Škoda Felicie 1.9D na TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

bombastiq píše: akorát ti někdo můsí udělat předsádku na olejovej filtr
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ove-filtry
==J4F-L-A==Millda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 02:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ==J4F-L-A==Millda »

a taky by me zajimalo jestli tenhle motor vydrží třeba turbo z Octy RS nbo neco podobnyho??? jen chci vedet jakej tenhle motor mam limit
škoda felicia r.v.99 1.9D - zatím serie :-(
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

hele, můj názor je, že devatenáctka jede ve feldě docela dobře, ale jak už psali kluci, tne motor ani převodovka na to není. Sehnal bych MTDi a jinou převodovku a vrazil to tam, budeš mnohem spokojenější. A ve finále tě to nevyjde zas o tolik dráž si myslím, a bude s tím méně práce.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
==J4F-L-A==Millda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 02:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ==J4F-L-A==Millda »

to jo bylo by to určite lepší ale na technicky by me nakopaly do prdele a vyhodily. Tohle je přece jen menší zasah a trochu se to určite zlepší když tam bude turbo. takže to bude odost živejší
škoda felicia r.v.99 1.9D - zatím serie :-(
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

když plánuješ tyhle upravy, tak se počítá s tím, že tu technickou už máš ošefovanou, turbo je myslím si docela podstatnej zásah do motoru...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno (LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

mysli že tohle technici na STK nepřehlídnou pokud nemaš nakyho kamošeObrázek
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
==J4F-L-A==Millda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 02:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ==J4F-L-A==Millda »

mno hlavne nebudu tam mit takhle vykurvene to turbo bude to schovaný jak to udelany rastikos -> budeto uplna kopie a s STK tose nejak pošefuje :D čeka me to až 07/10
škoda felicia r.v.99 1.9D - zatím serie :-(
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

no a vovovovovovo tom to je (LOL)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

turbo kamna power píše:když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno (LOL)

asi jak kde. měl sem G2 1.6TD (papírově G1 1.5D), nerez trubky k IC- ptal se k čemu to je- říkám na IC (chladič). na motoru napsáno turbodiesel. a nechtěl mě to dat kvůli kolům- měl sem origo G2 14´´ ale v TP psáno 13´´´
co na to říct? (LOL)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Smoke píše:
turbo kamna power píše:když tam budeš mít turbo, mechanický čerpadlo a trubky k IC tak by u STK museli bejt slepí aby to přehlídli, tak že s tím mTDI to vyjde nastejno (LOL)

asi jak kde. měl sem G2 1.6TD (papírově G1 1.5D), nerez trubky k IC- ptal se k čemu to je- říkám na IC (chladič). na motoru napsáno turbodiesel. a nechtěl mě to dat kvůli kolům- měl sem origo G2 14´´ ale v TP psáno 13´´´
co na to říct? (LOL)
kde to bylo? (LOL) když seženeš kola, tak tam je vyhráno (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Kluci mě vyhodily z technický za mapy na krytech světel u Laguny I phase II. Taky jsem jenom koukal, no nic no, lampy dám zánovní.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

mě na technický přehlídnul, že nemám bag ve volantu, nešlo mi ABS, řval, že mám v prdeli uplně nový spodní čepy, ale to že v zadním sielentbloku ramene není vůbec žádná guma si nevšiml....idiot a pak mě nechtěl pustit kvůli tomu, že jsem měl rozštelovaný přední světla, který má za povinnost seřídit :x přední dveře jsem otevíral provázkem, páč mi dvě hodiny před tím prasklo lanko (noteeth) i přední okno jsem nechal kvůli technický vyměnit (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

emise bych nedal tutově, jinej motor a ještě nakrmenej, čísla seděli. ale stk jsem zkusil a prošlo (na víčku nádrže jsem měl povolené i 14´´), říkám velký TP sebou nevozím, na autě jsou povolený a jsou origo, tak mě to dal (fak bez úplatku (noteeth) )
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
==J4F-L-A==Millda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 02:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ==J4F-L-A==Millda »

no ja mam asi 3 lidi pres ktery to muzu udelat kdyz bych nahodou mel problem :D. Je to taky podle toho na kohoclovek narazí jestli to je nejak typek v poho tak se da vsechno horsi je kdyz to je nejakej idiot -> na facku malo (LOL)
škoda felicia r.v.99 1.9D - zatím serie :-(
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“