motor 16W

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

1250Nm tuším , ale na nachipovaným TDI na jedničku je na poloose krouťák větší spočítej si převody
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

1pavel píše:1250Nm tuším , ale na nachipovaným TDI na jedničku je na poloose krouťák větší spočítej si převody
tady se ale bavíme o přenusu síly z klikovky na setrvák !!!
navíc rozdíl je v tom že načipovaný TDI není schopný přenýst
výkon na asfalt (zečne hrabat) tím se zmenší
odpar a přenesená síla

pikaso má 600Nm a přenese v reále 550
pak už jenom gumuje (i na 1q) ano na brzdě když je auto přikurtnovaný tak to přenese

ten veyront je 4x4
a má sakra větší gumy a
a jinak laděnej podvozek

ale pokud si myslíš že tyčka u průměru
cca 30mm přenese v zkrutu 1250Nm
tak nechápu proč ty polosy tak praskaj :?

já se bavím o tom že "tyč s průměrem 60mm"
je schopná přenýst 1250Nm

že ten materiál asi nebude z ledaz čeho
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

bombastiq píše:
1pavel píše:1250Nm tuším , ale na nachipovaným TDI na jedničku je na poloose krouťák větší spočítej si převody
tady se ale bavíme o přenusu síly z klikovky na setrvák !!!
navíc rozdíl je v tom že načipovaný TDI není schopný přenýst
výkon na asfalt (zečne hrabat) tím se zmenší
odpar a přenesená síla

pikaso má 600Nm a přenese v reále 550
pak už jenom gumuje (i na 1q) ano na brzdě když je auto přikurtnovaný tak to přenese

ten veyront je 4x4
a má sakra větší gumy a
a jinak laděnej podvozek

ale pokud si myslíš že tyčka u průměru
cca 30mm přenese v zkrutu 1250Nm
tak nechápu proč ty polosy tak praskaj :?

já se bavím o tom že "tyč s průměrem 60mm"
je schopná přenýst 1250Nm

že ten materiál asi nebude z ledaz čeho
Prosímtě než začneš tu psát o čem nerozumíš , tak si nastuduj mechaniku . Pro tvoje info 1250 Nm = cca 125 kg na metový páce to přenese uplně klidně i dural . O TDI jsem psal jako příklad = 400Nm krát jednička 400 * 3,7 = 1480 krát diferák 1480*3,6 = 5328 Nm ! děleno dvě poloosy 2664Nm samozdřejmě mínus stráty v převodovce to je ve stálém tahu to přenáší průměr 25mm . Poloosu překroutíš za přispění sertrváku a spojky , ale na to časem možná příjdeš :-D
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“