kódování vyměněné ŘJ ze Superba

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06 lis 2008, 12:32
Odpovědi: 0

kódování vyměněné ŘJ ze Superba

Příspěvek od T »

Mám dotaz. Zákazník přijede s New Beatlem1.9 TDI PD(74kW),že mu zlobí volnoběh po výměně ŘJ ze Superba (96kW). Immo je přizpůsobneo,prý. Ostatní neví. Potřebuji znát kód na 96kW s klimatizací, ABS . Je stejný jako v 74kW? Tj. 00002? Dík za odpověď.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06 lis 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od T »

Tak kodování sedělo,teda 00002. JInak chod motoru na volnoběh příšerný, tvrdý,škubání,atd. Při přidání vše ok. Pamět závad:spínač brzdových světel,ovšem objevil se včera a auto cuká 3 měsíce. Rychlá kontrola ve vagu(měl jsem na to 0,5h) váhy,teplotních snímačů Ok. Systém vzduchu "přisávání"nejspíš OK. Předchozí opravář prýýý vše změřil a vše ok(prý). V 18 skupině ale nehrajou hodnoty na vstřikách,každá skáče na volnoběh hodně nerovnoměrně. Opravář změřil i proudový průběhy na vstř. jednotkách, napěťové signály, a prý vše ostatní včetně průběhu vačky a kliky OK. Zákazník si auto hned odvezl,ale že ho zas někdy přiveze 8)

Na co se chci zeptat: Je možné,že ŘJ ze Suberba 1.9 PD 96kW může toto ovliňovat na původní management 1.9 PD 74kW? Už jste s tím někdo setkal? Dělali dva druhy motorů,jedne Euro 3 a druhý Euro 4. Jde mi o to,abych tady zbytečně neproměřil skopem celý auto a stejně řeknu,že tam je "blbá" jednotka. Ale kde sakra rozdíl? Dík za odpovědi.
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

T píše:Tak kodování sedělo,teda 00002. JInak chod motoru na volnoběh příšerný, tvrdý,škubání,atd. Při přidání vše ok. Pamět závad:spínač brzdových světel,ovšem objevil se včera a auto cuká 3 měsíce. Rychlá kontrola ve vagu(měl jsem na to 0,5h) váhy,teplotních snímačů Ok. Systém vzduchu "přisávání"nejspíš OK. Předchozí opravář prýýý vše změřil a vše ok(prý). V 18 skupině ale nehrajou hodnoty na vstřikách,každá skáče na volnoběh hodně nerovnoměrně. Opravář změřil i proudový průběhy na vstř. jednotkách, napěťové signály, a prý vše ostatní včetně průběhu vačky a kliky OK. Zákazník si auto hned odvezl,ale že ho zas někdy přiveze 8)

Na co se chci zeptat: Je možné,že ŘJ ze Suberba 1.9 PD 96kW může toto ovliňovat na původní management 1.9 PD 74kW? Už jste s tím někdo setkal? Dělali dva druhy motorů,jedne Euro 3 a druhý Euro 4. Jde mi o to,abych tady zbytečně neproměřil skopem celý auto a stejně řeknu,že tam je "blbá" jednotka. Ale kde sakra rozdíl? Dík za odpovědi.
URCITE BLBAJADNOTKA
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06 lis 2008, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od T »

Teď je otázka, jak blbá. Nevyhovuje řízení motoru 1.974kW nebo v čem?Označení ŘJ,co je v autě 1.9 R4 EDC 0510SG 4898.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

má jinej soft než potřebuješ pro 74Kw
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

A čo vlastne viedlo zákazníka k takejto výmene riadiacich jednotiek?
profituning.sk meranie výkonu na MAHA LPS 3000
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

Ale v každom prípade je to riadiaca jednotka, ktorá nie je softom (bez ďalšej úpravy) kompatibilná s týmto vozidlom
profituning.sk meranie výkonu na MAHA LPS 3000
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Ladas píše:má jinej soft než potřebuješ pro 74Kw
jj, softy nesedia, ja som daval k 96kW AWX riadiacku povodne od 96kW AVB (038906019BN) a malo to hrozny zvuk..potom som tam dal soft z 96kW AWX (038906019KE) ale ten tiez robil blbosti az nakoniec 038906019EG (tiez 96kW AWX) sadol a ide ok..
takze urcite treba iny soft :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
P
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 02 říj 2007, 18:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od P »

AVB není 96 KW Ř.J....ale 74KW (LOL)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

P píše:AVB není 96 KW Ř.J....ale 74KW (LOL)
sorry preklep, AVF ale to si sa mohol dovtipit podla BN v cisle (rofl)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“