EGR odpojení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Kluci a když mám ten EGR venku, může to zvýšit spotřebu?? Totiž když to na volnoběh a na nezatíženej motor nepřepíná ty výfukový plyny zpět, může se ten motor jinak vyplachovat a spotřeba vyšší???

Tak mi to připadá...

Petr
TDI auto
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

čistě teoreticky to možný je, bez EGR to saje jen čistý a studený vzduch, se zapnutým EGR je teplota nasávaného vzduchu nakonec větší. Ale to je jen můj názor a nebude to rozhodně moc velkej rozdíl, na spotřebě se to asi nepozná :) taky ho mám OFF :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

taky to mám zaslepený, na spotřebě jsem to fakt nepoznal.... :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
fonzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 dub 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fonzo »

Mam takovy dotaz, jaky ke rozdíl mezi "saslepenim" a odpojením podtlaku?

Moc se v tom zatim nevyznam...

Dekuji (LOL)
VW Polo 1,9 SDi --> TDI... Už brzo
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Pokud je ventil čistý a dosedá a těsní, tak stačí odpojit podtlak a zacpat hadičku. Pokud je to zaneřáděný, může se stát, že ventil netěsní v sedle a pak je jistota dát na vedení spalin těsnění (měď....), do kterého se zapomene vyvrtat ta velká díra uprostřed :D :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
fonzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 dub 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fonzo »

Tak je to dobrý, mam to po oprave a bylo to cištěný a odpojeny od podtlaku (crazy) Takže OK
Dík (noteeth)
VW Polo 1,9 SDi --> TDI... Už brzo
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.

Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.

Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.

Tak se měj.
Petr
TDI auto
Uživatelský avatar
fonzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 dub 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fonzo »

DIESELRINTINTIN píše:No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.

Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.

Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.

Tak se měj.
Petr



No ale me to jede teda jestli se mi to nezda :? Mám hadicku uplne odpojenou a nic podobného co tobe,to nedelá ???
(wallbash) Tak nevim jestli to mam zaslepit medenou platlí (LOL)

Dik cus
VW Polo 1,9 SDi --> TDI... Už brzo
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Hadičku nepřiškrcovat, ale odpojit a zaslepit. Pak je to uplně jedno, pokud ventil dosedá a těsní. Pokud to jen přiškrtíš (rozumím tak, že hadička zůstane připojená, jen se zmačkne) tak se může stát to,že je ventil pořád pootevřenej a pak to teda nepojede, to je fakt. zaslepení vedení spalin je jistota :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“