Felicia volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Felicia volnoběh

Příspěvek od kaad »

Zdravím pánové. Mám tu Feldu 1,3 MPI. Volnoběh mu lítal mezi 500 až 1500. Vačistil jsem klapku udělal VAGem základní nastavení. Volnoběh nekolísá, ale drží se na 1000 l/min což je dost. Nejde to nějak VAGem nastavit? Ve VISu se toho nemůžu dopátrat. Díky.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus přehrát software v jednotce.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Felicia volnoběh

Příspěvek od slovacek.milos »

kaad píše:Zdravím pánové. Mám tu Feldu 1,3 MPI. Volnoběh mu lítal mezi 500 až 1500. Vačistil jsem klapku udělal VAGem základní nastavení. Volnoběh nekolísá, ale drží se na 1000 l/min což je dost. Nejde to nějak VAGem nastavit? Ve VISu se toho nemůžu dopátrat. Díky.
ve vis vybrat, škoda, 1.3 MPi 04 základní nastavení, pokud bys chtěl přepis paměti řj tak musíš mít supervag miloš
milanpo
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 30 říj 2007, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od milanpo »

Na tych feldach je to problerm cez vag to zakladne nas. nepomaha. Je na to aj program ze ju resetnes tak aby bola nova ja som to este ale nerobil nefunguje mi ten program z mojim kablom. Pozri marane hodnoty kanal 07 myslim ze pod 3 by mali bit adaptacne hodnoty ak tam maš viac ako 1,04 tak to bude treba len prisposobit. ja sa stym hram tak ze to necham zohriat zhodim dole plast mad skrtiacou. neham bezat na volnobech a ked je vysi tak prstami tlacim klapku az tolko kym su neni otacky ako maju byt. Chvilu ho tak podrzim potom zaroven pustim a jemne pridam plin. spravim to niekolko krat potom spustim prisposobenie. Toto opakujem viac krat uz sa mi stalo ze to trvalo aj 1,5 hod ale zatial som to prisposobil vzdy uz asi na 10 autach. medzi tym si aj sledujem ci mi zacina ta adaptacna hodnota klesat mal by si sa dostat na 1,00.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Supervag bohužel nemám, takže to zkusím taky nějak přizpůsobit ,,ručně." Díky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kaad píše:Supervag bohužel nemám, takže to zkusím taky nějak přizpůsobit ,,ručně." Díky.
1000 otáček přizpůsobíš nezapomen vypnout klíček aby se ti to uložilo, supervag je potřeba až na 1800-2000 otáček zpravidla když je klapka před čistěním na volnoběh 15 a více stupnů

tam už je zblblá řídící jednotka miloš
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Skus mrknut na cidlo teploty je z vrchu na termostate a stara sa o otacky sitica a este mrkni ci je dostatocna vola plynoveho lanka na klapke.Musi tam byt vola lanko nesmie byt nasplnovane aby sa klapka mohla sama uzavriet a nebola priotvorena ani trosku.No ale to by si asi Vagom zbadal.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Reset Felicie od Motordiagu a pak udělat vagem přizpůsobení a máš klid.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Peter007
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 09 bře 2009, 14:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Peter007 »

No mne sa stal tento problem akurat s tímit otackami a chcem to nejako odstranit. mam aj Vag kabel 805. ale neviem aku tam treba redukciu a bojim sa ze odpalim kabel ked pouzijem ten program na ten reset tej jednotky. Vie mi niekto poradit. a pripadne napisat postup ako sa to resetuje alebo nastavuje? Dakujem.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Peter007 píše:No mne sa stal tento problem akurat s tímit otackami a chcem to nejako odstranit. mam aj Vag kabel 805. ale neviem aku tam treba redukciu a bojim sa ze odpalim kabel ked pouzijem ten program na ten reset tej jednotky. Vie mi niekto poradit. a pripadne napisat postup ako sa to resetuje alebo nastavuje? Dakujem.
)

na co ti je vag bez vis :? s rezervou řečeno miloš
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

slovacek.milos píše:
Peter007 píše:No mne sa stal tento problem akurat s tímit otackami a chcem to nejako odstranit. mam aj Vag kabel 805. ale neviem aku tam treba redukciu a bojim sa ze odpalim kabel ked pouzijem ten program na ten reset tej jednotky. Vie mi niekto poradit. a pripadne napisat postup ako sa to resetuje alebo nastavuje? Dakujem.
)

na co ti je vag bez vis :? s rezervou řečeno miloš
cim vic praxe, tim min VIS ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Peter007
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 09 bře 2009, 14:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Peter007 »

a kto povedal ze nemam vis???
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“