDI PD(74kW),že mu zlobí volnoběh po výměně ŘJ ze Superba (96kW). Immo je přizpůsobneo,prý. Ostatní neví. Potřebuji znát kód na 96kW s klimatizací, ABS . Je stejný jako v 74kW? Tj. 00002? Dík za odpověď.
Tak kodování sedělo,teda 00002. JInak chod motoru na volnoběh příšerný, tvrdý,škubání,atd. Při přidání vše ok. Pamět závad:spínač brzdových světel,ovšem objevil se včera a auto cuká 3 měsíce. Rychlá kontrola ve vagu(měl jsem na to 0,5h) váhy,teplotních snímačů Ok. Systém vzduchu "přisávání"nejspíš OK. Předchozí opravář prýýý vše změřil a vše ok(prý). V 18 skupině ale nehrajou hodnoty na vstřikách,každá skáče na volnoběh hodně nerovnoměrně. Opravář změřil i proudový průběhy na vstř. jednotkách, napěťové signály, a prý vše ostatní včetně průběhu vačky a kliky OK. Zákazník si auto hned odvezl,ale že ho zas někdy přiveze
Na co se chci zeptat: Je možné,že ŘJ ze Suberba 1.9 PD 96kW může toto ovliňovat na původní management 1.9 PD 74kW? Už jste s tím někdo setkal? Dělali dva druhy motorů,jedne Euro 3 a druhý Euro 4. Jde mi o to,abych tady zbytečně neproměřil skopem celý auto a stejně řeknu,že tam je "blbá" jednotka. Ale kde sakra rozdíl? Dík za odpovědi.

Na co se chci zeptat: Je možné,že ŘJ ze Suberba 1.9 PD 96kW může toto ovliňovat na původní management 1.9 PD 74kW? Už jste s tím někdo setkal? Dělali dva druhy motorů,jedne Euro 3 a druhý Euro 4. Jde mi o to,abych tady zbytečně neproměřil skopem celý auto a stejně řeknu,že tam je "blbá" jednotka. Ale kde sakra rozdíl? Dík za odpovědi.
URCITE BLBAJADNOTKAT píše:Tak kodování sedělo,teda 00002. JInak chod motoru na volnoběh příšerný, tvrdý,škubání,atd. Při přidání vše ok. Pamět závad:spínač brzdových světel,ovšem objevil se včera a auto cuká 3 měsíce. Rychlá kontrola ve vagu(měl jsem na to 0,5h) váhy,teplotních snímačů Ok. Systém vzduchu "přisávání"nejspíš OK. Předchozí opravář prýýý vše změřil a vše ok(prý). V 18 skupině ale nehrajou hodnoty na vstřikách,každá skáče na volnoběh hodně nerovnoměrně. Opravář změřil i proudový průběhy na vstř. jednotkách, napěťové signály, a prý vše ostatní včetně průběhu vačky a kliky OK. Zákazník si auto hned odvezl,ale že ho zas někdy přiveze![]()
Na co se chci zeptat: Je možné,že ŘJ ze Suberba 1.9 PD 96kW může toto ovliňovat na původní management 1.9 PD 74kW? Už jste s tím někdo setkal? Dělali dva druhy motorů,jedne Euro 3 a druhý Euro 4. Jde mi o to,abych tady zbytečně neproměřil skopem celý auto a stejně řeknu,že tam je "blbá" jednotka. Ale kde sakra rozdíl? Dík za odpovědi.
jj, softy nesedia, ja som daval k 96kW AWX riadiacku povodne od 96kW AVB (038906019BN) a malo to hrozny zvuk..potom som tam dal soft z 96kW AWX (038906019KE) ale ten tiez robil blbosti az nakoniec 038906019EG (tiez 96kW AWX) sadol a ide ok..Ladas píše:má jinej soft než potřebuješ pro 74Kw
takze urcite treba iny soft

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
