Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
myslíš nastavovač množství? Ale to by mělo hlásit chybu. Jakou máš spotřebu? Nezměnila se ted? ne podle palubáku, ale podle tankování
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Chybova hlaska byla,kod vi kamarad,co to zjistoval,cekam az mi ji da,jinak spotreba klidna jizda 4.5 l . Nechapu,ujel sem 200km bez problemu od vymeny naft. filtru . Jinak aditivum Vif je super,auto mnohem tisseji startuje a chod motoru je taky o dost tissi,spotreba sla o pul litru dolu
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Tak na cerpadlo to nastesti nevypada,dnes se superVag em zjistilo ventil N75 nahodila zavada,rele zhavicich svicek, a neco se zpetnyma plynama,zrejme EGR,ktere mam vsak jiz 7 rok uplne rozpojene. Jinak udelal se vymaz a auto uz zase jede jak ma. kamarad rika zatuhla regulace lopatek..co vy na to? Daji se zatuhle lopatky odstranit kdyz budu casto akcelerovat do maxima? pripadne nevite,kdo v okoli Plzne by ho byl schopny vycistit? Bohuzel ho nejsem schopny vyndat ven 
Ta puvodni zavada ohledne toho cerpadla byla zrejme zaneseny naftovy filtr,ktery je ted uz vymeneny

Ta puvodni zavada ohledne toho cerpadla byla zrejme zaneseny naftovy filtr,ktery je ted uz vymeneny

seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Zdravim,tak me lapalie pokracuji a prosim o radu,jak dale postupovat a co je pravda.
Auto sem mel ted 5 tydnu mimo provoz a pri pokusu nastartovat auto startuje a po dosahnuti cirka 950 otacek okamzite chcipne.Nepomaha ani noha na plynu. Startovat sem zkousel nekolikrat,zavdzdusnene to neni. Hlasi to chybu mnozstvi paliva, horni dolni mez. nastavovač množství paliva N146.
jeden mechanik mi rika ze je tam jehla,ktera je zatuhla a je potreba repase v hodnote kolem 6000.- Druhy mechanik mi rika ze tam zadna jehla neni a je vadny chcipak. Pritom pri zhaveni je na nem citit,ze je funkci. Pry ho zkusi rozebrat a vycistit a cerpadlo jemne poklepat. Muzete mi prosim rict,zda motor ASV seat 1.9 TDi 2001 ma jehlu nebo nema a jak dal v mem pripade postupovat? Komu mam verit? Dekuji moc vsem za ochotu . Jinak cerpadlo ma najeto 115 000km nafta shell.
Auto sem mel ted 5 tydnu mimo provoz a pri pokusu nastartovat auto startuje a po dosahnuti cirka 950 otacek okamzite chcipne.Nepomaha ani noha na plynu. Startovat sem zkousel nekolikrat,zavdzdusnene to neni. Hlasi to chybu mnozstvi paliva, horni dolni mez. nastavovač množství paliva N146.
jeden mechanik mi rika ze je tam jehla,ktera je zatuhla a je potreba repase v hodnote kolem 6000.- Druhy mechanik mi rika ze tam zadna jehla neni a je vadny chcipak. Pritom pri zhaveni je na nem citit,ze je funkci. Pry ho zkusi rozebrat a vycistit a cerpadlo jemne poklepat. Muzete mi prosim rict,zda motor ASV seat 1.9 TDi 2001 ma jehlu nebo nema a jak dal v mem pripade postupovat? Komu mam verit? Dekuji moc vsem za ochotu . Jinak cerpadlo ma najeto 115 000km nafta shell.
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Těžko si vybrat, který z mechaniků kecá, že?No ale každopádně nic co by se dalo nazvat jehlou se v naftovém čerpadle nenachází.Píše ti to nastavovač množství a ten v čerpadle je, konkrétně je to ta hlíníková kostka na čerpadle, vede do ní takový tlustý svazek asi o 7mi drátech.A pokud ti nejde přidat, viděl bych problém tam.Myslím, že nejlepší řešení je vyměnit naftové čerpadlo, myslím, že zde v sekci bazar určitě na nějaké narazíš a i za velmi dobrou cenu, prodávají se tak od 3 do 6ti tis.Když tak zkus ještě zkontrolovat zdechací klapku před EGR ventilem, jestli nezůstává v nějaké přivřené poloze.
Nafta patří do TDi!
JJ,chybu smazat ,skusit nastartovat a znovu nacist,pokud nechytne. Jinak mam ten samotny vrch.Toledak píše:Těžko si vybrat, který z mechaniků kecá, že?No ale každopádně nic co by se dalo nazvat jehlou se v naftovém čerpadle nenachází.Píše ti to nastavovač množství a ten v čerpadle je, konkrétně je to ta hlíníková kostka na čerpadle, vede do ní takový tlustý svazek asi o 7mi drátech.A pokud ti nejde přidat, viděl bych problém tam.Myslím, že nejlepší řešení je vyměnit naftové čerpadlo, myslím, že zde v sekci bazar určitě na nějaké narazíš a i za velmi dobrou cenu, prodávají se tak od 3 do 6ti tis.Když tak zkus ještě zkontrolovat zdechací klapku před EGR ventilem, jestli nezůstává v nějaké přivřené poloze.
Abych to dokoncil,od roku 2006 behem zimy minimalne 1x auto znicehonic ztratilo vykon,po chvilce samo zdechavalo,blikala kontrolka zhaveni,druhy den start a vse v pohode.V roce 2009 to poprve zacalo ukazovat na VAG-u zaclo ukazovat nastavovac mnozstvi paliva..nicmene pokud se s autem jezdilo casto,tak nebyl nikde problem.Zacal sem uspesne pouzivat VIF aditiva a motor si krasne predl.Zacatkem dubna sem mel nehodu a auto bylo odstavene 1 mesic....po mesici uz sem ho nebyl schopny nastartovat,vzdy zdechl..resume -vymena cerpadla a uz si zase prede jako kote
Pokud jezdite mene casto,doporucuji silne aditiva nepouzivat
Pokud jezdite mene casto,doporucuji silne aditiva nepouzivat
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Používám také VIF, ale je na něm napsáno že naftu stabilizuje a prodlužuje její skladovatelnost, proto si nemyslím, že by byl problém v aditivu.Chtělo by to rozebrat to tvé původní čerpadlo a mrknout co v něm je vadné, aby se alespoň trošku určila příčina.cupra165 píše:Abych to dokoncil,od roku 2006 behem zimy minimalne 1x auto znicehonic ztratilo vykon,po chvilce samo zdechavalo,blikala kontrolka zhaveni,druhy den start a vse v pohode.V roce 2009 to poprve zacalo ukazovat na VAG-u zaclo ukazovat nastavovac mnozstvi paliva..nicmene pokud se s autem jezdilo casto,tak nebyl nikde problem.Zacal sem uspesne pouzivat VIF aditiva a motor si krasne predl.Zacatkem dubna sem mel nehodu a auto bylo odstavene 1 mesic....po mesici uz sem ho nebyl schopny nastartovat,vzdy zdechl..resume -vymena cerpadla a uz si zase prede jako kote
Pokud jezdite mene casto,doporucuji silne aditiva nepouzivat
Nafta patří do TDi!
- Demoskinos
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08 črc 2009, 08:36
- Bydliště: Plzeň