Fabie 1.9 TDI PD - škube pořád víc a jakoby se dusí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Brighter
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 04 zář 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Fabie 1.9 TDI PD - škube pořád víc a jakoby se dusí

Příspěvek od Brighter »

Zdravím vás všechny,

mam už 4 rokem fabku 1.9 TDi, ma najeto 190tis. km, a poslední měsíc se auti behěm rozjezdu poškubáva, občas nereaguje na prudké přidaní plynu a jediné co produkuje je velké množství černého kouře po takovém pokusu o rychlejší přidaní plynu.Váha měněna před pul rokem, čerpadlo plus palivový filtr taky.Servis diagnostikoval chybu v jednom vstřikovačí paliva, udajně odchazí věkem že se zasere.Cena sady nových vstřiku přes 20 k, máte jiné nápady jak se vyhnout tédle mega super investici, a proč nejde koupit jeden vstřikovač a musí se brát hned sada .(((
Díky za jakekoliv pozitivní informace k tomudle tematu
fába 1.9TDi PD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Daj si tu inzerát a určite Ti ho niekto predá zaniakych 3000 Kć všetky ináč si myslím, že chyba je v kabeláži k strekovačom.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Mám za 7000 kompletní osazenou Hlavu na Fábii TDI-PD.Když tak na cosby@centrum.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Většinou, když auto cuká a produkuje velké množství černého kouř, je na vině EGR, jím se i při zátěži dostává větší část výfukových plynů zpět do motoru a to má za následek, že to nechce jet a hulí to jak fabrika.
jogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 24 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od jogo »

Dneska sme riesili golfa.Nechcel ist do vykonu , cukalo s nim a dost tazko startoval. Pricina - poskodene osadenie trysiek v hlave a tak isto aj trysky ale len na jednej strane co znamena vymenu hlavy a trysiekNechcem ta strasit ,ale mozno to neni tvoj pripad.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u PD si myslím toto hrozit nemůže, jelikož tryska je do sedla navíc tlačena vahadlem, takže netěsnost sedla snad ani nemůže nikdy nastat, teoreticky
Brighter
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 04 zář 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Brighter »

Tak dneska rano v šest po cestě do práce, při zařazené trojce, to v tom škublo, vyvalilo se dýmu jako z tatry 815, a do servisu ke známemu dojela snad s polovičním výkonem a maximálně rychlosti 80 km, ale opravdu za vydatného doprovodu černého kouře. Dal jsem mu tipy na vše co jste mi řikali, odpo nejpozději zítra bych měl vědět co s tím je.
Díky všem za pomoc (noteeth)
fába 1.9TDi PD
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Uff kurna to potesi Co :x
Alu
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 zář 2006, 09:27
Odpovědi: 0

Je to v pořádku??

Příspěvek od Alu »

Ahoj, nedávno jsem koupil ojetou fabku (120000km). TDI jsem nikdy nevlastnil a dotaz zní: Při akceleraci turbo vydává nerovnoměrný zvuk, nevím jak to popsat, ale podle mě, by měl být zvuk - stále hvízdajícího turba a ne jak když se nemůže rozhejbat. Přitom zátah je rovnoměrný a nehulí (teda když se tomu nenaloží plnej). Při ustálený jízdě není slyšet nic. Je to normální, nebo mám zajet do servisu?? Díky
Fabia combi Elegance 96Kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já měl za to, že 96kw se dával jen do RS verzí.
Alu
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 zář 2006, 09:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alu »

Samozřejmě je to 74Kw, upravená na 96Kw. Už jsem ji takhle koupil, nebyl jsem s tim na brzdě, ale prej to tam je - dle "odborného" názoru kamaráda čipaře. Hned mi, parchant, ukrad ten sw :-)
Fabia combi Elegance 96Kw
jogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 24 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od jogo »

To Huml:Tryska je sice tlacena do spodu,ale je v hlave osadena cez tesniace kruzky co znamena ze v hlave musi byt diera na trysku vacsia nez je telo trysky a potom pri jej stlacani dochadza k jej bocnemu vychylovaniu a najprv sa poskodia tesniace kruzky a nasledne sa poskodi aj diera v hlave.Ak sa mi to podri nafotit tak to sem dam.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tento problém je mi znám, vymačkání vedení v hlavě, viz. časopis Autoexpert č.9 to rozebírají, ale převážně tento problém způsobí nesprávná montáž PD vstřikovačů a v reakci napříspěvek jsem měl na mysli netěsnost do spalovacího prostoru, jak se někdo zmiňoval, ne netěsnost O krožku, to je bohužel bolest
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady jsou nějaký dvě fotky z toho časáku, jsou tam vidět ty otlaky
Obrázek
Obrázek
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

No ještě mě napadlo,jestli není prasklá hadice od turba k IC.právě včera mi praskla na Superbu a chová se to stejně.nejede a dýmí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“