Zdravim chlapi, kež bych měl aspoň takovou spotřebu jako Vy co jezdíte za 6 nebo za 7L. Já jezdim za 11 až 12L. Je to po rozvodech+ TDI graf a jediný co mi zbejvá je asi hnout s čerpadlem a nebo jiný auto Smutný mě to zachvili sežere i s botama. Buďte rádi, že jezdíte za těch 6 nebo 7, protože tohle je fakt peklo.
Tak to jsme na tom ještě vlastně dobře!!
Asi řadíš i vyšší rychlosti, než jen 1,2 a 3?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
A propo,když na stejnou trasu vezmu tatovu feldu 1,3 tak po dálnici 140 ve čtyřech lidech mám spotřebu 7,2 až 7,4 l !
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Tak se přidávám do klubu vysoké spotřeby. Motor 2.0 TDI PD, typ BKD. Na volnoběh 0,9-1,1, město 9-12, okresky 6-8. Dnes je auto na testu spotřeby, tak netrpělivě čekám, co ze servisu vypadne.
RaKa píše:Tak se přidávám do klubu vysoké spotřeby. Motor 2.0 TDI PD, typ BKD. Na volnoběh 0,9-1,1, město 9-12, okresky 6-8. Dnes je auto na testu spotřeby, tak netrpělivě čekám, co ze servisu vypadne.
Tak to potom napis ako to dopadlo. kamarat ma novy passat 2.0tdi a spotrebu na volnobeh ukazuje 0,6l
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Tak to dopadlo špatně. Pro mě. Naměřili spotřebu 5,5L/100Km.
Při 120km/h naměřili spotřebu 5,7 a při 90km/h spotřebu 5,2. Na tuhle hodnotu jsem se ani náhodou při skutečné jízdě nedostal.
protokol (opíšu jen jedno měření pro každou rychlost)
v = 121,3 km/h
P-kol = 18,9 kW
Množství paliva = 0,15 l
Spotřeba = 7,0 l/h
n = 0 ot/m
F = 564 N
Dráha = 2,7 km
Spotřeba = 5,7 l/100km
v = 89,9 km/h
P-kol = 7,8 kW
Množství paliva = 0,41 l
Spotřeba = 4,8 l/h
n = 0 ot/m
F = 326 N
Dráha = 7,9 km
Spotřeba = 5,3 l/100km
Hlavně i kdyby byla spotřeba 5,3 při ustálené jízdě 90km/h, tak se asi na tuto spotřebu po okreskách normálně nedostanu (akcelerace - brždění), že? Ale prý jejich vypočtená kombinovaná spotřeba odpovídá tomu co je v TP. Může mi to někdo objasnit? Mě to hlava nebere.
Nemám VAG/VAS, tak se nemůžu ani kouknout co motor hlásí v blokách hodnot. Byl by někdo ochotnej a udělal mi "rychlou diagnostiku"? ...Praha
měl sem octavii1 pd a žrala jak zjednaná. když sem se jednou fakt hlídal tak sem jel asi za 6l. jinak nebyl problem s tím jet za 10-12l. takže nic moc nehledě na to že s tím autem se nedalo jezdit pomalu (taky mi vzali řidičák). tak když ti ho vezmou taky tak máš po problémech
Kluci dá se někde koupit ten special ořeh na ten 3straný šroub na čerpadle??
Flexou udělat drážku a pak plochý šroubovák. Tak to dělají mechanici od Forda
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2 napísal:
Dneska jsem to jel projet, ta dávka je v rozdílu jenom při volnoběhu a hodně nízkých otáčkách. Jinak jsou hodnoty stejné, tedy jak mají být. Teplota se mi drží mezi 86 - 88,2 C.
Když jsem jel na pětku po dálnici 90 km/hod byla spotřeba 4,07l. Ve 120 km/hod už byla spotřeba 6,2 až 6,6l !!.
Tak to mi řekněte, jak to všichni co jezdíte s průměrnou za 4,5 l děláte??
Ještě jeden poznatek, dle VAGu mám vstřik na prvním válci 0,09, druhý válec 0,49 a třetí 0,25 čtvrtý se mi nezobrazuje, co to znamená?
Ja mam taký istý problém!?
V čom je problém?
matkoooo píše:dury2 napísal:
Dneska jsem to jel projet, ta dávka je v rozdílu jenom při volnoběhu a hodně nízkých otáčkách. Jinak jsou hodnoty stejné, tedy jak mají být. Teplota se mi drží mezi 86 - 88,2 C.
Když jsem jel na pětku po dálnici 90 km/hod byla spotřeba 4,07l. Ve 120 km/hod už byla spotřeba 6,2 až 6,6l !!.
Tak to mi řekněte, jak to všichni co jezdíte s průměrnou za 4,5 l děláte??
Ještě jeden poznatek, dle VAGu mám vstřik na prvním válci 0,09, druhý válec 0,49 a třetí 0,25 čtvrtý se mi nezobrazuje, co to znamená?
Ja mam taký istý problém!?
V čom je problém?