me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru
To už jsi takto poladil tu čtyřkolku?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
mvolesko píše:me teda GT2052V pri 1600ot tlaci uz 1.5baru, a na plyn umi reagovat celkem pohotove (samozdrejme pomalejs nez GT1749VA nebo dokonce VNT15) ale clovek musi pocitat stim ze si to trochu zakouri nez se to roztoci, jde to i bez koure ale pak je tam opravdu prodleva jak u staryho bentzinovyho turbo motoru