EGR odpojení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
čistě teoreticky to možný je, bez EGR to saje jen čistý a studený vzduch, se zapnutým EGR je teplota nasávaného vzduchu nakonec větší. Ale to je jen můj názor a nebude to rozhodně moc velkej rozdíl, na spotřebě se to asi nepozná
taky ho mám OFF 


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Pokud je ventil čistý a dosedá a těsní, tak stačí odpojit podtlak a zacpat hadičku. Pokud je to zaneřáděný, může se stát, že ventil netěsní v sedle a pak je jistota dát na vedení spalin těsnění (měď....), do kterého se zapomene vyvrtat ta velká díra uprostřed



Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.
Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.
Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.
Tak se měj.
Petr
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.
Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.
Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.
Tak se měj.
Petr
TDI auto
DIESELRINTINTIN píše:No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.
Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.
Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.
Tak se měj.
Petr
No ale me to jede teda jestli se mi to nezda



Dik cus
VW Polo 1,9 SDi --> TDI... Už brzo
Hadičku nepřiškrcovat, ale odpojit a zaslepit. Pak je to uplně jedno, pokud ventil dosedá a těsní. Pokud to jen přiškrtíš (rozumím tak, že hadička zůstane připojená, jen se zmačkne) tak se může stát to,že je ventil pořád pootevřenej a pak to teda nepojede, to je fakt. zaslepení vedení spalin je jistota 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

